ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΚΕ51

1η Γραπτή Εργασία
Εκφώνηση:
 ΕΡΩΤΗΜΑ A.

Προσδιορίστε τα τρία σημαντικότερα, κατά την άποψή σας, γεγονότα / εξελίξεις στην Εκπαίδευση Ενηλίκων στην Ελλάδα από το 1950 έως και σήμερα, τεκμηριώνοντας τις επιλογές σας. (περίπου 1.000 λέξεις)

ΕΡΩΤΗΜΑ Β.
Προσδιορίστε και τεκμηριώστε τις επιδράσεις της Κοινοτικής Πολιτικής στην Εκπαίδευση Ενηλίκων στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια του Β’ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης (περίπου 1.000 λέξεις)

ΟΔΗΓΙΕΣ
Και στα δύο ερωτήματα οι αναφορές στα γεγονότα / εξελίξεις / επιδράσεις θα πρέπει
να είναι σχετικά σύντομες και να μην αποτελούν επαναλήψεις των όσων αναφέρονται στον Α’ τόμο του εκπαιδευτικού υλικού. Η έμφαση δίνεται στο να τεκμηριωθούν και αιτιολογηθούν οι επιλογές που γίνονται από τους/ις φοιτητές/τριες, με αναφορές στην ιστορική διαδρομή της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, στις κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες
/ επιδράσεις και στις εκπονούμενες και εφαρμοζόμενες πολιτικές.

1η Εργασία Απάντηση:
Για να δείτε την απάντηση πατήστε εδώ
Βαθμός: 6
-->
----------------------------------------------------------------------------------

2η Γραπτή Εργασία
Εκφώνηση:
-->
Ανατρέξτε στη μελέτη περίπτωσης που παρουσιάζεται στο Παράρτημα 1 του Β’ τόμου και αφορά στο Εθνικό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών (σσ. 44-46). Στη συνέχεια υποθέστε ότι σχεδιάζετε ένα παρόμοιο πρόγραμμα εθνικής εμβέλειας το οποίο απευθύνεται στους εκπαιδευτές ενδοεπιχειρησιακής κατάρτισης.
ΕΡΩΤΗΜΑ Α. Ποια στοιχεία του πληθυσμού – στόχου θεωρείτε ότι θα πρέπει να αναλυθούν στη συγκεκριμένη περίπτωση και ποιες ερευνητικές μεθόδους/τεχνικές θα χρησιμοποιούσατε στη διαδικασία διερεύνησης εκπαιδευτών αναγκών; (έως 800 λέξεις).
ΕΡΩΤΗΜΑ Β. Ποιο μοντέλο οργάνωσης και υλοποίησης προτείνετε για το συγκεκριμένο πρόγραμμα; (περίπου 800 λέξεις)
ΕΡΩΤΗΜΑ Γ. Ποιες διδακτικές ενότητες προτείνετε για το παραπάνω πρόγραμμα (περίπου 500 λέξεις)
Οδηγίες
Το πρώτο ερώτημα αφορά στο σχεδιασμό της διαδικασίας διερεύνησης εκπαιδευτικών αναγκών. Ο ακριβής καθορισμός του πληθυσμού – στόχου, τα στοιχεία και δεδομένα του πληθυσμού που επιδιώκεται να αναλυθούν και οι μέθοδοι/τεχνικές για την ανάλυση των δεδομένων αυτών, αποτελούν τα βασικά στοιχεία για την κάλυψη των επιμέρους διαστάσεων του ερωτήματος.
Στο δεύτερο ερώτημα θα πρέπει να αναλυθούν τα δομικά στοιχεία του προγράμματος (τρόπος υλοποίησης, διάρκεια σε διδακτικές ώρες, τύπος εκπαιδευτικού υλικού), σε αντιστοιχία με όσα παρατίθενται στο εκπαιδευτικό υλικό για το Εθνικό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών.
Στο τρίτο ερώτημα προσδιορίζεται το αναλυτικό περιεχόμενο του προγράμματος και οι φοιτήτριες/ες μπορούν να χρησιμοποιήσουν οποιοδήποτε τρόπο θεωρούν κατάλληλο για την απάντηση του ερωτήματος, λ.χ. μπορεί η απάντηση να δοθεί με τη μορφή του πίνακα της σελ. 37 του Β’ τόμου, εννοείται με την απαιτούμενη τεκμηρίωση των επιλογών που γίνονται -  ή με και με όποιον άλλον τρόπο διευκολύνει την πλήρη απάντηση του ερωτήματος.
Όπως σε όλες τις εργασίες, βασικό στοιχείο για την αξιολόγηση των απαντήσεων συνιστά η τεκμηρίωση των επιλογών που προτείνονται, καθώς επίσης και η βιβλιογραφική στήριξή τους.

2η Εργασία Απάντηση:
Για να δείτε την απάντηση πατήστε εδώ
Βαθμός: 10
-->

----------------------------------------------------------------------------------

3η Γραπτή Εργασία 

Εκφώνηση:

-->
Για την περίπτωση ενός Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ) και ενός Κέντρου Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΚΕΕ) επεξεργαστείτε τα ακόλουθα ερωτήματα:
ΕΡΩΤΗΜΑ Α. Ποιο υπόδειγμα διοίκησης προτείνετε για καθέναν από τους δύο τύπους οργανισμών;  (έως 800 λέξεις).
ΕΡΩΤΗΜΑ Β. Επιλέξτε μια θέση εργασίας για καθέναν από τους δύο τύπους οργανισμών και περιγράψτε διεξοδικά την ανάλυση εργασίας για τις θέσεις αυτές. (περίπου 800 λέξεις)
ΕΡΩΤΗΜΑ Γ. Περιγράψτε τα προσόντα (τυπικά και ουσιαστικά) των εκπαιδευτών για τους δύο τύπους οργανισμών. Πού θεωρείτε ότι διαφοροποιούνται και γιατί; (περίπου 500 λέξεις)
Οδηγίες
Πέραν των όσων αναφέρονται στο εκπαιδευτικό υλικό για τους δύο τύπους οργανισμών (ΚΕΚ και ΚΕΕ), προτείνεται να αξιοποιηθούν από τους/ις φοιτητές/τριες και τα όσα αναφέρονται στους δικτυακούς τόπους του Εθνικού Κέντρου Πιστοποίησης (www.ekepis.gr) και της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης (www.gsae.edu.gr). Επίσης, πέραν του Γ’ τόμου θα πρέπει να αξιοποιηθεί και ο τόμος των Everard-Morris για την πληρέστερη τεκμηρίωση των απαντήσεων στα ερωτήματα. Όπως σε όλες τις εργασίες, βασικό στοιχείο για την αξιολόγηση των απαντήσεων συνιστά η τεκμηρίωση των επιλογών που προτείνονται, καθώς επίσης και η βιβλιογραφική στήριξή τους. 


3η Εργασία Απάντηση:
Για να δείτε την απάντηση πατήστε εδώ
Βαθμός: 10
------------------------------------------------------------------------------------
-->

4η Γραπτή Εργασία

Εκφώνηση:
Ανατρέξετε στο πρόγραμμα εκπαίδευσης εκπαιδευτών ενδοεπιχειρησιακής κατάρτισης που είχατε προτείνει στην 2η γραπτή εργασία και περιγράψτε συνοπτικά τα κύρια στοιχεία του (στόχοι, περιεχόμενο, πληθυσμός, μέθοδος).  Στη συνέχεια απαντήστε στα ακόλουθα ερωτήματα:

1.      Ποιον τύπο και πιο μοντέλο αξιολόγησης θα επιλέγατε για την αξιολόγηση του προγράμματος; Τεκμηριώστε τις επιλογές σας.

2.      Περιγράψτε τις σημαντικότερες δυσκολίες που αναμένετε να αντιμετωπίσετε κατά το στάδιο του σχεδιασμού της αξιολόγησης που επιλέξατε. Αναπτύξτε συνοπτικά τις απόψεις σας.

3.      Παρουσιάστε σε συντομία τα βασικά αντικείμενα της αξιολόγησης του προγράμματος. Ακολούθως για ένα αντικείμενο προσδιορίστε δύο άξονες και ακολούθως σχεδιάστε δύο δείκτες για κάθε άξονα  (που προσδιορίσατε).

Συνολικά η εργασία πρέπει να κυμαίνεται μεταξύ 1500 – 2000 λέξεων.

Οδηγίες
Αρχικά θα πρέπει να αναφερθείτε συνοπτικά (1-2 παράγραφοι) στο πρόγραμμα που είχατε επιλέξει στη 2η εργασία. Σε περίπτωση που δεν έχετε εκπονήσει την 2η εργασία θα πρέπει απλώς να περιγράψετε ένα παρόμοιο πρόγραμμα (το ίδιο ισχύει και αν επιθυμείτε να αναφερθείτε σε ένα διαφορετικό ή βελτιωμένο πρόγραμμα σε σχέση με εκείνο που είχατε προτείνει στην 2η εργασία).
Ακολούθως προσπαθήστε να απαντήσετε σε τρία βασικά θέματα.
1.        Το πρώτο απαιτεί τη μελέτη και κατανόηση των βασικών τύπων και  μοντέλων αξιολόγησης. Ο κάθε τύπος και το κάθε μοντέλο παρουσιάζει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα και είναι πιο κατάλληλο και πιο αποτελεσματικό κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Κατά συνέπεια σας ζητείτε, με βάση τα χαρακτηριστικά του προγράμματος που έχετε παρουσιάσει, να επιλέξετε το πιο κατάλληλο τύπο και μοντέλο αξιολόγησης. Όπως κάθε φορά αυτές οι επιλογές σας πρέπει να είναι τεκμηριωμένες.
2.        Το δεύτερο απαιτεί από εσάς τη μελέτη και τη γνώση γύρω από τα στάδια της αξιολόγησης. Όπως θα διαπιστώσετε (από τη μελέτη της ενότητας αυτής) κατά το στάδιο του σχεδιασμού λαμβάνουν χώρα (ή τουλάχιστον πρέπει να λαμβάνουν χώρα) συγκεκριμένες ενέργειες. Τι δυσκολίες και τι προβλήματα παρουσιάζονται στη φάση αυτή, σε σχέση πάντα με το συγκεκριμένο πρόγραμμα; (παρουσίαση και σχολιασμός).
3.        Το τρίτο θέμα απαιτεί τη μελέτη και αποσαφήνιση των εννοιών του αντικειμένου, του άξονα και του δείκτη, σε σχέση με την αξιολόγηση ενός προγράμματος εκπαίδευσης  ενηλίκων. Η εργασία σας ζητά να προσδιορίσετε τα βασικά αντικείμενα της αξιολόγησης του προγράμματος. Σας ζητά με άλλα λόγια να προσδιορίσετε τα βασικά πεδία της αξιολόγησης (τι θα αξιολογηθεί). Ακολούθως σας  ζητά σε ένα από τα αντικείμενα που παρουσιάσατε, να προσδιορίσετε δύο άξονες και για καθένα από αυτούς να σχεδιάσετε δύο δείκτες.

Όπως σε όλες τις εργασίες, βασικό στοιχείο για την αξιολόγηση των απαντήσεων συνιστά η τεκμηρίωση των επιλογών που προτείνονται, καθώς επίσης και η βιβλιογραφική στήριξή τους.

4η Εργασία Απάντηση:
Για να δείτε την απάντηση πατήστε εδώ
Βαθμός: 10
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: