ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ:

1 Απρ 2012

Προτεινόμενη Βιβλιογραφία κατά θεματική ενότητα

Η προτεινόμενη βιβλιογραφία είναι από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου



Επιστημονικές & παιδαγωγικές δεξιότητες για τα στελέχη της εκπαίδευσης

Βιβλιογραφία
Fogarty, R. (2007α). A look at transfer. Corwin Press
Fogarty, R. (2007β). From staff room to classroom: A guide for planning and coaching professional
development. Corwin Press
Jackson, L. (2006). Teacher training: Delivering relevant staff development . At www.educationworld.com
Richardson, J. (2003). Building a bridge between the workshop and the classroom: Follow-up
techniques put training into practice. At www.nsdc.org Tools for Schools
Κόκκος, Α. (2000). Ο μετασχηματισμός των στάσεων και ο ρόλος του εμψυχωτή. Πάτρα: Μέντωρ
Εκπαιδευτική
Κόκκος, Α. (2007α) Χαρακτηριστικά των ενηλίκων εκπαιδευομένων κι προϋποθέσεις αποτελεσματικής μάθησης. Στο Εκπαιδευτικό υλικό για τους εκπαιδευτές θεωρητικής κατάρτισης, τ. 1ος. Αθήνα: ΕΚΕΠΙΣ
Κόκκος, Α. (2007β) Εκπαιδευτικές τεχνικές. Στο Εκπαιδευτικό υλικό για τους εκπαιδευτές θεωρητικής κατάρτισης, τ. 1ος. Αθήνα: ΕΚΕΠΙΣ
Πολέμη-Τοδούλου, Μ. (2007). Αξιοποίηση της ομάδας στην εκπαίδευση ενηλίκων. Στο Εκπαιδευτικό υλικό για τους εκπαιδευτές θεωρητικής κατάρτισης, τ. 3ος. Αθήνα: ΕΚΕΠΙΣ
...

Ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων – ενσυναίσθηση

Βιβλιογραφία
Dave Ε. (2000). Becoming a master student (Ninth ed.). Houghton Mifflin. Boston.
Eisenberg, N. (2002). Empathy-related emotional responses, altruism, and their socialization. In R. J.
Davidson & A. Harrington (Eds.). Visions of compassion: Western scientists and Tibetan Buddhists examine human nature. (pp. 135; 131-164). London: Oxford University Press.
Hakansson, J. (2003). Exploring the phenomenon of empathy. Doctoral Dissertation, Department of Psychology, Stockholm University. In http://www.psychology.su.se/staff/jh/dissertation.pdf
Lamm, C., Batson, C.D., & Decety, J. (2007). The neural basis of human empathy – Effects of perspective-taking and cognitive appraisal. Journal of Cognitive Neuroscience, 19, pp. 42-58.
Lytras, M.D. and Sicilia, M.A. (2005). The knowledge society: a manifesto for knowledge and learning, Int. J. Knowledge and Learning, Vol. 1, Nos. 1/2, pp.1–11.
Nilsson, P. (2003). Empathy and emotions: On the notion of empathy as emotional sharing. Umea: Department of Philosophy and Linguistics, Umea University. In http://www.diva-portal.org/diva/getDocument?urn_nbn_se_umu_diva-75-1__fulltext.pdf
Βοσνιάδου, Σ. (2006). Σχεδιάζοντας περιβάλλοντα μάθησης υποστηριζόμενα από τις νέες τεχνολογίες, εκδ. Gutenberg.
Κολιάδης, Ε. (2005). Θεωρίες Μάθησης και εκπαιδευτική πράξη, τομός Γ΄, Αθήνα.
Μακρή – Μπότσαρη, Ε. (2001). Αυτοαντίληψη και αυτοεκτίμηση: Μοντέλα, ανάπτυξη, λειτουργικός ρόλος και αξιολόγηση. Αθήνα: Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα.
Παρασκευά, Φ. (2007). Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην Αντιμετώπιση της Ανεπιθύμητης Συμπεριφοράς στο Σχολείο, στο υπό έκδ. βιβλίο
‘Προβλήματα Συμπεριφοράς και Αντιμετώπισή τους στη Σχολική Πράξη’ Επιμ. Εμμ. Κολιάδης Αθήνα.

Τεχνικές επικοινωνίας και διαχείρισης συγκρούσεων

Βιβλιογραφία
Gordon, T. & Burch, N. (2002). What every teacher should know. Gordon Training International at www.gordontraining.com
Kraybill, R. (2000). The Kraybill Conflict Style Inventory. in Mediation and Facilitation Training Manual, (4th ed.). Mennonite Conciliation Service (Akron,PA: MCS), p. 64-66.
Πλωμαρίτου, Β. (2004). Πρόγραμμα ανάπτυξης συναισθηματικής νοημοσύνης. Αθήνα: Γρηγόρη.
Χατζηχρήστου, X. & Hopf, D. (1992). Αυτοαντίληψη μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 17, 253-277.
Χατζηχρήστου, X. (2003). H σχολική ψυχολογία ως επιστήμη και επάγγελμα: Σύγχρονες τάσεις καιμελλοντικές προοπτικές στο διεθνή και ελληνικό χώρο. Ψυχολογία, Ειδικό Τεύχος, Θέματα Εκπαιδευτικής και Σχολικής Ψυχολογίας, 10 (4), 415-436.
Χατζηχρήστου, X. (2004). Πρόγραμμα προαγωγής της ψυχικής υγείας και της μάθησης: Κοινωνική και συναισθηματική αγωγή στο σχολείο. Αθήνα: Τυπωθήτω.

Ενσωμάτωση σύγχρονων διδακτικών προσεγγίσεων στη
διδακτική πράξη

Βιβλιογραφία
Κόκκος, Α. (2007) Εκπαιδευτικές τεχνικές. Στο Εκπαιδευτικό υλικό για τους εκπαιδευτές θεωρητική κατάρτισης, τ. 1ος. Αθήνα: ΕΚΕΠΙΣ
Κολιάδης, Ε.Α. ( 2002). Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτικής πράξης: Γνωστική Θεωρία, Τόμος Γ’.Αθήνα : Αυτοέκδοση
Κουτσουβάνου, Ε. (2003). Προγράμματα Προσχολικής Εκπαίδευσης και η Διαθεματική Διδακτική Προσέγγιση. Αθήνα: Οδυσσέας
Ματσαγγούρας, Η.Γ (2002). Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση. Αθήνα: Γρηγόρη
Παπανδρέου, Α. (2001). Μεθοδολογία της διδασκαλίας. Αθήνα: Γρηγόρης
Φλουρής, Γ. (2003). Σκέψεις για την αναζήτηση ενός πλαισίου επιμόρφωσης και δια βίου μάθησης των εκπαιδευτικών στην κοινωνία της γνώσης. Αθήνα: Ατραπός
Φλουρής, Γ. & Κασσωτάκης, Μ., (2006). Μάθηση & Διδασκαλία: Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση της Διδασκαλίας. τ. Β΄. Αθήνα: Γρηγόρης
Χατζηχρήστου, Χ., (2004). Πρόγραμμα προαγωγής της ψυχικής Υγείας και της Μάθησης. Κοινωνική και Συναισθηματική Αγωγή στο Σχολείο. Εκπαιδευτικό υλικό για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Αθήνα: Τυπωθήτω

Ανάπτυξη της ενεργητικής και βιωματικής μάθησης

Βιβλιογραφία
Aloyan, H. & Au, W. (2004). Exploration of Instructional Strategies and Individual Difference within the Context of Web-based Learning. Ιnternational Education Journal 4.4, pp.86-91.
Bloomer, Μ. & Hodkinson, P. (2000). Learning Careers: Continuing and Change in Young People’s Dispositions to Learning. British Educational Research Journal, 26, pp. 583–597.
Calcaterra, A., Antonietti, A., and Underwood, J. (2005). Cognitive Style, Hypermedia Navigation and Learning. Computers & Education 44 pp. 441–457.
Ford, N., & Chen, S. Y. (2000). Individual Differences, Hypermedia Navigation, and Learning: An Empirical Study. Journal of Educational Multimedia and Hypermedia, 9, pp. 281–312.
Lave, J. & Wenger, E. (2003). Situated learning. Legitimate peripheral participation. Cambridge: University of Cambridge Press.
Prince, M., (2004). Does Active Learning Work? A Review of the Research, Journal of Engineering Education, In
http://findarticles.com/p/articles/mi_qa3886/is_200407/ai_n9427634/pg_2
Snowman, J. & Biehler, R. (2006). Psychology applied to teaching, Houhton Mifflin Com. New York.
Woolfolk A.E. (2000). Educational Psychology. Allyn and Bacon, Boston.
Βοσνιάδου, Σ. (2006). Σχεδιάζοντας περιβάλλοντα μάθησης υποστηριζόμενα από τις νέες τεχνολογίες, εκδ. Gutenberg.
Βρεττός, Ι. Ε. & Καψάλης, Α. Γ. (2002). Μικροδιδασκαλία και άσκηση διδακτικών δεξιοτήτων, εκδ. Ατραπός.
Κολιάδης, (2004). Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτική Πράξη, τ. Γ΄, Aθήνα.
Κολιάδης, (2005). Γνωστική Ψυχολογία, Γνωστική Νευροεπιστήμη & Εκπαιδευτική Πράξη, Αθήνα.
Κουλουμπαρίτση, Α. και Μουρατιάν Ζ. (2003). Σχέδια εφαρμογής στην τάξη και στην πράξη, εκδ. Πατάκη, σ. 31.
Μακρή – Μπότσαρη, Ε. (2001). Αυτοαντίληψη και αυτοεκτίμηση: Μοντέλα, ανάπτυξη, λειτουργικός ρόλος και αξιολόγηση. Αθήνα: Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα.
Mατσαγγούρας, Η. (2003). Διαθεματικότητα στη σχολική γνώση, εκδ. Γρηγόρη, σ. 21, σ. 38.
Ματσαγγούρας, Η. (2004). Θεωρία και Πράξη της διδασκαλίας, Προσέγγιση του Γραπτού Λόγου, εκδ. Γρηγόρη, σ. 201.
Παρασκευά, Φ. Δημάκος, Γ. (2007). Τ.Π.Ε. στην Εκπαίδευση: Ενεργός Μάθηση και Κοινότητες Πρακτικών,Θέματα Εισαγωγικής Επιμόρφωσης, Π.Ι.-ΥΠΕΠΘ.


Αξιοποίηση των πολλαπλών μορφών νοημοσύνης στο σχολείο
(παραδείγματα στη διδακτική πράξη)

Βιβλιογραφία
Aloyan, H. & Au, W. (2004). Exploration of Instructional Strategies and Individual Difference within the Context of Web-based Learning. Ιnternational Education Journal 4.4, pp.86-91.
Bloomer, Μ. & Hodkinson, P. (2000). Learning Careers: Continuing and Change in Young People’s Dispositions to Learning. British Educational Research Journal, 26, pp. 583–597.
Calcaterra, A., Antonietti, A., and Underwood, J. (2005). Cognitive Style, Hypermedia Navigation and Learning. Computers & Education 44 pp. 441–457.
Ford, N., & Chen, S. Y. (2000). Individual Differences, Hypermedia Navigation, and Learning: An Empirical Study. Journal of Educational Multimedia and Hypermedia, 9, pp. 281–312.
Lave, J. & Wenger, E. (2003). Situated learning. Legitimate peripheral participation. Cambridge: University of Cambridge Press.
Prince, M., (2004). Does Active Learning Work? A Review of the Research, Journal of Engineering Education, In
http://findarticles.com/p/articles/mi_qa3886/is_200407/ai_n9427634/pg_2
Snowman, J. & Biehler, R. (2006). Psychology applied to teaching, Houhton Mifflin Com. New York Woolfolk A.E. (2000). Educational Psychology. Allyn and Bacon, Boston.
Βοσνιάδου, Σ. (2006). Σχεδιάζοντας περιβάλλοντα μάθησης υποστηριζόμενα από τις νέες τεχνολογίες, εκδ. Gutenberg.
Βρεττός, Ι. Ε. & Καψάλης, Α. Γ. (2002). Μικροδιδασκαλία και άσκηση διδακτικών δεξιοτήτων, εκδ. Ατραπός.
Κολιάδης, (2004). Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτική Πράξη, τ. Γ΄, Aθήνα.
Κολιάδης, (2005). Γνωστική Ψυχολογία, Γνωστική Νευροεπιστήμη & Εκπαιδευτική Πράξη, Αθήνα.
Κουλουμπαρίτση, Α. και Μουρατιάν Ζ. (2003). Σχέδια εφαρμογής στην τάξη και στην πράξη, εκδ. Πατάκη, σ. 31.
Μακρή – Μπότσαρη, Ε. (2001). Αυτοαντίληψη και αυτοεκτίμηση: Μοντέλα, ανάπτυξη, λειτουργικός ρόλος και αξιολόγηση. Αθήνα: Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα.
Mατσαγγούρας, Η. (2003). Διαθεματικότητα στη σχολική γνώση, εκδ. Γρηγόρη, σ. 21, σ. 38.
Ματσαγγούρας, Η. (2004). Θεωρία και Πράξη της διδασκαλίας, Προσέγγιση του Γραπτού Λόγου, εκδ. Γρηγόρη, σ. 201.


Αξιοποίηση των πολλαπλών μορφών νοημοσύνης στο σχολείο
(παραδείγματα στη διδακτική πράξη)

Βιβλιογραφία
Brunning, R. H.; Schraw, G. J. ; Ronning, R. R. (2004). Cognitive psychology and instruction, Prentice Hall, 4th ed., N.Y.
Gredler M.E. (2000). Learning and Instruction: Theory into Practice 4TH Prentice Hall.
Slavin R. E. (2003): Educational Psychology: Theory and Practice, 7/E Allyn & Bacon.
Snowman, J. & Biehler, R. (2006). Psychology applied to teaching, 11th ed. Houghton Mifflin Co., N.Y.
Woolfolk, A.E. (2000). Educational Psychology, 6th ed. Allyn and Bacon, Boston.
Boσνιάδου Σ. (2002). Εισαγωγή στην Ψυχολογία, τ. Α΄ & Β΄ εκδ. Gutenberg.
Βοσνιάδου, Σ. (2006a). Παιδιά Σχολεία & Υπολογιστές, εκδ. Cutenberg.
Βοσνιάδου, Σ. (2006b). Σχεδιάζοντας περιβάλλοντα μάθησης υποστηριζόμενα από τις σύγχρονες τεχνολογίες, εκδ. Cutenberg.
Κασσωτάκης, M. & Φλουρής, Γ (2005). Μάθηση και Διδασκαλία , τ. Α΄, B΄Αθήνα.
Κολιάδης Ε. (2005). Γνωστική Ψυχολογία, Γνωστική Νευροεπιστήμη] τ. Δ, Αθήνα.
Kωσταρίδου-Ευκλείδη Α. (1997). Ψυχολογία της Σκέψης. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Ματσαγγούρας Ηλίας (2000). Η Σχολική τάξη. Αθήνα: Εκδόσεις Γρηγόρη.
Μικρόπουλος, Τ. (2006). Ο Υπολογιστής ως Γνωστικό Εργαλείο, εκδ. Ελληνικά Γράμματα.


H μάθηση και η διδασκαλία με τη χρήση των Τ.Π.Ε. – Δεξιότητες χρήσης Νέων Τεχνολογιών

Βιβλιογραφία
Burbules, N. (2000). Constructivism: Moving beyond the impasse. In D. C. Phillips (Ed.), Constructivism in education: National society for the study of education (NSSE) yearbook (pp. 308-330). Chicago: University of Chicago Press.
Cañas, A. J., Hill, G., Carff, R., Suri, N., Lott, J., Eskridge, T., et al. (2004a). CmapTools: A knowledge modeling and sharing environment. In http://cmap.ihmc.us.
Cañas, A. J.,, Novak J. D. & González F. M. (2004b). Concept maps: Theory methodology, technology. Proceedings of the first international conference on concept mapping (Vol. I, pp. 409-416). Pamplona, Spain: Universidad Pública de Navarra.
Reiser, R. (2001). A history of instructional design and technology. Part 2: a history of instructional design. Educational Technology Research & Development, 49, 57–67.
Strijbos J.W., Martens R.L., Jochems W.M.G (2004). Designing for interaction: Six steps to designing computer-supported group-based learning. Computers & Education ,42 ,403–424
Κολιάδης, Ε. (2002). Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη: Μοντέλο Επεξεργασίας Πληροφοριών. Δ’ τόμος. Αθήνα.
Ψυχάρης, Σ., Σιδηροπούλου, Π. & Σπάρταλη, Μ. (2006). Οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στο πλαίσιο της συνεργατικής μάθησης και η διασύνδεσή τους με την αλληλεπίδραση και την αυτοεκτίμηση των μαθητών. Περιοδικό Νέα Παιδεία.
Ψυχάρης Σ. & Παντελή Α. (2007). Αξιοποίηση του λογισμικού Synergo για τη δημιουργία εννοιολογικών χαρτών στα πλαίσια της κονστρουκτιβιστικής μάθησης, στο 4ο Συνέδριο για την ‘Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην Εκπαίδευση’. Οργάνωση
‘Ελληνική Ένωση για την Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση’ (e Δίκτυο-Τ.Π.Ε.) υπό την αιγίδα του ΥΠΕΠΘ - Σύρος 4-5 Μαΐιος

Web links for the Tools
Inspiration, In http://www.inspiration.com/
MindManager In http://www.mindjet.com,
SMARTIdeas In http://www2.smarttech.com/st/en-US/Products/SMART+Ideas/default.htm ,
IHMC Concept Map Toolkit Software In http://cmap.ihmc.us,
VisiMap In http://www.visimap.com/


Επιμόρφωση

Βιβλιογραφία
Αρχοντάκη, Ζ. και Φιλίππου, Δ. (2003). Βιωματικές ασκήσεις για εμψύχωση ομάδων ψυχοθεραπείας, κοινωνικής εργασίας, εκπαίδευσης. Αθήνα: Καστανιώτης.
Βρατσάλης, Κ. (2005) (επιμ.-εισ.). Κείμενα για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικώνΑθήνα: Ατραπός.
Δαμανάκης, Μ. και Αναστασιάδης, Π. (2005). Διά βίου εκπαίδευση από απόσταση. Ανάπτυξη προγράμματος (e-learning) για την επιμόρφωση ομογενών εκπαιδευτικών. Στο Γ. Μπαγάκης (επιμ.), Επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Δεδούλη, Μ. (2005). Πειραματική εφαρμογή της μεθόδου project στο πλαίσιο προγράμματος επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στο Γ. Μπαγάκης (επιμ.), Επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού. Μονάδα Μεθοδολογίας και Προγραμμάτων
Εκπαίδευσης, Τομέας ΓΔΑ, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Πατρών. Αθήνα: Μεταίχμιο.Δ.Ο.Ε. – Π.Ο.Ε.Δ. (2001). 14ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο με θέμα: Μόρφωση – επιμόρφωση – μετεκπαίδευση – μεταπτυχιακές σπουδές (επιμ. Ν. Τζαβάρας). Αθήνα: Επιστημονικό Βήμα Δ.Ο.Ε.
Κακανά, Δ. και Μητσιούλη, Β. (2001). Πρόγραμμα επαγγελματικής και ακαδημαϊκής αναβάθμισης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Π.Τ.Ν. του
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας: Αξιολόγηση πεπραγμένων. Στο Κ.Π. Χάρης, N.B. Πετρουλάκης και Σ. Νικόδημος (επιμ.), Πρακτικά Θ΄ Διεθνούς Παιδαγωγικού Συνεδρίου με θέμα: Συνεχιζόμενη εκπαίδευση και διά βίου μάθηση: Διεθνής εμπειρία και ελληνική προοπτική. Αθήνα: Ατραπός.
Καραλής, Θ. (2005). Η επιμόρφωση των άνεργων παιδαγωγών στο πλαίσιο του συστήματος συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης κατά την περίοδο 1994-2004. Στο Γ. Μπαγάκης (επιμ.), Επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού. Μονάδα Μεθοδολογίας και Προγραμμάτων Εκπαίδευσης, Τομέας ΓΔΑ, Παιδαγωγικό τμήμα Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου
Πατρών. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Καταβάτη, Ε. και Τσερεγκούνη, Α. (2005). Οι ανάγκες για επιμόρφωση των νέων διευθυντών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Στο Γ. Μπαγάκης (επιμ.),
Επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού. Μονάδα Μεθοδολογίας και Προγραμμάτων Εκπαίδευσης, Τομέας ΓΔΑ, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Πατρών. Αθήνα: Μεταίχμιο
ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. (2001). Οι θέσεις της ΟΛΜΕ για την εκπαίδευση. Τι ψήφισαν τα συνέδρια της ΟΛΜΕ για τα εκπαιδευτικά ζητήματα (επιμ. Π. Χαραμής). Αθήνα: ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ.
Κόκκος, Α. (2001). Μεθοδολογία της εκπαίδευσης από απόσταση. Επιμορφωτικό υλικό για τα μέλη του συνεργαζόμενου εκπαιδευτικού προσωπικού. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
Κόκκος, Α. (2005). Εκπαίδευση ενηλίκων. Ανιχνεύοντας το πεδίο. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Κοντάκος, Α., Ζούκης, Ν., Τσίνας, Ε. και Μπάμπαλης, Θ. (2003). Επιμόρφωση εκπαιδευτικών: Μοχλός χαμένων ευκαιριών για το σύγχρονο ελληνικό σχολείο. Στο Π. Φώκιαλη, Β. Τριάρχη-Herrmann και Μ. Καΐλα (επιμ.), Θεματικές επιμόρφωσης και μετεκπαίδευσης εκπαιδευτικών. Ρόδος: Ακαδημία Lillingen Μονάχου, Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
Κοσσυβάκη, Φ. (2005). Ολιστική θεματοκεντρική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών: Πρακτικές και όρια. Στο Κ. Βρατσάλης (επιμ.), Κείμενα για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Αθήνα: Ατραπός.
Κωστίκα, Ι. (2004). Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Διερεύνηση απόψεων και στάσεων των στελεχών εκπαίδευσης. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη.
Λαμπράκη-Παγανού, Α. (1992). Η παιδαγωγική κατάρτιση του προσωπικού της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Ημερίδα του Πανεπιστημίου. Νεοελληνική Παιδεία, 24, 5-13.
Μαρμαρινός, Ι. (2000). Το σχολικό πρόγραμμα. Αθήνα.
Μαρμαρινός, Ι. (2005). Υπόμνημα προς το ΥΠ.Ε.Π.Θ. Τρίπολη.
Μπαγάκης, Γ. (επιμ.) (2000). Προαιρετικά εκπαιδευτικά προγράμματα στη σχολική εκπαίδευση. Μονάδα Μεθοδολογίας και Προγραμμάτων Εκπαίδευσης, Τομέας ΓΔΑ, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Πατρών.
Αθήνα: Μεταίχμιο.
Μπαγάκης, Γ. (2005). Προς αναζήτηση σύγχρονων λειτουργικών στοιχείων και επαγγελματικής ανάπτυξης του εκπαιδευτικού. Ο ρόλος του «κριτικού φίλου» και του «διευκολυντή» στις επιστήμες. Στο Κ. Βρατσάλης (επιμ.), Κείμενα για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Αθήνα: Ατραπός.
Μπαγάκης, Γ και Μπαλάσκα, Γ. (2000). Διερεύνηση των καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας στα προγράμματα κινητικότητας μαθητών του 2ου Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης. Στο Γ. Μπαγάκης (επιμ.), Προαιρετικά εκπαιδευτικά προγράμματα στη σχολική εκπαίδευση. Μονάδα Μεθοδολογίας και Προγραμμάτων Εκπαίδευσης, Τομέας ΓΔΑ, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Πατρών. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Μπαγάκης, Γ. (2005). Επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού. Μονάδα Μεθοδολογίας και Προγραμμάτων Εκπαίδευσης, Τομέας ΓΔΑ, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Πατρών. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Μπατσούτα, Παπαγιαννίδου (2006). Διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των νηπιαγωγών. Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων, 11.
Ναυρίδης, Κ., Δραγώνα, Θ., Μιλιαρίνι, Μ. και Τσιάντης, Ι. (1990). Ψυχοκοινωνική ευαισθητοποίηση εκπαιδευτικών. Παρουσίαση και αξιολόγηση προγράμματος. Ανακοινώθηκε στο 2ο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας, Ρέθυμνο.
Ξωχέλλης, Π. (2003). Η ενδοσχολική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών: Ελληνικές εμπειρίες. Στο Π. Φώκιαλη, Β. Τριάρχη-Herrmann και Μ. Καΐλα (επιμ.), Θεματικές επιμόρφωσης και μετεκπαίδευσης εκπαιδευτικών. Ρόδος: Ακαδημία Lillingen Μονάχου, Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
Ξωχέλλης, Π. και Παπαναούμ, Ζ. (2000). Η ενδοσχολική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Ελληνικές εμπειρίες 1997-2000. Θεσσαλονίκη: Action Α.Ε.
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (Τμήμα Αξιολόγησης-Επιμόρφωσης) (2006). Σχέδιο πρότασης για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Αθήνα.
Παπαδάκης, Σ. και Φραγκούλης, Ι. (2005). Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών και στάσεων εκπαιδευτικών για την παροχή εξ αποστάσεως επιμόρφωσης σε περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning). Στο Γ. Μπαγάκης (επιμ.), Επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού. Μονάδα Μεθοδολογίας και Προγραμμάτων Εκπαίδευσης, Τομέας ΓΔΑ, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Πατρών. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Παπανδρέου, Α. (2001). Μεθοδολογία της διδασκαλίας. Αθήνα: Γρηγόρης.
Πατούνα, Α., Στελλάκου, Β., Κουτούζης, Μ., Βερέβη, Α. και Θωμαδάκη, Ε. (2005). Τα μαθήματα παιδαγωγικής στα προγράμματα σπουδών και ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ: Ενδείξεις για τις επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών. Στο Γ. Μπαγάκης (επιμ.), Επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού. Μονάδα Μεθοδολογίας και Προγραμμάτων Εκπαίδευσης, Τομέας ΓΔΑ, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Πατρών. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Σολομών, Ι. (2000). «Το κλειστό σχολείο έχει πεθάνει;» Προαιρετικά προγράμματα εκπαίδευσης και αξιολόγηση. Στο Γ. Μπαγάκης (επιμ.), Προαιρετικά εκπαιδευτικά προγράμματα στη σχολική εκπαίδευση. Μονάδα Μεθοδολογίας και Προγραμμάτων Εκπαίδευσης, Τομέας ΓΔΑ, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Πατρών. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Σαΐτης, Χ. και Γουρναρόπουλος, Γ. (2001). Η αναγκαιότητα προγραμματισμού για τη δημιουργία διοικητικών στελεχών στην εκπαίδευση. Νέα Παιδεία, 99, 75-90.
Τζαβάρα, Δ. και Βεργίδης, Δ. (2005). Η διαρκής αναθέσμιση της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών ως επιμορφωτικό πρόταγμα. Η περίπτωση του προγράμματος
ΜΕΛΙΝΑ. Στο Γ. Μπαγάκης (επιμ.), Επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού. Μονάδα Μεθοδολογίας και Προγραμμάτων
Εκπαίδευσης, Τομέας ΓΔΑ, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Πατρών. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Τριλιανός, Θ (1992, 2004). Μεθοδολογία της σύγχρονης διδασκαλίας. Αθήνα.
Τσάφος, Β. και Κατσαρού, Ε. (2000). Η αξιοποίηση της έρευνας-δράσης στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Σύγχρονη Εκπαίδευση, 114, 67-74. 104
Τσετσίλας, Ι. (2006). Καταγραφή επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών και σχεδιασμός προγραμμάτων επιμόρφωσης: Η μελέτη περίπτωσης μίας σχολικής μονάδας της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με το μοντέλο D.I.O.N. Διπλωματική εργασία. Πάτρα: Ε.Α.Π.
ΥΠ.Ε.Π.Θ. – Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (2000). 1997-2000: Το έργο μιας τριετίας. Αθήνα.
ΥΠ.Ε.Π.Θ. – Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (2004). Απολογισμός 2000-2004. Αθήνα.
Φώκιαλη, Π., Τριάρχη-Herrmann, Β. και Καΐλα, Μ (επιμ.) (2003). Θεματικές επιμόρφωσης και μετεκπαίδευσης εκπαιδευτικών. Ρόδος: Ακαδημία Lillingen Μονάχου, Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
Φώκιαλη, Π. και Καΐλα, Μ. (2005). Ζήτηση και προσφορά επιμόρφωσης: Η επαγγελματική ανάπτυξη ως στόχος επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών. Στο Κ. Βρατσάλης (επιμ.), Κείμενα για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Αθήνα:Ατραπός.
Χαραλάμπους, Η. και Μιχαηλίδου, Α. (2001). Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Δημοτικής Εκπαίδευσης στην Κύπρο. Πραγματικότητες και προοπτικές. Στο Δ.Ο.Ε. – Π.Ο.Ε.Δ., 14ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο με θέμα: Μόρφωση – επιμόρφωση – μετεκπαίδευση – μεταπτυχιακές σπουδές (επιμ. Ν. Τζαβάρας). Αθήνα: Επιστημονικό Βήμα Δ.Ο.Ε.
Χαραμής, Π. και Κοτσιφάκης, Θ. (2005). Πολιτικές επιμόρφωσης εκπαιδευτικών 1992-2004: Αξίες, σκοποί, προτάγματα. Στο Γ. Μπαγάκης (επιμ.),
Επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού. Μονάδα Μεθοδολογίας και Προγραμμάτων Εκπαίδευσης, Τομέας ΓΔΑ, Παιδαγωγικό
Τμήμα Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Πατρών. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Χασάπης, Δ. (2000). Σχεδιασμός, οργάνωση, εφαρμογή και αξιολόγηση προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Χατζηπαναγιώτου, Π. (2001). Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Ζητήματα οργάνωσης, σχεδιασμού και αξιολόγησης. Αθήνα: Τυπωθήτω – Γ. Δαρδανός.
Elliott, J. (2005). Ο εκπαιδευτικός ως μέλος μιας δικτυωμένης κοινότητας μάθησης. Στο Γ. Μπαγάκης (επιμ.), Επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού. Αθήνα: Μεταίχμιο.




Η Αξιολόγηση στην Πρωτοβάθμια και στη
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Βιβλιογραφία
Black, P. & Wiliam, D. (2001). Inside the black box: Raising standards through classroom assessment. London: King’s College.207
Black, P. & Wiliam, D. (2003). In praise of educational research: Formative assessment. British Educational Research Journal, 29 (5), 623-637.
Eurydice (2002). Key topics in education, vol. 3: The teaching profession in Europe Profile, trends and concerns, Report I: Initial training and transition to working life. Brussels: European Commission.
Eurydice (2004). Evaluation of schools providing compulsory education in Europe. Brussels: Eurydice European Unit, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.eurydice.org
Goldenring Fine, J. & Davis, J. (2003). Grade retention and enrollment in postsecondary education. Journal of School Psychology, 41, 6, 401-411.
Ingvarson, L.C. (2001). Strengthening the profession: A comparison of recent reforms in the USA and the UK. Canberra: ACE.
McDonald, D. (2003). Curriculum change and the post-modern world: Is the school curriculum-reform movement an anachronism? Journal of Curriculum Studies, 35, 139-149.
Peterson, K.D. (2000). Teacher evaluation: A comprehensive guide to new directions and practices. Thousand Oaks, CA: Corwin Press.
Αγγελόπουλος, Α., Κατσαρού, Ε., Ντούρου, Κ., Οικονόμου, Π., Παππά, Θ., Σιώπα, Χ. και Σοφιανού, Ε. (2004). Δοκιμή του φακέλου υλικού εκπαιδευομένων (portfolio) στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Αχαρνών: Διερεύνηση των 209 δυνατοτήτων και των ορίων του. Στα Πρακτικά του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας με θέμα: Δύο χρόνια πειραματικής λειτουργίας: Διδακτικές καινοτομίες και αναστοχασμός των πρακτικών μας. Αθήνα: Γενική Γραμματεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων, 117-125.
Βερβενιώτη, Α. (2002). Αξιολόγηση project. Προφορικό σεμινάριο στο ΚΕΣΥΠ Αγρινίου.
Βλάχου, Μ. (2006). Ο λόγος για την αξιολόγηση των μαθητών και μαθητριών στα Μαθηματικά του Δημοτικού Σχολείου. Αδημοσίευτη μεταπτυχιακή εργασία στο πλαίσιο Π.Μ.Σ. του Π.Τ.Δ.Ε. του Α.Π.Θ., Θεσσαλονίκη.
Bonniol, J. & Vial, M. (2007). Τα μοντέλα της αξιολόγησης (μτφρ. Η. Παπαδημητρίου, Ζ. Πολυμεροπούλου και Γ. Στεργίου). Αθήνα: Μεταίχμιο.
Βρεττός, Γ. και Καψάλης, Α. (1999). Αναλυτικό Πρόγραμμα. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Γουβιάς, Δ. (2002). Σκέψεις για τις εξετάσεις του Α.Σ.Ε.Π. Στην ιστοσελίδα του Συλλόγου Ελλήνων Κοινωνιολόγων στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
http://www.sociology.gr/pages/articles/Varticles/asep2002.htm
Γρόλλιος, Γ., Λιάμπας, Τ. και Τζήκας, Χ. (2002). Ορισμένα ζητήματα σχετικά με την ιστορία της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού. Στο Χ. Κάτσικας και Γ. Καββαδίας (επιμ.), Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση. Ποιος, ποιον και γιατί. Αθήνα: Σαββάλας, 113-135.
Eurydice (2006). Διασφάλιση ποιότητας στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών στην Ευρώπη, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.eurydice.org/Documents/QA/en/FrameSet.htm
Ιστοσελίδα Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού Κύπρου: Διάλογος για την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: www.paideia.org.cy
Καγκά, Ε. (2003). Ευρωπαϊκό portfolio γλωσσών (European language portfolio). Αθήνα: Eiffel.
Καγκά, Ε. (2004). Portfolio γλωσσών: Καινοτόμες πρακτικές προσεγγίσεις πολυγλωσσικού γραμματισμού. Στο Π. Παπούλια-Τζελέπη και Ε. Τάφα
(επιμ.), Γλώσσα και γραμματισμός στη νέα χιλιετία. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Καλαϊτζοπούλου, Μ. (2001). Ο εκπαιδευτικός ως στοχαζόμενος επαγγελματίας Αθήνα: Τυπωθήτω – Γ. Δαρδανός.
Κασσωτάκης, Μ. και Κλάδης, Δ. (1999). Το πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας – Η πρόταση του Κ.Ε.Ε. Στο Συμπόσιο – επιμορφωτικό σεμινάριο: Αρχική εκπαίδευση και επιμόρφωση του διδακτικού προσωπικού. Σύγχρονες ερευνητικές προσεγγίσεις. Οργάνωση: Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας.
Κασσωτάκης, Μ. και Φλουρής, Γ. (2005). Μάθηση και διδασκαλία. Θεωρία, πράξη και αξιολόγηση της διδασκαλίας. Αθήνα.
Κατσαρού, Ε. (2004). Εναλλακτικοί τρόποι αξιολόγησης του μαθητή στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας: Από την αξιολόγηση του μαθητή στην αξιολόγηση του λόγου. Στα Πρακτικά του σεμιναρίου με θέμα: Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο και το Λύκειο. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας – Π.Μ.Σ.: Θεωρία, πράξη και αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Κατσαρού, Ε. (2005). Αναζητώντας ένα εναλλακτικό πλαίσιο αξιολόγησης στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο. Στο Κ. Μπαλάσκας και Κ. Αγγελάκος (επιμ.), Γλώσσα και Λογοτεχνία στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Κατσαρού, Ε., Μπανιάς, Π., Σοφιανού, Ε. και Τσάφος, Β. (2003). Εσωτερική αξιολόγηση στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Αχαρνών. Στα Πρακτικά του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας. Αθήνα: Γενική Γραμματεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων.
Κάτσικας, Χ. και Καββαδίας, Γ. (επιμ.) (2002). Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση. Ποιος, ποιον και γιατί. Αθήνα: Σαββάλας.
Κουλαϊδής, Β. (επιμ.) (2005). Αποτύπωση του εκπαιδευτικού συστήματος σε επίπεδο σχολικών μονάδων. Αθήνα: Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας.
Κουλαϊδής, Β., Δημόπουλος, Κ., Σκλαβενίτη, Σ. και Χρηστίδου, Β. (2002). Τα κείμενα της τεχνο-επιστήμης στο δημόσιο χώρο. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Κωνσταντίνου, Χ. (2000). Η αξιολόγηση u964 της επίδοσης του μαθητή ως παιδαγωγική λογική και σχολική πρακτική. Αθήνα: Gutenberg.
Λιακοπούλου, Μ. (2004). Η παιδαγωγική και διδακτική κατάρτιση των υποψηφίων εκπαιδευτικών στην Ελλάδα: Περιεχόμενο και οργάνωση των Προγραμμάτων Σπουδών. Στο 3ο Διεθνές Συνέδριο Ιστορίας της Εκπαίδευσης, Πάτρα, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.elemedu.upatras.gr/eriande/synedria/synedrio3/praltika%2011/liak opoulou.htm
MacBeath, J. (2001). Η αυτοαξιολόγηση στο σχολείο. Ουτοπία και πράξη (επιμ. – μτφρ.Χρίστος Δούκας και Ζωή Πολυμεροπούλου). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
MacBeath, J., Schratz, M., Meuret, D. & Jacobsen, L. (2005). Η αυτοαξιολόγηση στο ευρωπαϊκό σχολείο. Πώς άλλαξαν όλα (μτφρ. Μαρία Δεληγιάννη). Αθήνα: Μεταίχμιο.
Ματσαγγούρας, Η. (2004). Κριτική ανάλυση των διδακτικών εγχειριδίων: Κριτική ανάλυση γνωσιακής, διδακτικής και μαθησιακής λειτουργίας. Σημειώσεις στο Π.Μ.Σ., Θεωρία, πράξη και αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, στο Τμήμα Φ.Π.Ψ. του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Ματσαγγούρας, Η. και Χέλμης, Σ. (2003). Παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού στην εκπαίδευση. Στο Β. Ψαλλιδάς (επιμ.), Σχεδιασμός και παραγωγή εκπαιδευτικού 211 υλικού για την περιβαλλοντική εκπαίδευση. Πανελλήνιο Συμπόσιο Ελληνικής Εταιρείας. Αθήνα: Λιβάνη.
Ματσαγγούρας, Η. (2000). Η σχολική τάξη. Αθήνα.
Ματσαγγούρας, Η. (2004). Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας. Στρατηγικές διδασκαλίας. Η κριτική σκέψη στη διδακτική πράξη. Αθήνα: Gutenberg.
Μιχαηλίδου-Ευριπίδου, Α. (2005). Η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, στην
ηλεκτρονική διεύθυνση: http://athena.pi.ac.cy/2005/erevna/erevna_evaluation.pdf
Μητσικοπούλου, Β. (2006). Λόγος: Η έννοια του όρου λόγος, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: www.greek-language.gr/greekLang/studies/discourse
Μπονίδης, Κ. (2004). Το περιεχόμενο του σχολικού βιβλίου ως αντικείμενο έρευνας. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (2003). Γενικές προδιαγραφές, κριτήρια αξιολόγησης και «δείγματα γραφής» εκπαιδευτικού υλικού. Αθήνα: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Σακκά, Β. (2006). Η αρχική εκπαίδευση/κατάρτιση των εκπαιδευτικών που διδάσκουν Ιστορία: Η ελληνική πραγματικότητα, η ευρωπαϊκή πολιτική και οι «συστάσεις» του Συμβουλίου της Ευρώπης και κάποια ερωτήματα… Παιδαγωγικά ρεύματα στο Αιγαίο, 2, 39-59.
Σπανός, Γ. (2005). Προγράμματα σπουδών των πανεπιστημιακών τμημάτων και παιδαγωγική – ψυχολογική κατάρτιση και διδακτική επάρκεια των προς διορισμό φιλολόγων καθηγητών. Στο Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων – Β. Τσάφος (επιμ.), Ο φιλόλογος στη σύγχρονη κοινωνία: Σπουδές – δυνατότητες – προοπτικές. Αθήνα: Μεταίχμιο, 15-29.
Σπανός, Γ. (2001). Απόψεις και στάσεις των φοιτητών για την παιδαγωγική – ψυχολογική κατάρτιση και τη διδακτική επάρκεια. Στα Πρακτικά του Α' Πανελλήνιου Συνεδρίου με θέμα: Σύνδεση Τριτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Θεσσαλονίκη: Α.Π.Θ., 158-163.
Stenhouse, L. (2003). Εισαγωγή στην έρευνα και την ανάπτυξη του Αναλυτικού Προγράμματος (μτφρ. Α. Τσάπελης). Αθήνα: Σαββάλας.
Τσάφος, Β. (2007). Οι αντιλήψεις των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών για το ρόλο του μαθήματος της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας και Γλώσσας και τις μεθόδους διδασκαλίας του. Στα Πρακτικά Διημερίδας της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων με θέμα: Η διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Φλογαΐτη, Ε. (2003). Το παιδαγωγικό υλικό στην περιβαλλοντική εκπαίδευση. Στα Πρακτικά του Πανελλήνιου Συμποσίου με θέμα: Σχεδιασμός και παραγωγή παιδαγωγιού υλικού για την περιβαλλοντική εκπαίδευση. Αθήνα: Λιβάνης, 107-118.
Φρυδάκη, Ε. (2001). Προς ένα κριτικό – ερευνητικό παράδειγμα για την αρχική κατάρτιση των καθηγητών. Στα Πρακτικά του Α' Πανελλήνιου Συνεδρίου με θέμα: Σύνδεση Τριτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Θεσσαλονίκη: Α.Π.Θ., 255-260.
Χατζηγεωργίου, Γ. (2004). Γνώθι το Curriculum. Αθήνα: Ατραπός.
Χατζησαββίδης, Σ. (2000). Εκπαιδευτικό υλικό και ομαδοκεντρική διδασκαλία: Το παράδειγμα της διδασκαλίας της λειτουργικής χρήσης της Γλώσσας. Στα Πρακτικά του Διήμερου Επιστημονικού Συμποσίου με θέμα: Η εφαρμογή της ομαδοκεντρικής διδασκαλίας: Τάσεις και εμπειρίες. Θεσσαλονίκη: Graphica, 35-45 213
Χατζόπουλος, Α. (2006). Μια πρόταση αυτοαξιολόγησης του ελληνικού σχολείου με βάση την ευρωπαϊκή εμπειρία. Στην ηλεκτρoνική διεύθυνση:
www.theologika.gr/hmerides/f/protashautoax.doc
Ψαλλιδάς, Β. (επιμ.) (2003). Σχεδιασμός και παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού για την περιβαλλοντική εκπαίδευση. Πανελλήνιο Συμπόσιο Ελληνικής Εταιρείας. Αθήνα: Λιβάνης.

Πηγή αρχικού εγγράφου:
http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=44&ved=0CDgQFjADOCg&url=http%3A%2F%2Fwww.cpe.gr%2Fsymv_a%2Fvivliografia.doc&ei=SI1wT6iwNMaSOsKHgOEF&usg=AFQjCNFnzpRJh48SgsqGjBjsXDV9HLS92A&sig2=tXNTTvFNXZq245mycBE47w


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Hey very interesting blog!
my web site > Maxi Cosi Axiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...