4 Σεπ 2014

Αξιοποίηση της τέχνης στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «Εκπαίδευση Ενηλίκων»: Μια Καινοτομική Πρακτική


Του καθηγητή Αλέξη Κόκκου στο επιστημονικό εκπαιδευτικό περιοδικό eκπ@ιδευτικός κύκλος, ISSN:2241-4576, Τόμος 2|Τεύχος 2|2014

Περίληψη

Το κείμενο αυτό αναφέρεται στην υλοποίηση ενός προγράμματος εκπαίδευσης στη μέθοδο «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία», στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος «Εκπαίδευση Ενηλίκων» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Η δομή του προγράμματος περιελάμβανε την εκπαίδευση των φοιτητών μέσα από την εφαρμογή της μεθόδου, τη συμπλήρωση σχετικών ερωτηματολογίων πριν και μετά την εφαρμογή, καθώς και την εκπόνηση εργασιών, προκειμένου να αποτιμηθεί ο βαθμός κατανόησης της συγκεκριμένης μεθόδου και να εντοπιστούν οι συχνότερες δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι φοιτητές κατά την αρχική τους απόπειρα σχεδιασμού διδακτικών ενοτήτων με τη χρήση της μεθόδου. Τα ευρήματα της έρευνας αναδεικνύουν έναν ικανοποιητικό βαθμό κατανόησης και ενδιαφέροντος για τη μέθοδο, ενώ οι περισσότερες δυσκολίες εντοπίζονται στη διατύπωση των κριτικών ερωτημάτων και στην επιλογή των κατάλληλων έργων τέχνης.

Για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο...

του καθηγητή Αλέξη Κόκκου, κάντε κλικ εδώ

Πηγή:
http://www.educircle.gr/periodiko/index.php/teleftaio-tefxos/56-teyxi-periodikon/tomos-2-teyxos-2/343-aksiopoiisi-tis-texnis-sto-metaptyxiako-programma-spoudon-ekpaidefsi-enilikon-mia-kainotomiki-praktiki
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...