23 Μαρ 2013

Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων (εκπαιδευτικό υλικό)


Υ
λικό Εκπαίδευσης που χρησιμοποιήθηκε στα προγράμματα Εκπαίδευσης των Εκπαιδευτών Ενηλίκων, διάρκειας 100 ωρών, τα οποία πραγματοποιήθηκαν με υβριδικό σύστημα που περιελάμβανε δια ζώσης συναντήσεις και εξ αποστάσεως εκπαίδευση.


Συγγραφείς: Άννα Τσιμπουκλή και Νίκη Φίλλιπς.
Επιστημονική επιμέλεια: Αλέξης Κόκκος και Κωνσταντίνα Κουτρούμπα.
Έκδοση 2008, του Ινστιτούτου Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Ι.Δ.ΕΚ.Ε.)
...

Το βιβλίο είναι διαθέσιμο στο έγγραφο: ekpaideysi ekpaideytwn enιlikwn 2008

Πηγή Ανάρτησης:
Το ιστολόγιο του Κωνσταντίνου Κιουρτσή
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

22 Μαρ 2013

4o Πανελλήνιο Συνέδριο Δικαίου Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας σε συνεργασία με την Ένωση Ελλήνων Νομικών "e-Θέμις", 22-24 Μαρτίου 2013, Θεσσαλονίκη


Σ
τις 22 έως 24 Μαρτίου 2013 θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη το 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δικαίου Πληροφορικής, το οποίο διοργανώνει το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής, Επιστημονική Ομάδα Δικαίου Πληροφορικής) και η ΄Ενωση Ελλήνων Νομικών «e-Θέμις» στο ξενοδοχείο «ΤΗΕ ΜΕΤ». Στο συνέδριο, που έχει ήδη μεγάλο αριθμό συμμετοχών, θα παρουσιάσουν εισηγήσεις πολλοί εξειδικευμένοι επιστήμονες (Πανεπιστημιακοί Καθηγητές, δικαστές, δικηγόροι, ειδήμονες της Πληροφορικής) σε σύγχρονα θέματα προστασίας προσωπικών δεδομένων, ηλεκτρονικού εγκλήματος, δικαίου ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ηλεκτρονικού εμπορίου. Επίσης θα λάβουν χώρα ειδικές συνεδρίες που θα αφορούν τα σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία στην υπηρεσία της Δικαιοσύνης, καθώς και τον δικηγόρο στην εποχή της τεχνολογίας. Το πρόγραμμα και άλλες πληροφορίες για το συνέδριο είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα...


http://users.uom.gr/~ealex/news.html και www.ethemis.gr.


Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

21 Μαρ 2013

Η εκπαίδευση και τα μητρώα εκπαιδευτών ενηλίκων στην Ελλάδα


Μεταπτυχιακή εργασία
του Κωνσταντίνου Θ. Παπαγεωργίου

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Θεσσαλονίκη
Ιούλιος, 2008

ΠΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Η εκπόνηση της παρούσας μελέτης, η οποία στηρίχτηκε στο ενδιαφέρον μου για το πεδίο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, και πιο συγκεκριμένα την εκπαίδευση και πιστοποίηση του Εκπαιδευτή Ενηλίκων στην Ελλάδα, υπήρξε κοπιώδης αλλά και εξαιρετικά ενδιαφέρουσα. Η επαφή μου με το επιστημονικό πεδίο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων έχει χρονική αφετηρία το τρίτο έτος σπουδών στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, κατεύθυνση Συνεχούς Εκπαίδευσης, και συνεχίστηκε με τη φοίτηση και ολοκλήρωση του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του ιδίου Τμήματος, στην κατεύθυνση της Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης...

Για να διαβάσετε ολόκληρη τη μεταπτυχιακή εργασία του Κ. Παπαγεωργίου, πατήστε εδώ
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

20 Μαρ 2013

Basics of Adult Literacy Education (online course)


B
asics of Adult Literacy Education is a self-paced online course that offers professional development materials for instructors and volunteers who work in adult literacy communities. This course is free and available to anyone wishing to improve their support of adult literacy learning.


The course is designed, however, to be a broad overview of issues in adult literacy for instructors with limited formal training or experience in teaching adult literacy learners. Some in-depth coverage of topics is also provided for more experienced instructors...

This Basics of Adult Literacy Education course was developed by staff at the Center for Literacy Studies, University of Tennessee, Knoxville. Thanks to Duren Thompson and Donna Brian for the development of the content, to Angela Rivera for the web design and web work, to Robert Kulescz for the editing, and to Jean Stephens for managing the project.

Funding for this course came from the Office of Vocational and Adult Education (OVAE), United States Department of Education (ED).

Take the online course here
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

19 Μαρ 2013

Free Brainstorming Training


Change your life and carrer with advanced brainstorming

The website is set out in four distinct sections:
Training in Traditional Brainstorming techniques (yellow tour)
Training in Advanced Brainstorming techniques (green tour)
Direct links to other brainstorming tools (blue)
Links to useful information and pages (pink)

Brainstorming is the name given to a situation when a group of people meet to generate new ideas around a specific area of interest. Using rules which remove inhibitions, people are able to think more freely and move into new areas of thought and so create numerous new ideas and solutions. The participants shout out ideas as they occur to them and then build on the ideas raised by others. All the ideas are noted down and are not criticized. Only when the brainstorming session is over are the ideas evaluated.

This is the traditional way brainstorming is done. The aim of this website is to train you in the methods of traditional brainstorming and then to move on and discover a series of advanced techniques available to you...

To have a look at Brainstorming.co.uk, click here
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

18 Μαρ 2013

Στυλ Μάθησης και PowerPoint Μία νέα και συναρπαστική προσέγγιση


Τ
ο Στυλ Μάθησης (LS) μπορεί να οριστεί ως ο τρόπος με τον οποίο κάθε άνθρωπος αρχίζει

• Να συγκεντρώνεται σε νέες και δύσκολες πληροφορίες
• Να επεξεργάζεται αυτές τις πληροφορίες
• Να εσωτερικεύει και να συγκρατεί αυτές τις πληροφορίες και
• Να χρησιμοποιεί αυτές τις πληροφορίες.
Όλα αυτά είναι κάτι που θα θέλαμε να επιτύχουμε με τις παρουσιάσεις μας στο PowerPoint.
Με άλλα λόγια, μπορούμε να επωφεληθούμε αν λάβουμε υπόψη τα Στυλ Μάθησης όταν σχεδιάζουμε παρουσιάσεις. Όμως, τι ακριβώς εννοούμε όταν λέμε Στυλ Μάθησης;
Το Μοντέλο Στυλ Μάθησης Dunn & Dunn λειτουργεί με 20 στοιχεία που είναι θεμελιώδη για τη μαθησιακή διαδικασία. Το μοντέλο ακολουθεί τα συστήματα μάθησης του εγκεφάλου και περιλαμβάνει όλες τις ηλικιακές ομάδες. Έχουν γίνει πάρα πολλές σχετικές έρευνες και έχει αποδειχτεί η δύναμή του.
Στη σελίδα ...

www.learningstyles.net μπορείτε να μάθετε περισσότερα και να βρείτε συνδέσμους για τεστ LS για όλες τις ηλικιακές ομάδες.



Για να κατεβάσετε την παρουσίαση, πατήστε εδώ

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

17 Μαρ 2013

Έρευνα για την ανάπτυξη καινοτόμων μεθόδων για την εκπαίδευση των εκπαιδευτών και ιδιαίτερα μεθόδων στην εκπαίδευση ενηλίκων που βασίζονται στην παρατήρηση της τέχνης.


Των Θ. Καραλή & Ν. Ράικου

ΠΑΚΕΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1: Ερευνητική Έκθεση - ΕΛΛΑΔΑ – ΕΘΝΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

Η έκθεση παρουσιάζει τα ευρήματα του ελληνικού μέρους διακρατικής έρευνας σχετικά με την ανάπτυξη καινοτόμων μεθόδων για την εκπαίδευση των εκπαιδευτών και ιδιαίτερα μεθόδους στην εκπαίδευση ενηλίκων που βασίζονται στην παρατήρηση της τέχνης. Η επισκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας σχετικά με το αντικείμενο ανέδειξε ότι τα τελευταία πέντε χρόνια παρουσιάζεται σημαντική αύξηση της σχετικής βιβλιογραφίας στην ελληνική γλώσσα. Έχουν δημοσιευθεί κάποια άρθρα, έχουν εκπονηθεί μερικές διπλωματικές εργασίες και έχει διεξαχθεί ένας αξιοσημείωτος αριθμός σχετικών σεμιναρίων και συνεδρίων.

Η έρευνα πεδίου έγινε με ποιοτική προσέγγιση σε δύο διαφορετικές ομάδες – στόχους, εκπαιδευτές και εκπαιδευόμενους. Για την ελληνική πλευρά η πρώτη ομάδα περιλάμβανε 40 εκπαιδευτές (28 από αυτούς είχαν εφαρμόσει μεθόδους που βασίζονται στην παρατήρηση της τέχνης). Οι εκπαιδευτές επελέγησαν με τρόπο ώστε να καλύψουν ένα ευρύ φάσμα ηλικιών, αντικειμένων, χρήσης της τέχνης στις εκπαιδευτικές πρακτικές και εμπειρίας στην εκπαίδευση ενηλίκων και στην κατάρτιση...

Για να διαβάσετε ολόκληρη την έκθεση των Θ. Καραλή & Ν. Ράικου, πατήστε εδώ
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...