Της Μελίνας Παπανέστωρος
Περιοδικό ΘΕΑΤΡΟµάθεια. Τεύχος 10o (Μάιος-Αύγουστος 2005)
Στην Ελλάδα αρχίζουµε δειλά-δειλά να συνειδητοποιούµε τα οφέλη από τη χρήση των τεχνών στην εκπαίδευση αλλά και της ίδιας της καλλιτεχνικής εκπαίδευσης. Η διαδικασία όµως είναι προσανατολισµένη στα παιδιά και κυρίως στην πρωτοβάθµια εκπαίδευση. Όµως και οι ενήλικες έχουν να ωφεληθούν πολλαπλά από την εµπειρία της µάθησης µέσω των τεχνών και της καλλιτεχνικής εκπαίδευσης.
Εξετάζοντας τη βιβλιογραφία για διάφορα επιµορφωτικά προγράµµατα ενηλίκων βλέπουµε ότι τα κίνητρα και οι στόχοι τόσο των εισηγητών όσο και των συµµετεχόντων στην καλλιτεχνική” εκπαίδευση ενηλίκων ποικίλουν. Τα παρακάτω παραδείγµατα αφορούν διαφορετικούς εισηγητές: εκπαιδευτές ενηλίκων (Dirkx, Dreybus, Kazemek & Rigg), καλλιτέχνες/ εκπαιδευτές τεχνών που δουλεύουν µε ενήλικες (Apol & Kambour, Buell) και εκπαιδευτές που χρησιµοποιούν τις τέχνες σε άλλα θέµατα (Alburry).
Για να διαβάσετε τη συνέχεια, πατήστε εδώ
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...