31 Μαΐ 2014

34 Συμβουλές για τη συνέντευξη


Τ
ης Έθελ Αγγελάτου (HR Councellor & Journalist (Outsourced contractor) at Kariera.gr)


Ανακτήθηκε από το Kariera.gr

Με τη βοήθεια ενός infographic, έχουμε συλλέξει και θα αναλύσουμε για εσάς στη σημερινή ενότητα, τις πιο σημαντικές (34 στο σύνολο!) συμβουλές για μια επιτυχημένη συνέντευξη!!!

Αυτές προέκυψαν από έρευνα που διεξήχθη σε 2.000 Υπεύθυνους Επιλογής Προσωπικού, όπου το 33% δήλωσε ότι γνωρίζει μέσα στα πρώτα 90 δευτερόλεπτα (1,5 λεπτό) αν θα προσλάβει κάποιον ή όχι...

Ας ξεκινήσουμε με τα πιο κοινά "οπτικά" λάθη που μπορεί να κάνει ένας υποψήφιος:

- 67% αποτυγχάνει να έχει άμεση οπτική επαφή με τον αξιολογητή του (φροντίστε να κοιτάτε στα μάτια τον συνομιλητή σας, ασφαλώς σε λογικά πλαίσια ... είναι και δείγμα σεβασμού!)
- 47% έχει ερευνήσει ελάχιστα την εταιρεία για την οποία αξιολογείται (μπείτε στο site της, εξετάστε πώς και τι προβάλει σε όλα τα social media, ψάξτε τον ισολογισμό της για να ελέγξετε την ευρωστία της)
- 38% δεν χαμογελάει (μην ξεχνάτε να είστε ανθρώπινοι - έτσι θα εμπνεύσετε την ίδια συμπεριφορά και στο συνομιλητή σας)
- 33% τηρεί κακή σωματική στάση (μην αφήνετε το σώμα σας σε θέση ανάρμοστη της περίστασης – κρατήστε σοβαρή στάση με ελάχιστη κλίση προς τα εμπρός· υποδεικνύει στάση θετική και διαπραγμάτευσης, ενώ το αντίθετο, στάση αμυντική και απομακρυσμένη)
- 26% κάνει πολύ χαλαρή χειραψία (φροντίστε η κοιλότητα των αντιχείρων να "αγκαλιάσει" η μία την άλλη)

Για να διαβάσετε τη συνέχεια ...


πατήστε εδώ για το πρώτο μέρος του άρθρου

και εδώ για το δεύτερο μέρος του άρθρου
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

28 Μαΐ 2014

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών - Εγχειρίδιο Εκπαιδευομένου


Τ
ο εγχειρίδιο αφορά το πρόγραμμα «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ»




Πηγή:
eclass-eetaa


Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

26 Μαΐ 2014

Ανάρτηση του 8ου τεύχους του διαδικτυακού περιοδικού "i-Teacher"‏


Σ
τη διεύθυνση: http://i-teacher.gr, αναρτήθηκε το 8ο τεύχος του διαδικτυακού περιοδικού: " i-Teacher".

Το περιοδικό " i-Teacher" (ISSN 1792-4146) είναι το διαδικτυακό περιοδικό για τις Τ.Π.Ε. και τις εφαρμογές τους στην εκπαίδευση.

Για απευθείας download του τεύχους, κλικ εδώ: http://i-teacher.gr/files/8o_teyxos_i_teacher_5_2014.pdf και save as… (εναλλακτικά, στη διεύθυνση: http://users.sch.gr/paidpink/i-teacher.gr/files/8o_teyxos_i_teacher_5_2014.pdf)

Η ύλη του τεύχους αυτού συγκροτήθηκε με απάνθισμα εργασιών που παρουσιάστηκαν στο πρόσφατο συνέδριο «ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ», στην 4η Θεματική περιοχή του (ΤΠΕ κι εκπαίδευση)

Υπενθυμίζεται ότι έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες υποβολής εργασιών για συμμετοχή (μετά από κρίση) στο Συνέδριο...



«Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ Τ.Π.Ε., που θα γίνει στην Αθήνα, στις 22 & 23 Νοεμβρίου 2014, στο Ίδρυμα Ευγενίδου, και είναι υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων. Περισσότερα για το συνέδριο αυτό, τις προθεσμίες υποβολής εργασίας, κ.ά. στη διεύθυνση: http://synedrio.edu.gr



ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 8ου ΤΕΥΧΟΥΣ (ΜΑΪΟΥ 2014)

1. C.L.I.L. A journey into space. Ο.Ε.Π.Γ. Ένα ταξίδι στο διάστημα. (Γκοτσοπούλου Δέσποινα, Ζαμπούλη Κωνσταντίνα) ... σελ. 8

2. e-Portfolio (Ηλεκτρονικός φάκελος μαθητή). Απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για το e-portfolio ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης στην εκπαιδευτική διαδικασία. (Νίκου Αντωνία) ... σελ. 15

3. Michael Faraday. Όταν οι νέες τεχνολογίες συναντούν την ανθρώπινη διανόηση. Ανάπτυξη διδακτικού σεναρίου. (Κυριακόπουλος Νικόλαος) ... σελ. 24

4. Webquest και ανακαλυπτική μάθηση στη διδασκαλία της γεωγραφίας. (Τσούτσου Δήμητρα, Μπέρτσου Σταυρούλα)... σελ. 33

5. Ακούγοντας το φως. Μελέτη της μεταβολής της έντασης φωτεινών πηγών με λογισμικό επεξεργασίας ήχου. (Λάζος Παναγιώτης) ... σελ. 42

6. Αξιοποίηση ψηφιακών συλλογών στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας. (Ζώη Σεβαστή) ... σελ. 49

7. Αξιοποιώντας την σχεδίαση κόμικς και την στατιστική ανάλυση ενός αγώνα καλαθοσφαίρισης με καρότσι για την επίλυση μαθηματικών προβλημάτων με ποσοστά. (Πριοβόλου Μαρία) ... σελ. 58

8. Αξιοποιώντας τις τεχνολογίες web 2.0 ως εργαλεία διαβίου μάθησης, e-Ιστοριογραμμή, μία καινοτόμος προσέγγιση για τη διδασκαλία της Ιστορίας στο Δημοτικό. (Γεωργακλή Σταυρούλα, Γιώτη Λαμπρίνα) ... σελ. 70

9. Βάλτε το θέατρο στη ζωή σας. Ένα σενάριο διδασκαλίας με την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. και το ταξίδι του από τη σύνταξη έως την εφαρμογή. (Κούκης Νικόλαος, Μαδενλής Χαρίτων) ... σελ. 78

10. Διαδικτυακές εκπαιδευτικές ομάδες εργασίας. Τι μπορεί να πληροφορήσει το Facebook των μαθητών. (Χιωτέλης Ιωάννης, Αργυροπούλου Μαρία, Θεοδωροπούλου Μαρία) ... σελ. 87

11. Διαθεματικό σενάριο στην Ιστορία και τη Νεοελληνική Γλώσσα με τη χρήση του Microsoft Publisher. (Νικολοπούλου Ελένη) ... σελ. 105

12. Διδακτικές προτάσεις για την εξάσκηση της δημιουργικής γραφής με τη χρήση διαδικτυακών εργαλείων στην εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας. (Δρακοπούλου Μαρία) …. σελ. 114

13. Διδακτική αξιοποίηση της βυζαντινής τέχνης μέσα από εργαλεία Web2 στο μάθημα των Θρησκευτικών. (Αλμπανάκη Ξανθή) ... σελ. 122

14. Διδασκαλία της φυσικής μέσω ψηφιακού παιχνιδιού. (Μότσια Ελπίδα, Σάλτα Μαρία, Πάγκου Αγγελική) ... σελ. 128

15. Διδάσκοντας με τις Τ.Π.Ε. Ρόλος του εκπαιδευτικού, δυσκολίες και υποστηρικτικοί παράγοντες. (Ανάγνου Ευάγγελος, Αργυρόπουλος Νικόλαος, Σμπήλια Αναστασία, Πούντζα Αγγελική) ... σελ. 137

16. Διερευνητικό σενάριο μάθησης για την ελεύθερη πτώση και την κατακόρυφη βολή στην Α' Λυκείου. (Χαρατζόπουλος Παναγιώτης, Μητρόπουλος Ευστάθιος, Πετροπούλου Ουρανία, Ρετάλης Συμεών) ... σελ. 145

17. Δύο-Δύο στον υπολογιστή. (Γατσογιάννη Αντωνία, Σάλτα Μαρία)... σελ. 154

18. Εκπαίδευση εκπαιδευτικών στη χρήση και ενσωμάτωση του διαδραστικού πίνακα. (Τζαλακώστας Ρίζος)... σελ. 163

19. Ένα νέο προγραμματιστικό περιβάλλον για τη διδασκαλία του προγραμματισμού. Μια πρώτη γνωριμία με το Enchanting. (Ορφανάκης Βασίλειος, Παπαδάκης Σταμάτιος) ... σελ. 172

20. Εργαστήριο Λογοτεχνίας. Διαδικτυακά συνεργατικά ...ληρολογήματα με το Μάγο του Οζ. (Μελιάδου Ελένη, Νάκου Αλεξάνδρα) ... σελ. 184

21. Η αξιοποίηση ψηφιακών μέσων επαυξημένης πραγματικότητας για την εκπαίδευση στις φυσικές επιστήμες. (Τομαρά Μαρίνα, Γκούσκος Δημήτρης) ... σελ. 190

22. Η διδακτική των μαθηματικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με την χρήση των T.Π.Ε. (Μυρτσίδης Διαμαντής, Μυρτσίδης Χρήστος) ... σελ. 199

23. Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας μέσα από τη σύγχρονη διδακτική, τις νέες τεχνολογίες και τους νέους γραμματισμούς. (Αμανατίδης Νικόλαος, Τζοβλά Ειρήνη) ... σελ. 207

24. Η Ιστορία μάθημα δημιουργικής έκφρασης μέσα από τις T.Π.Ε. (Παπαδόγιαννη Ελένη, Παππάς Δημήτριος) ... σελ. 214

25. Η μικτή μάθηση (blended learning) μέσα από το παράδειγμα της Ευριπίδειας Ελένης. (Ζαζάνη Ειρήνη) ... σελ. 223

26. Η τεχνοφοβία στην εκπαίδευση και η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στο ελληνικό σχολείο. (Μπακιρτζή - Σαρδέλη Ευαγγελία) ... σελ. 232

27. Ηλεκτρονική εξάσκηση του απλού αορίστου και της παθητικής μετοχής των ανώμαλων ρημάτων στην αγγλική γλώσσα. (Γεωργάλας Παναγιώτης, Αναστασίου Αδάμος, Ανδρούτσου Δέσποινα, Ζαχαριάδου Χρύσα) ... σελ. 240

28. Ηλεκτρονική μάθηση (e-learning). Σύγχρονη και ασύγχρονη τηλεκπαίδευση (distance learning) και οι παιδαγωγικές αρχές της. (Τσουκάτος Τριαντάφυλλος, Φερφέλη Μαρία) ... σελ. 248

29. ΛΟ, ψηφιακό εκπαιδευτικό παιχνίδι με θέμα τον κύκλο του νερού. (Μαυρουδή Χάρις) ... σελ. 259

30. Στο κάτω - κάτω της γραφής. Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στη δημιουργική γραφή με τη χρήση των Τ.Π.Ε. στην Α' τάξη Γεν. Λυκείου. (Λάζου – Μπαλτά Καλυψώ)... σελ. 267

31. Συνομιλώντας με τον ποιητή Νίκο Εγγονόπουλο. Σενάριο διδασκαλίας με Τ.Π.Ε. στη Λογοτεχνία Β' Λυκείου. (Κολοβελώνη Γεωργία) ... σελ. 275

32. Συστήματα διαχείρισης μάθησης με στόχο τον εποικοδομισμό. (Κουτσουρίδης Ιωάννης) ... σελ. 284

33. σχολείο.com Σενάριο για τη νεοελληνική γλώσσα Α ή και Β' Γυμνασίου με αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. και του κριτικού γραμματισμού. (Δουζίνα Μαρίλη) ... σελ. 292

34. Σχολικές αναμνήσεις. Ο δάσκαλος και ο μαθητής του χτες και του σήμερα. (Βοϊβόντα Θεοδώρα) ... σελ. 299

35. Το παιχνίδι των αριθμών. Εκπαιδευτική παρέμβαση με μαθητές προσχολικής ηλικίας. (Καλτσούλα Αναστασία, Σιαμπανοπούλου Ευγενία) ... σελ. 307

36. Υποστήριξη εξ αποστάσεως συνεργασίας μαθητών μέσω σχολικού προγράμματος με θέμα «Η διατροφή μας». (Κωτσίδης Κωνσταντίνος, Τζήλου Γεωργία)... σελ. 316



Αθήνα, 24-5-2014

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...