5 Νοε 2011

ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ

Της Ελένης Τζελέπη ‐ Γιαννάτου (Επιστημονική Επιμέλεια)

3Κ.Π.Σ. \2 Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ.\Α.Π. Α2 ΜΕΤΡΟ 2.1\ΕΝΕΡΓΕΙΑ 2.1.1\ΚΑΤ.ΠΡΑΞΕΩΝ 2.1.1.Β «Ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα στη Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης» Συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ε.Κ.Τ. 75%) και το Ελληνικό Δημόσιο (25%)

Φορέας Υλοποίησης: ΥΠΕΠΘ – ΠΑΙ∆ΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
Αθήνα, 2008

Προλογικό Σημείωμα
Σε περιόδους μεγάλων κοινωνικών αλλαγών όπως αυτή που βιώνουμε, το σχολείο,  που  για  πολλούς  είναι  καθρέφτης  της  κοινωνίας και για άλλους εργαλείο μεταμόρφωσης της δεν είναι λιμάνι γαλήνης αλλά πεδίο συγκρούσεων. Η εποχή  μας  κατέστησε  ασαφή  ή  διέλυσε  όρια  και  σύνορα  κάθε  είδους, εθνικά, κοινωνικά, πολιτικά, τεχνολογικά. Μια εποχή παγκοσμιοποίησης άρχισε στην  οποία  τα  παραδοσιακά  όρια  που  χώριζαν  ιδεολογίες  και  κοινωνίες καταρρίπτονται και οι παραδοσιακές αξίες κάθε κοινωνίας αντιμετωπίζουν την πρόκληση της προσαρμογής τους σε παγκόσμια προοπτική...


Για να διαβάσετε ολόκληρο τον τόμο (αρχείο pdf, 391 σελ.), πατήστε εδώ


Πηγή:
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

4 Νοε 2011

250 ερωτηματολόγια σε δύο ημέρες!!!

Η
ανταπόκρισή σας στην πρόσκλησή μου για συμμετοχή στη διαδικτυακή έρευνα που πραγματοποιώ για τα εκπαιδευτικά ιστολόγια είναι πράγματι εντυπωσιακή.


Μόλις σε δύο ημέρες έχουν συμπληρωθεί πάνω από 250 ερωτηματολόγια!
Η έρευνα συνεχίζεται με τον ίδιο ρυθμό απαντήσεων και σήμερα.

Θέλω να σας ευχαριστήσω θερμά για την ανταπόκρισή σας και να σημειώσω για άλλη μία φορά ότι η συμβολή σας στην πρωτοποριακή αυτή έρευνα για ελληνικά δεδομένα είναι πραγματικά ανυπολόγιστη.

Με απεριόριστη εκτίμηση

Βασίλης Σωτηρούδας


Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

3 Νοε 2011

Διαδικτυακή Έρευνα για τα Εκπαιδευτικά Ιστολόγια

Αγαπητοί επισκέπτες-αναγνώστες του blog,

Στο πλαίσιο της διπλωματικής μου εργασίας για το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο στο πρόγραμμα σπουδών "Εκπαίδευση Ενηλίκων", εκπόνησα ένα διαδικτυακό ερωτηματολόγιο το οποίο και σας προσκαλώ να συμπληρώσετε, προκειμένου να συμβάλλετε στην ολοκλήρωση της σχετικής έρευνας.

Το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας είναι:
"Κριτήρια αξιολόγησης ενός εκπαιδευτικού ιστολογίου ως επιστημονικό, για ενήλικες αναγνώστες" 
Το ερωτηματολόγιο της έρευνας απευθύνεται σε ενήλικες αναγνώστες εκπαιδευτικών ιστολογίων.

Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα εάν διαθέτατε 5-6' για τη συμπλήρωσή του. Επιπλέον, θα μου ήταν εξαιρετικά χρήσιμο εάν προωθούσατε το σύνδεσμο για το ερωτηματολόγιο σε όποιους γνωστούς σας πιστεύετε ότι θα ενδιαφέρονταν να το συμπληρώσουν.

Το ερωτηματολόγιο μπορείτε να το συμπληρώσετε, πατώντας εδώ

Με εκτίμηση



Βασίλης Σωτηρούδας Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

2 Νοε 2011

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ ... ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙΣ ... Για εμψύχωση βιωματικών ομάδων προσωπικής ανάπτυξης

Των Δάφνης Φιλίππου και Πόλας Καραντάνα

Tο βιβλίο ασχολείται μ' ένα πολύ παλιό θέμα - το παραμύθι - μ' έναν πολύ καινούργιο τρόπο. Τα παραμύθια έχουν μηνύματα για τη ζωή μας και μας διδάσκουν ευχάριστα. Μας διευκολύνουν να επεξεργαστούμε δύσκολα ψυχικά βιώματα, μέσα από ταυτίσεις, προβολές και συμβολοποίηση της πραγματικότητας με απόσταση ασφαλείας.
Το βιβλίο απευθύνεται σε εμψυχωτές ομάδων παιδιών και ενηλίκων - ψυχοθεραπευτές, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, εκπαιδευτικούς, παιδαγωγούς - κατάλληλα εκπαιδευμένους στη βιωματική εμψύχωση ομάδων.

Για να δείτε ολόκληρο το βιβλίο των Φιλίππου και Καραντάνα, πατήστε εδώ
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

1 Νοε 2011

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Του Δρ. Αθανάσιου Μάργαρη (Επιμ.)

Μία από τις πιο σηµαντικές διαδικασίες που χαρακτηρίζουν τη συγγραφή και δηµοσίευση µιας ερευνητικής εργασίας, είναι η αξιολόγησή της από έµπειρους επιστήµονες του χώρου που κατέχουν την αναγκαία τεχνογνωσία για να κατανοήσουν και να αξιολογήσουν το περιεχόµενο κάποιας αναφοράς. Το κάθε επιστηµονικό περιοδικό διαθέτει την δική του οµάδα αξιολογητών (γνωστών ως referees) οι οποίοι επιλέγονται είτε γιατί είναι γνωστοί στους εκδότες του περιοδικού καθώς έχουν δηµοσιεύσει πολλές εργασίες σε αυτό και θεωρούνται γνώστες του χώρου είτε γιατί είναι παγκοσµίως καταξιωµένοι και θεωρούνται αυθεντίες στο πεδίο στο οποίο δραστηριοποιούνται...

Για να διαβάσετε ολόκληρο το κείμενο, πατήστε εδώ

Για να μάθετε περισσότερα για τον Αθ. Μάργαρη, πατήστε εδώ


Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

31 Οκτ 2011

Ανασκόπηση Βιβλιογραφίας

Του Δρ. Ιωάννη Γκιόσου (Σύμβουλος ΣΕΠ στο ΕΑΠ)

Γιατί κάνουμε ανασκόπηση στη βιβλιογραφία;
1. Για να προσδιορίσουμε κενά στην έρευνα του γνωστικού μας αντικειμένου
2. Για να εντοπίσουμε νέες τάσεις στην έρευνα του γνωστικού μας αντικειμένου
3. Για να αποφύγουμε άκαρπες ερευνητικές προσεγγίσεις
4. Για να εντοπίσουμε σε άλλες εργασίες νέες ερευνητικές προτάσεις
5. Για να εντοπίσουμε καλές μεθοδολογικές προσεγγίσεις
6. Για να προσδιορίσουμε θεωρητικά πλαίσια

Για να διαβάσετε τη συνέχεια της παρουσίασης του Δρ. Ιωάννη Γκιόσου, πατήστε εδώ


Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

30 Οκτ 2011

Διαλεκτική Μαιευτική Μέθοδος στην Εκπαίδευση Ενηλίκων

Των Amico Dolci και Fausto Amico (Επιμ.)
ε τη στήριξη των Marie Marzloff, Hans Donders, Anja Stofberg, Sara Marcos Ispierto, Claudia Feth, Panayiotis Angelides, Simone Rizzi, Giorgio Comi, Gianna Cappello, Fabio Lo Verde.

ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Σε έγγραφα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η ανάλυση της παρούσας κατάστασης σχετικά με την κπαίδευση ενηλίκων στην Ευρώπη είναι ξεκάθαρη. Τα συ περάσμ ατα είναι:
- Όσο χειρότερη είναι η κοινωνική κατάσταση, τόσο λιγότερο επιθυ μούν οι πολίτες να λα βάνουν μ έρος στην εκπαίδευση ενηλίκων.
- Η συμμ ετοχή είναι μικρότερη στην ύπαιθρο παρά στις πόλεις.
- Οι εθνικές μειονότητες λα μβάνουν σε μικρότερο βαθμ ό έρος στην εκπαίδευση ενηλίκων συνειδητά σε σχέση με τον υπόλοιπο πληθυσμ ό.

Για να διαβάσετε ολόκληρο το εγχειρίδιο (αρχείο pdf, 100 σελ.), πατήστε εδώ

Πηγή Ανάρτησης:
http://reciprocalmaieutic.danilodolci.it/


Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...