5 Νοε 2012

Εκπαιδευτικά ιστολόγια: Η δυνατότητα χρήσης τους ως αποτελεσματικά εργαλεία επίτευξης μη τυπικής μάθησης.


Τ
ων Παναγιώτη Αντωνίου (PhD, Αναπληρωτής Καθηγητής, Δ ημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού) και Μαρίας Μαχαιρίδου (MSc, εκπαιδευτικός, υποψήφια διδάκτορας, Δ ημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού)


From 5th International Conference in Open & Distance Learning - November 2009, Athens, Greece - PROCEEDINGS

Περίληψη
Στην παρούσα εργασία διερευνάται η εκπαιδευτική χρήση των ιστολογίων, με στόχο την κατάθεση του προβληματισμού σχετικά με την αποτελεσματικότητά τους ως εκπαιδευτικά εργαλεία, στα πλαίσια της μη τυπικής εκπαίδευσης των συμμετεχόντων σε αυτά. Επίσης, αξιολογείται το περιεχόμενο κάποιων υπαρχόντων εκπαιδευτικών ιστολογίων στο διεθνή και τον ελληνικό χώρο.

Για να διαβάσετε ολόκληρη την εργασία, πατήστε εδώ




1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Good post. I be taught something more difficult on totally different blogs everyday. It is going to always be stimulating to read content material from different writers and observe slightly something from their store. I'd prefer to use some with the content material on my blog whether you don't mind. Natually I'll provide you with a hyperlink on your internet blog. Thanks for sharing.