6 Απρ 2013

Ημερίδα: "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΙΧΩΣ ΒΙΑ ΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΙΧΩΣ ΒΙΑ"


Τετάρτη 17 Απριλίου 2013 ώρες 17:00 – 22:00

Αίθουσα Εκδηλώσεων (Κέντρο Τύπου) της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Φραγκούδη 11 & Αλ. Πάντου, 101 63 Καλλιθέα 
(δίπλα στο Πάντειο Πανεπιστήμιο)

Παρακαλούμε συμπληρώσετε την αίτηση συμμετοχής έως και την Δευτέρα 8 Απριλίου 2013 και στείλτε την στη δ/νση:

fotini.sianou@kede.org

Για να κατεβάσετε την αίτηση συμμετοχής, κάντε κλικ εδώ
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

5 Απρ 2013

Directory of Open Access Journals


T
he aim of the DOAJ is to increase the visibility and ease of use of open access scientific and scholarly journals, thereby promoting their increased usage and impact. The DOAJ aims to be comprehensive and cover all open access scientific and scholarly journals that use a quality control system to guarantee the content. In short, the DOAJ aims to be THE one stop shop for users of open access journals

To access the Directory of Open Access Journals...

click here

First viewed here
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

4 Απρ 2013

ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ με θέμα: «ΤΟ STORYTELLING ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ»


Διοργάνωση: Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων

Στόχος
H τέχνη να επινοείς ιστορίες και να αφηγείσαι αποτελεί ένα άριστο εργαλείο επικοινωνίας. Μπορεί να εμπνεύσει, να επικοινωνήσει όραμα και να παρακινήσει τους ανθρώπους. Άσχετα με το μέγεθος, την εξειδίκευση ή τον κλάδο του κάθε οργανισμός έχει μοναδικούς μύθους και εσωτερική τεχνογνωσία που γίνεται μέρος του καμβά της ταυτότητας του. Αυτές οι ιστορίες έχουν τρομαχτική δύναμη για να
αυξήσουν την παραγωγικότητα, να εφαρμόσουν αλλαγές και να παρακινήσουν τους άλλους. Όταν ειπωθεί την κατάλληλη στιγμή και με επιδέξιο τρόπο, μία ιστορία μπορεί να πετύχει πολλά περισσότερα από χίλιες σελίδες κειμένου.Υπάρχουν καταστάσεις μέσα στις επιχειρήσεις, όπου οι παραδοσιακές μέθοδοι επικοινωνίας δεν έχουν αποτέλεσμα. Στο βιωματικό σεμινάριο θα δείξουμε πως υιοθετώντας και αφηγούμενοι ιστορίες μπορείτε να πυροδοτήσετε την ενέργεια και να παρακινήσετε σε δράση, χάρις στην ασυνήθιστη δύναμη της αφήγησης, ακόμα και σε περιβάλλον αντίξοο ή εχθρικό...



Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ
O κ. Δημήτρης Βιντζηλαίος είναι Γενικός Διευθυντής και ιδρυτής της εταιρείας PPPLearn. Η εμπειρία του καλύπτει πολλούς νευραλγικούς τομείς της επιχείρησης. Είναι πτυχιούχος του Πανεπιστημίου Αθηνών (1980), κάτοχος δύο Master’s από το University Of Michigan (1984) και Υποψήφιος Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου MIDDLESEX, UK, με θέμα την Οργανωσιακή Ψυχολογία. Έχει ολοκληρώσει τριετές πρόγραμμα σπουδών σε θεατρική επικοινωνία, αυτοσχεδιασμό και θεατρικό παιχνίδι με τον κ Λάκη Κουρετζή(1997-2000) και μονοετές πρόγραμμα Σωματικού Θεάτρου (2011) που διευθύνουν ο ηθοποιός και σκηνοθέτης κ Κώστας Φιλίππογλου και η χορογράφος κ. Φρόσω Κορρού. Είναι συγγραφέας και παραγωγός εκπαιδευτικών τίτλων για εκπαίδευση με τη χρήση νέων τεχνολογιών, εκπαιδευτικών video, DVD και e-learning. Χρησιμοποιεί θεατρικές τεχνικές για το σχεδιασμό εργαστηρίων βιωματικής μάθησης, outdoor και indoor, όπως και εργαστήρια ανάπτυξης παραγόντων της συναισθηματικής νοημοσύνης.

ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε νέα ή έμπειρα στελέχη εκπαίδευσης, αλλά και άλλων επικοινωνιακών κλάδων που θέλουν να αναπτύξουν αποτελεσματικές δεξιότητες παρουσίασης θεμάτων με την χρήση ιστοριών με απώτερο σκοπό να παρακινήσουν και να ενεργοποιήσουν προς δράση.

ΒΑΣΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
1. Εισαγωγή
Διερεύνηση βασικών αρχών και δεξιοτήτων, η σχέση με την επικοινωνία και με τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης
2. Το Story Telling in Vitro
Εξερεύνηση των πηγών άντλησης ιστοριών, δημιουργία ιστοριών, η βασική δομή του Story Telling, το ταξίδι του ήρωα, Λεκτική και νοηματική επεξεργασία κειμένου Δημιουργία ενδιαφέροντος και διασκέδασης
3. To Story Telling in Vivo
Αυτοσχεδιασμός, Τροποποίηση και Προσαρμογή στις ανάγκες του κοινού, Σύμβαση και Ανατροπή, Αναπαράσταση, Ενεργοποίηση της φαντασίας, Δεξιότητες αναπαράστασης, Πρόθεση και Απεύθυνση, Διασύνδεση & αποσύνδεση

Μέθοδος Διεξαγωγής
Το σεμινάριο έχει έντονα βιωματικό – συμμετοχικό χαρακτήρα. Με στόχο τη διευκόλυνση των μελών της ομάδας στη διερεύνηση και οριοθέτηση των δεξιοτήτων οργάνωσης και αναπαράστασης μίας ιστορίας θα αξιοποιηθούν καινοτόμες μέθοδοι, όπως η χρήση θεατρικών ασκήσεων, η ολομέλεια, οι ομάδες συμβουλευτικής και οι ομάδες διερεύνησης. Στο εργαστήριο θα εισάγουμε ασκήσεις, που θα σας δώσουν την δυνατότητα να καταλάβετε τα εργαλεία και τις τεχνικές που απαιτούνται, για να ξεχωρίσετε τις διαφορετικές προσεγγίσεις μίας αφήγησης. Θα κατανοήσετε πως να συνδέετε το περιβάλλον μέσα στο οποίο λέγεται μία ιστορία (χρόνος, τόπος, συνθήκες, ακροατήριο), τον τρόπο αφήγησης και το περιεχόμενο της και θα κατανοήσετε τους περιορισμούς και τις δυνατότητες κάθε εκφραστικού μέσου. Χρησιμοποιώντας διάφορους αφηγηματικούς δρόμους, θα μάθετε την φύση της αλληλεπίδρασης με το κοινό και ως εκ τούτου τον τρόπο χρήσης τους, ανάλογα με τον σκοπό
σας και τις ανάγκες του ακροατηρίου.

Λεπτομέρειες:
Ημερομηνία Διεξαγωγής: Το πρόγραμμα διαρκεί δύο μέρες (δύο Σάββατα) όταν ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι μέχρι 10 και 3 ημέρες (Σαββατοκύριακο + Σάββατο) όταν ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι μέχρι 20.
- Στο τριήμερο σεμινάριο η δομή των ενοτήτων είναι ακριβώς η ίδια απλώς διαρκούν περισσότερο ώστε όλοι οι συμμετέχοντες να έχουν την δυνατότητα να ασκηθούν στις τεχνικές.
- Ανάμεσα στην πρώτη φάση και την δεύτερη μεσολαβεί χρονικό διάστημα για να δοθεί η δυνατότητα στους συμμετέχοντες να δομήσουν τις προσωπικές ιστορίες τους.
Οι προγραμματισμένες ημερομηνίες διεξαγωγής είναι : πρώτη φάση : 13 και 14 Απριλίου και δεύτερη φάση : 27 και 28 Απριλίου

Τόπος Διεξαγωγής: Οικονόμου 12, Πλ.Εξαρχείων, Αθήνα.Τηλ. 2106012297 κα Κόκκου
email: adulteduc2@gmail.com
Κόστος Συμμετοχής:120€ για τα μέλη της Ένωσης, 150€ για μη μέλη
Μέγιστος Αριθμός Συμμετεχόντων: 20 (αυστηρά) - θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Παρακαλούμε
συμπληρώστε τη συνημμένη αίτηση συμμετοχής. Η πληρωμή θα πρέπει να έχει γίνει μέχρι την Τρίτη 10
Απριλίου. Πληροφορίες για την πληρωμή θα βρείτε στο έντυπο της αίτησης συμμετοχής.

Κατεβάστε την αίτηση συμμετοχής εδώ
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

3 Απρ 2013

Make Free Facebook Quizzes and Free Online Quizzes. Interactive Multimedia Quizzes That Can Be Embedded On Any Site.


Α
Make a quiz about anything in minutes. With an easy to use wizard, you can make your quiz your own with extensive customization and loads of unique features. You can add images, videos, custom responses, timed questions, custom endings and more. Give it a try, it's free. Once you've created your quiz you can publish it to Facebook with a customizable page tab app...



You can create your own quizes, by clicking here
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

2 Απρ 2013

Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ


Του καθηγητή Αλέξη Κόκκου

Μαθαίνοντας μέσα από την Τέχνη: Βιβλιογραφική Επισκόπηση
Η συμβολή της αισθητικής εμπειρίας, που αποκτούμε μέσα από την επαφή με την τέχνη, στην ανάπτυξη του στοχασμού και του κριτικού στοχασμού έχει διερευνηθεί στο πλαίσιο αρκετών επιστημονικών πεδίων. Αρχικά ο John Dewey με το έργο του Art as Experience [1934 (1980)] ισχυρίστηκε ότι η αισθητική εμπειρία αποτελεί το κατεξοχήν μέσο για την ανάπτυξη της φαντασίας, την οποία θεωρεί θεμελιώδες στοιχείο της διεργασίας της μάθησης. Τα έργα τέχνης, από τη μία, δεν έχουν απλώς φυσική υπόσταση αλλά διαποτίζονται με τη φαντασιακή διάσταση που τους προσδίδει ο καλλιτέχνης. Από την άλλη, για να κατανοούμε τα νοήματά τους χρειάζεται με τη σειρά μας να επιστρατεύουμε στο έπακρο τη δική μας φαντασία. Για αυτούς του λόγους η αισθητική εμπειρία είναι ευρύτερη και βαθύτερη από τις συνήθεις εμπειρίες που αποκτούμε από την πραγματικότητα και αποτελεί σημαντική «πρόκληση για σκέψη» (1980, σ. 285)...


Για να διαβάσετε ολόκληρη τη βιβλιογραφική επισκόπηση του Αλέξη Κόκκου, πατήστε εδώ
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

31 Μαρ 2013

Οι μαθητές του δημοτικού ευαισθητοποιούνται και εκφράζονται για το πρόβλημα των προσφύγων


Ο
ι μαθητές της ΣΤ’, Ε’, και Δ’ τάξης του 30ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης, αφού ολοκλήρωσαν το παιχνίδι της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε. για τα ανθρώπινα δικαιώματα, «Το Ταξίδι της Φυγής», κλήθηκαν να εκφράσουν τις απόψεις τους για το πρόβλημα των προσφύγων αναπτύσσοντας το παρακάτω θέμα έκθεσης.

Θέμα : Για ποιους λόγους πιστεύεις ότι κάποιος άνθρωπος αναγκάζεται να γίνει πρόσφυγας; Ποια είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει στη ξένη χώρα που πηγαίνει;

Στα επιλεγμένα κείμενα που ακολουθούν δεν έγινε καμία παρέμβαση και ως εκ τούτου υπάρχουν διάφορα συντακτικά και γραμματικά λάθη.

Η όλη εκπαιδευτική παρέμβαση έλαβε χώρα στο πλαίσιο του μαθήματος της Πληροφορικής. Στόχος της συγκεκριμένης εκπαιδευτικής δράσης ήταν να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές για το συγκεκριμένο σύγχρονο κοινωνικό φαινόμενο.



Για να κατεβάσετε το αρχείο με τα κείμενα...

πατήστε εδώ
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...