26 Νοε 2011

500 ερωτηματολόγια! Η έρευνα συνεχίζεται...


Η διαδικτυακή έρευνα με online ερωτηματολόγιο στο πλαίσιο της διπλωματικής μου εργασίας συνεχίζεται.




Ήδη έχουν συμπληρωθεί 500 ερωτηματολόγια.

Η έρευνα θα διαρκέσει μέχρι τις 15/12/2011

Το θέμα της διπλωματικής εργασίας είναι:
"Κριτήρια Αξιολόγησης ενός εκπαιδευτικού ιστολογίου ως επιστημονικό για ενήλικες αναγνώστες"

Μέχρι τότε μπορείτε όσοι δε συμπληρώσατε ήδη το ερωτηματολόγιο, να το συμπληρώσετε πατώντας



Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

25 Νοε 2011

Η λογοτεχνία ως πολιτισμική και διαπολιτισμική αγωγή

Των Βενετίας Αποστολίδου, Γρηγόρη Πασχαλίδη, Ελένης Χοντολίδου

Εσισήγηση στη διημερίδα Ομοιότητες & διαφορές: αναζητώντας νεόυς δρόμους στης
εκπαίδευση, Κομοτηνή, 29 & 30 Νοεμβρίου 2002, στο πλαίσιο του ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΠΑΙΔΩΝ 2002-2004, ΔΡΑΣΗ 2.5 Δημιουργία
«εναλλακτικού» εκπαιδευτικού υλικού για το μάθημα της λογοτεχνίας Α΄ και Β΄ Γυμνασίου.

Η διδασκαλία της λογοτεχνίας στο πλαίσιο του Προγράμματος Εκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων 2002–2004 συνιστά μια κοινωνική και παιδαγωγική πρόκληση. Ποιά μπορεί να είναι η θέση του μαθήματος της λογοτεχνίας στο διδακτικό πρόγραμμα των Γυμνασίων της Θράκης; Σε μια εποχή όπου το μάθημα της λογοτεχνίας τείνει να έχει μια μάλλον περιφερειακή, έκκεντρη θέση μέσα στο όλο και περισσότεροπροσανατολιζόμενο στις επιστήμες και στην τεχνολογία σύγχρονο σχολείο, η διδασκαλία του στους μειονοτικούς μαθητές, με δεδομένη την ατελή γνώση τους της ελληνικής γλώσσας αλλά και την πολιτισμική διαφορά τους, μοιάζει να το καθιστά ακόμα πιο περιθωριακό, σχεδόν οριακό, όσον αφορά είτε στη σκοπιμότητα είτε στην ίδια τη βιωσιμότητά του.

Για να διαβάσετε ολόκληρη την εισήγηση, πατήστε εδώ

Πηγή:
http://repository.edulll.gr/edulll/handle/10795/319


Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

24 Νοε 2011

Συνέδριο με θέμα "ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ"

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 4ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

ΘΕΜΑ: «ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ»

Αθήνα, 4-6 Μαΐου, 2012



ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ
Υποβολή προτάσεων: Έως 20 Δεκεμβρίου,2011
Υποβολή παρουσιάσεων: Έως 18 Απριλίου 2012

Στόχος
Η Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων οργανώνει Συνέδριο με κριτές και τίτλο «Καλές Πρακτικές Εκπαίδευσης Ενηλίκων».
Στόχος είναι να παρουσιαστούν, υπό μορφή βιωματικών εργαστηρίων, καλές πρακτικές εκπαίδευσης ενηλίκων (καινοτομικές, δημιουργικές, συμμετοχικές εκπαιδευτικές πρακτικές) ή και πρακτικές που αφορούν στις σχέσεις εκπαιδευτών- εκπαιδευομένων.
Προδιαγραφές...

Καθένα εργαστήριο θα διαρκεί δύο ώρες. Καθεμία παρουσίαση αναμένεται να περιέχει τόσο το πρακτικό, βιωματικό στοιχείο όσο και τη θεωρητική προσέγγιση επάνω στην οποία αυτό στηρίζεται. Είναι δυνατόν να παρουσιαστούν στο Συνέδριο καλές πρακτικές που έχουν παρουσιαστεί και σε άλλες εκδηλώσεις στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό.
Υποβολή προτάσεων
Η υποβολή έχει καταληκτική ημερομηνία την 20η Δεκεμβρίου 2011. Η πρόταση θα πρέπει να έχει 800-1000 λέξεις. Το μισό μέρος της πρότασης (400 περίπου λέξεις) θα πρέπει να περιλαμβάνει τη θεωρητική προσέγγιση στην οποία βασίζεται το άλλο μισό, που θα περιγράφει τον τρόπο (τη μέθοδο) με τον/την οποίο/α θα διεξαχθεί το βιωματικό εργαστήριο. Κάθε πρόταση θα πρέπει να συνοδεύεται από βιβλιογραφικές αναφορές. Παρακαλώ αποστέλλετε τις προτάσεις σας στο adulteduc2@gmail.com



Επιλογή των προτάσεων
Μετά τη διαδικασία της αξιολόγησης των προτάσεων από τους κριτές, θα ανακοινωθούν την 6η Φεβρουαρίου 2012 οι προτάσεις οι προτάσεις που επιλέχθηκαν.
Υποβολή των παρουσιάσεων
Οι επιλεχθείσες προτάσεις θα πρέπει να μετατραπούν σε παρουσιάσεις, δηλαδή κείμενα μmaximum 3500 λέξεων, τα οποία θα περιέχουν κατά το ήμισυ περίπου τη θεωρητική προσέγγιση στην οποία βασίζεται το άλλο ήμισυ της παρουσίασης, το οποίο θα περιγράφει τον τρόπο (τη μέθοδο) με τον/την οποίο/α θα διεξαχθεί το βιωματικό εργαστήριο. Κάθε παρουσίαση θα συνοδεύεται από βιβλιογραφικές αναφορές. Η καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή των παρουσιάσεων είναι η 18η Απριλίου, 2012.

Πληροφορίες : 2106012297 /6979724757

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

23 Νοε 2011

Free Learning. Δωρεάν ebook του καθηγητή Stephen Downes

Essays on open educational resources and copyright
August 16, 2011. There is a story to be told about open source, open content, and open learning from the point of view of the person desiring access to these things, rather than from the point of view of the provider. This book is a collection of my writings on open educational resources and open access to learning.

Κατεβάστε το βιβλίο σε μορφή αρχείου:
(pdf), (doc), (docx)

Πηγή Ανάρτησης:
Η ιστοσελίδα του καθηγητή Stephen Downes


Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

21 Νοε 2011

Δεν είσαι μόνος...

Στο forum του blog της Εκπαίδευσης Ενηλίκων άνοιξε μία νέα κατηγορία συζήτησης που αφορά τις Διπλωματικές Εργασίες.

Στη συγκεκριμένη κατηγορία που απευθύνεται σε όλες και όλους που εκπονούν τη διπλωματική τους εργασία και ιδιαίτερα σ' όσους ανήκουν σε εξ αποστάσεως μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών μπορείτε να σχολιάζετε την πρόοδο της εργασίας σας, να θέτετε ερωτήματα, να μαθαίνετε σε ποιο στάδιο βρίσκονται οι συνάδελφοί σας, να θέτετε τυχόν ερωτήσεις ή απορίες και γενικά να συζητάτε θέματα που σας απασχολούν ώστε να μην αισθάνεστε μόνοι σας.

Η συμμετοχή στο forum δεν απαιτεί εγγραφή και είναι ελεύθερη για όλους!

Ελάτε λοιπόν στο forum της Εκπαίδευσης Ενηλίκων να συζητήσουμε...

Για να επισκεφθείτε το forum πατήστε εδώ



Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...