18 Νοε 2012
Νέο θεσμικό πλαίσιο κινητικότητας των υπαλλήλων του δημόσιου τομέα- Διαθεσιμότητα και αργία - κατάργηση θέσεων ΙΔΑΧ
Το νέο θεσμικό πλαίσιο κινητικότητας των υπαλλήλων του δημόσιου τομέα που αφορά στη Διαθεσιμότητα και αργία - κατάργηση θέσεων ΙΔΑΧ είναι το παρακάτω:
Labels:
δημόσιοι υπάλληλοι,
νόμος
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου