ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ:

5 Σεπ 2011

Διδακτική της Πληροφορικής, 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο

Ανατήθηκε από το ιστολόγιο multiplication

20-22 Απριλίου 2012


Παιδαγωγική Σχολή, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Φλώρινα

Οι ακόλουθοι φορείς:

Παιδαγωγική Σχολή (Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών και Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης) του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση(ΕΤΠΕ)
Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Π.Ε. Φλώρινας (ΣΕΠΦ),
Διοργανώνουν το 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Διδακτική της Πληροφορικής», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Δια Βίου Μάθησης και θρησκευμάτων (Α.Π.: 38193/Γ7/30-03-2011)

Το Συνέδριο απευθύνεται στην επιστημονική και εκπαιδευτική κοινότητα που ασχολείται με τη διδασκαλία της Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια εκπαίδευση και ...

επιδιώκει να αποτελέσει ένα χώρο γόνιμου διαλόγου και ανταλλαγής νέων ιδεών σχετικά με το επιστημονικό πεδίο της Διδακτικής της Πληροφορικής, τα προγράμματα σπουδών, τις νέες διδακτικές προσεγγίσεις και μεθοδολογίες και μια σειρά ζητημάτων που αφορούν στο παιδαγωγικό πλαίσιο της διδασκαλίας της Πληροφορικής.

Σκοπός Συνεδρίου

Σκοπός του Συνεδρίου είναι να αποτελέσει το βήμα παρουσίασης και διαλόγου σχετικά με ερευνητικές μελέτες και εργασίες, προτάσεις, αναλύσεις και θεωρητικά πλαίσια που σχετίζονται με τη Διδακτική της Πληροφορικής και τη διδασκαλία της Πληροφορικής σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Απώτερος σκοπός είναι η συνεισφορά του στο σχεδιασμό, ανάπτυξη και διάχυση των πολιτικών εκείνων που θα στοχεύουν στην υποστήριξη των εκπαιδευτικών της πράξης και στην ουσιαστική ένταξη της Πληροφορικής και των τεχνολογιών της στην εκπαίδευση.

Θεματικές Περιοχές

Θεωρητικό πλαίσιο της Διδακτικής της Πληροφορικής
Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις στην Πληροφορική
Εκπαιδευτική πολιτική για τη Διδασκαλία της Πληροφορικής
Προγράμματα Σπουδών Πληροφορικής
Εκπαιδευτική αξιολόγηση στην Πληροφορική
Διδακτική του προγραμματισμού
Διδακτική Υλικού και Λογισμικού Γενικής Χρήσης
Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα για τη διδασκαλία εννοιών της Πληροφορικής
Διδακτική αξιοποίηση Σύγχρονων Υπηρεσιών Διαδικτύου και Κοινωνικής
Δικτύωσης στην Πληροφορική
Εκπαιδευτική Ρομποτική στη διδασκαλία της Πληροφορικής
Διδασκαλία της Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Διδασκαλία της Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διδασκαλία της Πληροφορικής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Επιμόρφωση και υποστήριξη εκπαιδευτικών Πληροφορικής
Πρόσκληση Εργασιών

Η Επιστημονική Επιτροπή καλεί όσους ενδιαφέρονται, να υποβάλουν εργασίες, εισηγήσεις και προτάσεις που εντάσσονται στη θεματολογία του Συνεδρίου. Κάθε εισήγηση-πρόταση, για να ενταχθεί στο πρόγραμμα του Συνεδρίου και στα Πρακτικά Εργασιών, θα πρέπει να κριθεί θετικά από δύο τουλάχιστον κριτές.

Εισηγήσεις (Full Papers): Αφορούν σε εμπειρικές μελέτες και ερευνητικές εργασίες, διδακτικές προτάσεις, νέα διδακτικά περιβάλλοντα, θεωρητικές αναλύσεις κ.ά. Το κείμενο δε θα πρέπει να υπερβαίνει τις 10 σελίδες.

Εισηγήσεις νέων ερευνητών (Student Papers): Νέοι ερευνητές και υποψήφιοι διδάκτορες μπορούν να παρουσιάσουν το σχέδιο της διατριβής τους και να συζητήσουν τις ιδέες τους με μέλη της επιστημονικής κοινότητας. Το κείμενο δε θα πρέπει να υπερβαίνει τις 6 σελίδες.

Εισηγήσεις ενεργών εκπαιδευτικών (Teacher Papers): Εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας και της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και επιμορφωτές στις ΤΠΕ μπορούν να παρουσιάσουν διδακτικές προτάσεις και δραστηριότητες χρήσης των ΤΠΕ. Το κείμενο δε θα πρέπει να υπερβαίνει τις 6 σελίδες.

Αφίσες (Posters): Οι παρουσιάσεις αφίσας θα γίνουν σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο και θα συνοδεύονται από οργανωμένη ομαδική συζήτηση. Το κείμενο δε θα πρέπει να υπερβαίνει τις 4 σελίδες.

Συνεδρίες στρογγυλής τράπεζας (Panels): Παρέχεται η δυνατότητα να παρουσιαστούν εργασίες και να γίνουν ανοιχτές συζητήσεις γύρω από ένα ειδικό θέμα, το οποίο ενδιαφέρει ευρύτερα την επιστημονική και εκπαιδευτική κοινότητα των ΤΠΕ, είναι καινοτομικό ή προκαλεί διαφορετικές και αντικρουόμενες απόψεις. Προβλεπόμενη μέγιστη διάρκεια συνεδρίας 90 λεπτά. Για να υπάρξει επαρκής χρόνος συμμετοχής των συνέδρων στη σχετική συζήτηση, κάθε στρογγυλή τράπεζα θα πρέπει να περιλαμβάνει το πολύ πέντε (5) εισηγητές. Οι εργασίες στρογγυλής τράπεζας που θα επιλεγούν από την Επιστημονική Επιτροπή θα δημοσιευτούν στα πρακτικά του συνεδρίου. Το σχετικό κείμενο δε θα πρέπει να υπερβαίνει τις 4 σελίδες.

Προγράμματα επιμόρφωσης (Tutorials): Παρουσίαση, διδασκαλία ή επιμόρφωση σε ειδικές διδακτικές προσεγγίσεις και περιβάλλοντα διδασκαλίας, σε προϊόντα και εφαρμογές που ενδιαφέρουν εκπαιδευτικούς και νέους επιστήμονες.

Επιδείξεις εφαρμογών και προϊόντων (Demos): Εταιρίες λογισμικού, εκδοτικοί οργανισμοί, εργαστήρια ή ινστιτούτα καλούνται να υποβάλλουν τις προτάσεις τους για την παρουσίαση εφαρμογών ή προϊόντων που εντάσσονται στις θεματικές του Συνεδρίου και μπορεί να ενδιαφέρουν ερευνητές ή εκπαιδευτικούς

Η υποβολή αφορά πλήρη κείμενα και όχι περιλήψεις

Σημαντικές Ημερομηνίες
15 Ιουλίου 2011 2η ανακοίνωση διοργάνωσης του συνεδρίου
1 Οκτωβρίου 2011 3η ανακοίνωση διοργάνωσης του συνεδρίου
20 Νοεμβρίου 2011 Υποβολή πλήρων κειμένων για όλες τις κατηγορίες εργασιών
10 Ιανουαρίου 2012 Ενημέρωση αποδοχής
15 Φεβρουαρίου 2012 Υποβολή τελικών κειμένων για τα πρακτικά συνεδρίου
01 Απριλίου 2012 Ανακοίνωση προγράμματος συνεδρίου
20-22 Απριλίου 2012 Διεξαγωγή συνεδρίου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...