Της Σουσάνας Πατσούμη Κάλφα (MSc AFM, Dip.AIA, Bsc AFM) Managing Director @ Α.TL.AS Consulting Business Strategist & Coach- Cert.Tax Accountant
"Γνώρισα την έννοια της ενσυναίσθησης πριν περίπου 7-8 χρόνια μέσα από το βιβλίο του Daniel Goleman, «Συναισθηματική Νοημοσύνη». ‘Όταν διάβαζα το βιβλίο και μελετώντας το πόσο σημαντικό για τις σχέσεις είναι να καταφέρνεις να μπαίνεις στα παπούτσια του άλλου τόσο στις προσωπικές όσο και στις επαγγελματικές σχέσεις, αυτόματα, μου μπήκε η σκέψη πώς αυτό θα μπορούσε να βρει εφαρμογή στο Marketing. Το 2009 μαζί με το booming που έγινε με το BusinessModelCanvas, μια συμβουλευτική εταιρία που εξειδικεύεται στο designthinking, η XPLANE , σχεδίασε ένα εργαλείο που συνοδεύει και συμπληρώνει τον Canvas, τον χάρτη ενσυναίσθησης ή αγγλιστί empathy map."
Για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο και να δείτε την παρουσίαση...
πατήστε
εδώ για το άρθρο και
εδώ για την παρουσίαση
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...