Σελίδες
(Μετακίνηση σε …)
ΣΤΟΧΟΣ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΑΞΗ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΑΠ
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΟΔΗΓΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ - eBook
▼
29 Σεπ 2010
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΚΑΛΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ
›
Η πρόσκληση προέρχεται από τη σελίδα της επιμόρφωσης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ 25 Οκτωβρίου 2010 Στο πλαίσιο του ...
Τα τυπικά προσόντα των εκπαιδευτών ενηλίκων και ο ρόλος του εµψυχωτή σύµφωνα µε την ανθρωπιστική προσέγγιση
›
Τ ων Κρύστα Ρακαλλίδου-Ιωάννα Κοµνηνού (Το κείμενο σε ηλεκτρονική μορφή υπάρχει εδώ ) Eισαγωγή Σύµφωνα µε τον Jarvis (2004), η εκπαίδευ...
Εκπαίδευση Ενηλίκων: Τα Χαρακτηριστικά των Εκπαιδευομένων
›
Α πό το Τμήμα Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς
28 Σεπ 2010
Μέθοδος αξιοποίησης της Τέχνης στην εκπαιδευτική πράξη
›
Τ ου Αλέξη Κόκκου, Καθηγητή Εκπαίδευσης Ενηλίκων στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, στο 1ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΕΧΝΗΣ & Π...
Δέκα Επιστολές προς Εκείνους που Τολμούν να Διδάξουν
›
Α νακτήθηκε από adultseduc Για τα Ουσιαστικά Προσόντα των Προοδευτικών Δασκάλων ώστε να Επιτελούν Καλύτερα το Έργο τους [Αποσπάσματα απ...
GOOD TEACHING: THE TOP TEN REQUIREMENTS
›
Τ ου Richard Leblanc, York University, Ontario This article appeared in The Teaching Professor after Professor Leblanc won a Seymous Schuli...
e-Learning Expo 2010, Aθήνα, 2-3/10
›
Α νακτήθηκε από computer-engineers Ηλεκτρονική Μάθηση για μια καλύτερη ποιότητα ζωής και κοινωνική ευημερία 2 & 3 Οκτωβρίου, Εκπαιδευ...
27 Σεπ 2010
Η έλλειψη κινήτρων στην εκπαίδευση ως παράγοντας στασιμότητας και οπισθοδρόμησης
›
Η αναγκαιότητα των κινήτρων στη μαθησιακή διαδικασία είναι αδιαμφισβήτητη και πολυσυζητημένη από όλους τους μεγάλους θεωρητικούς της εκπαίδ...
26 Σεπ 2010
Πληροφορική και Ανησυχία/Άγχος
›
Α νακτήθηκε από scips Αντιμετώπιση Συναισθηματικών Προβλημάτων Οι σπουδαστές που αντιμετωπίζουν προβλήματα συναισθηματικής φύσεως ενδέχετ...
What is Critical Thinking?
›
Α νακτήθηκε από criticalreading No one always acts purely objectively and rationally. We connive for selfish interests. We gossip, boast,...
Φροντίδες του εκπαιδευτή ενηλίκων
›
Α πό το βιβλίο του Alan Rogers: Η εκπαίδευση Ενηλίκων, Μεταίχμιο / 1999 Μερικά πρακτικά συμπεράσματα μπορούν να συναχθούν από όλα αυτά για...
Ιστολόγια (blogs) και διδασκαλία
›
Α νακτήθηκε από το ΑΣ ΜΠΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ Είναι καιρός που θέλω να γράψω μια δημοσίευση σχετικά με δυνατούς τρόπους χρήσης των ιστολογίων (...
Μοντέλο διδακτικού σχεδιασμού Gagne
›
Α νακτήθηκε από Ζωντανή Μάθηση | Alive Learning Η δομή ενός μαθήματος 1. Παρακίνηση 2. Σύνδεση με τα προηγούμενα 3. Σκοπός 4. Εισήγησ...
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού