10 Σεπ 2011

Το (αδημοσίευτο) βιβλίο μου για την Τεχνολογία Επικοινωνιών της Β' Λυκείου (Β' Μέρος)

Το δεύτερο μέρος του βιβλίου μου για την Τεχνολογία Επικοινωνιών της Β' Λυκείου, περιλαμβάνει για κάθε μάθημα (σε πλήρη αντιστοιχία με τις παραδώσεις του πρώτου μέρους)ένα σύνολο ερωτήσεων ικανών για την διερεύνηση των γνώσεων που απέκτησαν οι μαθητές

Το δεύτερο μέρος του βιβλίου μου (αρχείο pdf, 20 σελίδες, 580kb), μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ

Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα την αναφορά της πηγής εάν κάνετε χρήση του


Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

8 Σεπ 2011

Το (αδημοσίευτο) βιβλίο μου για την Τεχνολογία Επικοινωνιών της Β' Λυκείου

Το πρώτο μέρος του (αδημοσίευτου) βιβλίου μου για την Τεχνολογία Επικοινωνιών της Β' Λυκείου, περιλαμβάνει σχέδια μαθήματος για τα κεφάλαια 1,2,3,16,17,18 του σχολικού εγχειριδίου.

Κάθε κεφάλαιο έχει χωριστεί σε ανάλογα μαθήματα, όπου περιλαμβάνονται τα κύρια σημεία, σχεδιαγράμματα και οι αντίστοιχες σελίδες.

Για να κατεβάσετε το πρώτο μέρος του βιβλίου (30 σελ. 920kb), κάντε κλικ εδώ

Θα εκτιμούσα θερμά την αναφορά της πηγής
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

7 Σεπ 2011

ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕ ΤΟΝ IRA SHOR, ΣΤΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΤΟΥ PAULO FREIRE

ΘΕΜΑ: « Κριτική Εκπαίδευση και Κοινωνικός Μετασχηματισμός»

Αθήνα, Σάββατο 1/10/2011, ώρες 9:30 με 15:00

Ίδρυμα Μιχάλη Κακογιάννη, Πειραιώς 206, Ταύρος

Με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνoυμε ότι η Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων έχει την τιμή να φιλοξενήσει έναν από τους σημαντικότερους διανοητές και αγωνιστές του εκπαιδευτικού χώρου και του πεδίου της εκπαίδευσης ενηλίκων, τον Ira Shor. O Ira Shor διδάσκει στο κέντρο μεταπτυχιακών σπουδών του City University της Νέας Υόρκης και θεωρείται ένας από τους πρωτοπόρους του πεδίου της κριτικής εκπαίδευσης. Το έργο του Shor σχετίζεται άμεσα με την εφαρμογή των ιδεών του Paulo Freire, του οποίου υπήρξε στενός συνεργάτης και φίλος. Στον πυρήνα της φιλοσοφίας του Shor βρίσκεται η ενδυναμωτική εκπαίδευση...

Η ενδυναμωτική εκπαίδευση αφορά σε μια κριτική και δημοκρατική διδακτική και μαθησιακή προσέγγιση, που έχει στο επίκεντρό της τον εκπαιδευόμενο, εφαρμόζεται σε κάθε είδους γνωστικό αντικείμενο και στοχεύει στον ατομικό και κοινωνικό μετασχηματισμό. Η προσέγγιση αυτή έχει ως κεντρικό στοιχείο τον διάλογο μέσω του οποίου εκπαιδευτικοί και εκπαιδευόμενοι εξετάζουν μαζί ζητήματα της καθημερινότητας, κοινωνικά θέματα και αναπτύσσουν την ακαδημαϊκή γνώση. Ο Ira Shor είναι συγγραφέας πολλών βιβλίων στα αγγλικά, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται τα: Freire for the Classroom: A Sourcebook for Liberatory Teaching (1987), Empowering Education (1992), Critical Literacy in Action (1999). Στην Ελλάδα θα κυκλοφορήσει το Σεπτέμβριο από τις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ το πολύ σημαντικό βιβλίο που έγραψε μαζί με τον Paulo Freire, με τίτλο: «Απελευθερωτική Παιδαγωγική - Διάλογοι για τη Μετασχηματιστική Εκπαίδευση». 

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ  
Για τη δήλωση της συμμετοχής σας παρακαλούμε να επικοινωνείτε ηλεκτρονικά στο adulteduc2@gmail.com 
ή τηλεφωνικά στο 6979724757, ώρες 10.30πμ έως 7.30μμ (κα Χριστίνα Κόκκου) έως την 25η Σεπτεμβρίου 2011. 

Το κόστος συμμετοχής στην ημερίδα είναι 35 Ευρώ για τα μέλη της Ένωσης και 45 Ευρώ για τα μη μέλη. Το ποσό αυτό μπορείτε να καταθέσετε στους Τραπεζικούς Λογαριασμούς της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων : 
Εθνική Τράπεζα :146/29607533 ή 
Τράπεζα Πειραιώς : 5105-039679-919. 

Θα πρέπει οπωσδήποτε να αναγράψετε το ονοματεπώνυμό σας, στο καταθετήριο. Θα χαρούμε πολύ σας δούμε και πάλι σύντομα για μια δημιουργική ανταλλαγή απόψεων 

Ο Πρόεδρος της Ε.Ε.Ε.Ε. 

 Αλέξης Κόκκος

 Καθηγητής Εκπαίδευσης Ενηλίκων στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
09:00-09:30 Προσέλευση
09:30-09:35 Εισαγωγή – παρουσίαση της δομής του Σεμιναρίου: Γιώργος Κουλαουζίδης
09:35-09:45 Παρουσίαση του καθ. Ira Shor : Αλέξης Κόκκος
09:45-11:30 Κριτική εκπαίδευση & κοινωνικός μετασχηματισμός:Ira Shor
11:30-12:00 Διάλειμμα
12:00-13:00 Εργασία σε ομάδες
13:15-14:00 Ανακοινώσεις και ερωτήματα των ομάδων εργασίας
14.00-15:00 Αναστοχασμός από τον Ira Shor Σχόλια από Γιώργο Κουλαουζίδη, Ήρα Παπαγεωργίου, Χρύσα Μάνθου
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

6 Σεπ 2011

A Great Overview of Web Tools for Teachers - Free eBook

From freetech4teachers

Last December I collaborated with ten other bloggers who are really teachers and school administrators to construct The Super Book of Web Tools for Teachers. Since then Free Technology for Teachers has added 10,000 more subscribers so I thought that this might be a good time to post the free ebook again. In this book there are introductions to more than six dozen web tools for K-12 teachers. Additionally, you will find sections devoted to using Skype with students, ESL/ELL, blogging in elementary schools, social media for educators, teaching online, and using technology in alternative education settings...

Here is the list of contributors to The Super Book of Web Tools for Educators:
George Couros, Patrick Larkin, Kelly Tenkely, Adam Bellow, Silvia Tolisano, Steven Anderson, Cory Plough, Beth Still, Larry Ferlazzo, Lee Kolbert, and Richard Byrne. If you like what you read, please visit the contributors' blogs and let them know.

The Super Book of Web Tools for Educators



Enlarge this document in a new window
Digital Publishing with YUDU

Please feel free to download this free ebook, print it, and share it with your colleagues.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

5 Σεπ 2011

Διδακτική της Πληροφορικής, 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο

Ανατήθηκε από το ιστολόγιο multiplication

20-22 Απριλίου 2012


Παιδαγωγική Σχολή, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Φλώρινα

Οι ακόλουθοι φορείς:

Παιδαγωγική Σχολή (Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών και Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης) του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση(ΕΤΠΕ)
Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Π.Ε. Φλώρινας (ΣΕΠΦ),
Διοργανώνουν το 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Διδακτική της Πληροφορικής», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Δια Βίου Μάθησης και θρησκευμάτων (Α.Π.: 38193/Γ7/30-03-2011)

Το Συνέδριο απευθύνεται στην επιστημονική και εκπαιδευτική κοινότητα που ασχολείται με τη διδασκαλία της Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια εκπαίδευση και ...

επιδιώκει να αποτελέσει ένα χώρο γόνιμου διαλόγου και ανταλλαγής νέων ιδεών σχετικά με το επιστημονικό πεδίο της Διδακτικής της Πληροφορικής, τα προγράμματα σπουδών, τις νέες διδακτικές προσεγγίσεις και μεθοδολογίες και μια σειρά ζητημάτων που αφορούν στο παιδαγωγικό πλαίσιο της διδασκαλίας της Πληροφορικής.

Σκοπός Συνεδρίου

Σκοπός του Συνεδρίου είναι να αποτελέσει το βήμα παρουσίασης και διαλόγου σχετικά με ερευνητικές μελέτες και εργασίες, προτάσεις, αναλύσεις και θεωρητικά πλαίσια που σχετίζονται με τη Διδακτική της Πληροφορικής και τη διδασκαλία της Πληροφορικής σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Απώτερος σκοπός είναι η συνεισφορά του στο σχεδιασμό, ανάπτυξη και διάχυση των πολιτικών εκείνων που θα στοχεύουν στην υποστήριξη των εκπαιδευτικών της πράξης και στην ουσιαστική ένταξη της Πληροφορικής και των τεχνολογιών της στην εκπαίδευση.

Θεματικές Περιοχές

Θεωρητικό πλαίσιο της Διδακτικής της Πληροφορικής
Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις στην Πληροφορική
Εκπαιδευτική πολιτική για τη Διδασκαλία της Πληροφορικής
Προγράμματα Σπουδών Πληροφορικής
Εκπαιδευτική αξιολόγηση στην Πληροφορική
Διδακτική του προγραμματισμού
Διδακτική Υλικού και Λογισμικού Γενικής Χρήσης
Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα για τη διδασκαλία εννοιών της Πληροφορικής
Διδακτική αξιοποίηση Σύγχρονων Υπηρεσιών Διαδικτύου και Κοινωνικής
Δικτύωσης στην Πληροφορική
Εκπαιδευτική Ρομποτική στη διδασκαλία της Πληροφορικής
Διδασκαλία της Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Διδασκαλία της Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διδασκαλία της Πληροφορικής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Επιμόρφωση και υποστήριξη εκπαιδευτικών Πληροφορικής
Πρόσκληση Εργασιών

Η Επιστημονική Επιτροπή καλεί όσους ενδιαφέρονται, να υποβάλουν εργασίες, εισηγήσεις και προτάσεις που εντάσσονται στη θεματολογία του Συνεδρίου. Κάθε εισήγηση-πρόταση, για να ενταχθεί στο πρόγραμμα του Συνεδρίου και στα Πρακτικά Εργασιών, θα πρέπει να κριθεί θετικά από δύο τουλάχιστον κριτές.

Εισηγήσεις (Full Papers): Αφορούν σε εμπειρικές μελέτες και ερευνητικές εργασίες, διδακτικές προτάσεις, νέα διδακτικά περιβάλλοντα, θεωρητικές αναλύσεις κ.ά. Το κείμενο δε θα πρέπει να υπερβαίνει τις 10 σελίδες.

Εισηγήσεις νέων ερευνητών (Student Papers): Νέοι ερευνητές και υποψήφιοι διδάκτορες μπορούν να παρουσιάσουν το σχέδιο της διατριβής τους και να συζητήσουν τις ιδέες τους με μέλη της επιστημονικής κοινότητας. Το κείμενο δε θα πρέπει να υπερβαίνει τις 6 σελίδες.

Εισηγήσεις ενεργών εκπαιδευτικών (Teacher Papers): Εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας και της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και επιμορφωτές στις ΤΠΕ μπορούν να παρουσιάσουν διδακτικές προτάσεις και δραστηριότητες χρήσης των ΤΠΕ. Το κείμενο δε θα πρέπει να υπερβαίνει τις 6 σελίδες.

Αφίσες (Posters): Οι παρουσιάσεις αφίσας θα γίνουν σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο και θα συνοδεύονται από οργανωμένη ομαδική συζήτηση. Το κείμενο δε θα πρέπει να υπερβαίνει τις 4 σελίδες.

Συνεδρίες στρογγυλής τράπεζας (Panels): Παρέχεται η δυνατότητα να παρουσιαστούν εργασίες και να γίνουν ανοιχτές συζητήσεις γύρω από ένα ειδικό θέμα, το οποίο ενδιαφέρει ευρύτερα την επιστημονική και εκπαιδευτική κοινότητα των ΤΠΕ, είναι καινοτομικό ή προκαλεί διαφορετικές και αντικρουόμενες απόψεις. Προβλεπόμενη μέγιστη διάρκεια συνεδρίας 90 λεπτά. Για να υπάρξει επαρκής χρόνος συμμετοχής των συνέδρων στη σχετική συζήτηση, κάθε στρογγυλή τράπεζα θα πρέπει να περιλαμβάνει το πολύ πέντε (5) εισηγητές. Οι εργασίες στρογγυλής τράπεζας που θα επιλεγούν από την Επιστημονική Επιτροπή θα δημοσιευτούν στα πρακτικά του συνεδρίου. Το σχετικό κείμενο δε θα πρέπει να υπερβαίνει τις 4 σελίδες.

Προγράμματα επιμόρφωσης (Tutorials): Παρουσίαση, διδασκαλία ή επιμόρφωση σε ειδικές διδακτικές προσεγγίσεις και περιβάλλοντα διδασκαλίας, σε προϊόντα και εφαρμογές που ενδιαφέρουν εκπαιδευτικούς και νέους επιστήμονες.

Επιδείξεις εφαρμογών και προϊόντων (Demos): Εταιρίες λογισμικού, εκδοτικοί οργανισμοί, εργαστήρια ή ινστιτούτα καλούνται να υποβάλλουν τις προτάσεις τους για την παρουσίαση εφαρμογών ή προϊόντων που εντάσσονται στις θεματικές του Συνεδρίου και μπορεί να ενδιαφέρουν ερευνητές ή εκπαιδευτικούς

Η υποβολή αφορά πλήρη κείμενα και όχι περιλήψεις

Σημαντικές Ημερομηνίες
15 Ιουλίου 2011 2η ανακοίνωση διοργάνωσης του συνεδρίου
1 Οκτωβρίου 2011 3η ανακοίνωση διοργάνωσης του συνεδρίου
20 Νοεμβρίου 2011 Υποβολή πλήρων κειμένων για όλες τις κατηγορίες εργασιών
10 Ιανουαρίου 2012 Ενημέρωση αποδοχής
15 Φεβρουαρίου 2012 Υποβολή τελικών κειμένων για τα πρακτικά συνεδρίου
01 Απριλίου 2012 Ανακοίνωση προγράμματος συνεδρίου
20-22 Απριλίου 2012 Διεξαγωγή συνεδρίου

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

4 Σεπ 2011

Το νέο τεύχος του περιοδικού ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ / OPEN EDUCATION


Κυκλοφόρησε ο 7ος Τόμος, Τεύχος 1, 2011, του Περιοδικού ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ / OPEN EDUCATION http://journal.openet.gr

Editorial (In Greek)
Antonis Lionarakis

Επικοινωνία καθηγητή – συμβούλου και φοιτητών στις σπουδές από απόσταση: απόψεις ΣΕΠ της ΘΕ ΕΚΠ65 του ΕΑΠ (In Greek, English abstract)
Ηλιάδου Χρυσούλα

A Proposed Sketch of a Distance Education Model for the Enrichment of Adult Literacy in Pakistan (In English)
Khalid Saleem, Mumtaz Ahmad

Ζητήματα συγκρότησης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ως γνωστικού πεδίου: Επισκόπηση των επιστημονικών περιοδικών (In Greek, English abstract)
Άννα Αποστολίδου

What kind of Haptic devices and applications are needed in education? Requirements, Specifications and hands-on experience derived from an IST project
(In English)
S. P. Christodoulou, D. M. Garyfallidou, G. S. Ioannidis, T. S. Papatheodorou, Ε. A. Stathi

Η επικοινωνία διδάσκοντα και διδασκομένων στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης στο πρόγραμμα Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών του Κ.Ε.Ε.ΕΝ.ΑΠ.
(In Greek, English abstract)
Φώτης Ζυγούρης, Ηλίας Μαυροειδής

Digital Radio broadcast: new technological resources to produce educational programs online (In English)
Teixeira, Marcelo Mendonça, Silva, Bento Duarte

Η σημασία των θεωριών μάθησης στο πλαίσιο των ΤΠΕ στην εκπαίδευση (In Greek, English abstract)
Αλεξία Καπραβέλου

Η Αναθεώρηση του Νομοθετικού και Λειτουργικού πλαισίου του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (In Greek, English abstract)
Αλεξιάδου Αναστασία- Σοφία



Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...