21 Ιαν 2012

Οι 11 κανόνες που δε διδάσκονται στα σχολεία

Οι 11 κανόνες που δε διδάσκονται στα σχολεία είναι o τίτλος του video  και αποτελεί μέρος ομιλίας του Bill Gates σε ένα Γυμνάσιο. Όπως αναφέρει ο uploader του video στο Yotube:

Ο "πολύς" Bill Gates σε ομιλία του σε ένα γυμνάσιο, μίλησε για 11 κανόνες ζωής που δεν έμαθαν και δεν θα μάθουν στο σχολείο. Μιλάει για το πως οι «προοδευτικοί» δάσκαλοι δημιούργησαν μια γενιά χωρίς αίσθηση της πραγματικότητας και πως αυτή αντίληψη προετοιμάζει τα παιδιά να αποτύχουν στον πραγματικό κόσμο.
Για το χρήμα ξέχασε να πει κάτι....!!!!




Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

20 Ιαν 2012

Facebook for Educators

E
ducators have traditionally helped parents teach young people about appropriate behavior towards others. Now, with the explosion of social media, educators can be part of a larger conversation with young people about digital citizenship and online behavior. We will discuss more about what digital citizenship means in Section 4. As educators you can instruct them in safe, ethical, and responsible Internet use.


Today, Facebook plays a big role in the lives of millions of students. You may wonder, “Is this good or bad for educators?”

Read more here

First reference from:
DONALD CLARK PLAN B
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

19 Ιαν 2012

Η ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης των συμμετεχόντων στις Σχολές Γονέων

Μεταπτυχιακή εργασία της Ευδοξίας Τσιρογιαννίδου




ΠΑΝΕΠΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΙΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩ ΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩ Ν ΣΠΟΥΔΩ Ν
ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Θεσσαλονίκη, 2010

Για να διαβάσετε τη Μεταπτυχιακή Εργασία της Ευδοξίας Τσιρογγιαννίδου, πατήστε εδώ


Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

18 Ιαν 2012

Η ερασιτεχνική μέθοδος της επαγγελματικής κατάρτισης

Του Αντώνιου Π. Μανιάτη (Δικηγόρος – Διδάσκων Πανεπιστημίου Ιωαννίνων)

Περίληψη
Η επαγγελματική κατάρτιση αποσκοπεί στην τόνωση του επαγγελματισμού των καταρτιζομένων. Μπορεί να αποκτήσει μία ιδιαίτερη μέθοδο που συνίσταται στην καλλιέργεια της έφεσής τους για το ίδιο το επάγγελμα το οποίο διδάσκονται αλλά και στη χρήση των καλών τεχνών. Ο διττός αυτός ερασιτεχνισμός, επαγγελματικός και καλλιτεχνικός, συνδυάζεται με τη μαθητοκεντρική προσέγγιση και την πολυμορφική, στον ευρύτερο χώρο της εκπαίδευσης ενηλίκων.

Λέξεις – Κλειδιά
«Εκπαίδευση ενηλίκων», «Επαγγελματική κατάρτιση», «Επαγγελματισμός», «Επιτραπέζιο παιχνίδι», «Ερασιτεχνισμός», «Θέατρο», «Καλλιτεχνία», «Κινηματογράφος», «Μαθητοκεντρική εκπαίδευση», «Πολυμορφική εκπαίδευση»

Abstract
Vocational training aims at enhancing the professionalism of trainees. It may acquire a particular method consisting in the culture of their desire for the profession itself that they are taught as well as in the use of fine arts. This double longing, professional and artistic, is combined with the pupil-centred approach and the multiform one, in the wider place of adults’ education...

Για να διαβάσετε ολόκληρη την εργασία του Αντώνη Μανιάτη πατήστε εδώ

Πηγή Ανάρτησης:
Επιστημονικό Δίκτυο Εκπαίδευσης Ενηλίκων Κρήτης


Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

17 Ιαν 2012

Ρόλος του Εκπαιδευτή-εκπαιδευτικό υλικό & αξιολόγησή τους

Ανακτήθηκε από το ιστολόγιο του Λεωνίδα Κατσίρα (Σχολικός Σύμβουλος ΔΕ, Κλάδου ΠΕ13 Νομικών και Πολιτικών Επιστημών)

Ο ρόλος του εκπαιδευτή:
- Ο εκπαιδευτικός είναι «αυτός που διευκολύνει» τους μαθητές, και ο ρόλος του είναι σημαντικός στη διαμόρφωση του αρχικού κλίματος της τάξης. Θα πρέπει να εμπιστεύεται την ομάδα και τα άτομα.

- Αποκαθιστά και ερεθίζει την περιέργεια.

- Δημιουργεί καταστάσεις αλληλεπίδρασης.

- Παρέχει στο μαθητή τα μέσα ώστε να μπορεί να ρυθμίζει παντός είδους προβλήματα με δημιουργικό τρόπο.

- Παρέχει στο μαθητή όλα τα μέσα – κείμενα, βιβλιογραφία, αναφορές κλπ – τροφοδοτώντας έτσι τα ενδιαφέροντά του. Προσπαθεί να δώσει στους μαθητές του πρόσβαση στη μεγαλύτερη ποικιλία μορφωτικών πηγών.

- Θεωρεί ο ίδιος τον εαυτό του ως μορφωτική πηγή, ως σύμβουλο, γνωμοδότη ή ειδικό που η ομάδα μπορεί να χρησιμοποιήσει κατά την επιθυμία της.

Για να διαβάσετε ολόκληρη την παρουσίαση (αρχείο ppt, 39 διαφάνειες), πατήστε εδώ


Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

15 Ιαν 2012

Ανάπτυξη Ηγετικών Στελεχών στην Εκπαίδευση

Η
ΔΕ-ΕΣΣΕ (Διαρκής Εκπαίδευση- Επιμορφωτικά Συνέδρια Σεμινάρια) συνεχίζοντας για 3η χρονιά την επιμόρφωση στην Ηγεσία της Εκπαίδευσης, διοργανώνει Ετήσιο επιμορφωτικό σεμινάριο 450 ωρών με τη μέθοδο της συνδυαστικής μάθησης με θέμα:


"ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΗΓΕΤΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ"

Τον σχεδιασμό, την Εποπτεία και την Επιμέλεια του προγράμματος έχει το Εργαστήριο Κοινωνικής και Πειραματικής Ψυχολογίας του ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης.

Σκοπός και στόχος του προγράμματος είναι η κατάρτιση των Εκπαιδευτικών με τις ανάλογες δεξιότητες, για να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του σύγχρονου σχολείου...


Οι Εκπαιδευτικοί που θα ηγηθούν στην Εκπαίδευση, θα προετοιμαστούν για την ανάληψη θέσης στελέχους, με τις απαραίτητες γνώσεις, ικανότητες και δεξιότητες που απαιτεί το έργο του σύγχρονου διευθυντικού στελέχους. (Διευθυντές, υποδιευθυντές, Σχολικοί Σύμβουλοι, κ.λ.π). 

Οι θεματικές ενότητες συγκροτήθηκαν από τον καθηγητή Χρήστο Σαΐτη ομότιμο καθηγητή του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. 

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ: 
Διοίκηση της εκπαίδευσης {λειτουργίες διοίκησης και διοίκηση ανθρωπίνων πόρων, (στελέχωση, επιμόρφωση και αξιολόγηση) k .λ.π } 
Οργανωσιακή συμπεριφορά (σχολική διεύθυνση και διαπροσωπικοί επηρεασμοί (σχολική επικοινωνία α, συγκρούσεις παρακίνηση κ.λπ.) σχολική διεύθυνση και διοικητική πράξη, ) 
Εκπαιδευτικό δίκαιο (διοικητική οργάνωση του εκπαιδευτικού συστήματος, εκπαιδευτική νομοθεσία, ( στοιχεία του διοικητικού δικαίου ) 
Οικονομικά της εκπαίδευσης (προϋπολογισμό , σχολικές επιτροπές, κ.λπ.) 
Εισαγωγή των τεχνολογιών στη σχολική διοίκηση στο σχολείο 
Διαχείριση κρίσεων στο σχολείο ( παραβατικές συμπεριφορές, ατυχήματα, κ.λπ.) 

Το πρόγραμμα υλοποιείται με τη μέθοδο της συνδυαστικής μάθησης 

Η υλοποίηση του Σεμιναρίου θα αναγγελθεί στο Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων 

Έναρξη τμήματος Φεβρουάριος 2012
Πρόγραμμα 450 ωρών 
150 ώρες δια ζώσης 
230 ώρες εξ αποστάσεως 
70 ώρες εκπόνηση και παρουσίαση εργασιών 

Το σεμινάρια θα γίνουν: Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Λάρισα 

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας 
Μετά από αίτηση αρκετών εκπαιδευομένων για μείωση της τιμής, το κόστος ανέρχεται στα 1000 ευρώ.
Η μείωση της τιμής ισχύει και για τους ήδη συμμετέχοντες στο 1ο τμήμα και όπου ήδη έχουν ενημερωθεί. 
Το κόστος του σεμιναρίου ανέρχεται στα 1000 ευρώ. Το ποσόν θα καταβληθεί σε δόσεις. 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ : 2310 256630 - 256631 10π.μ - 5μ.μ 
Για περισσότερες πληροφορίες www.epimorfwsi.gr 

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ: τηλ. 6946254158

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...