στο περιοδικό: Open Education - The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology, Volume 6, Number 1 & 2, 2010 Section one. © Open Education ISSN: 1791-9312
Περίληψη
Κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα, από την πιο απλή ως την πιο σύνθετη, περιλαμβάνει μια σειρά ενεργειών που σχετίζονται με την απόφαση, τον προγραμματισμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση του αποτελέσματος. Η αξιολόγηση αυτή μας επιτρέπει να εκτιμήσουμε την ορθή λειτουργία των συστημάτων ή την ανάγκη τροποποίησής τους. Προς αυτή την κατεύθυνση, σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει τα κυριότερα χαρακτηριστικά της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών οργανισμών και ιδρυμάτων ως υπόβαθρο μίας θεωρητικής προσέγγισης και ανάπτυξης της διαδικασίας της αξιολόγησης στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, ώστε αφενός να γίνουν κατανοητές οι υπάρχουσες διαδικασίες μέσω των οποίων μέχρι σήμερα γίνεται η αξιολόγηση , αφετέρου να προκύψουν νέες πιο αποτελεσματικές.
Για να διαβάστε ολόκληρο το άρθρο της κα. Χουλιάρα, πατήστε εδώ Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...