3Κ.Π.Σ. \2 Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ.\Α.Π. Α2 ΜΕΤΡΟ 2.1\ΕΝΕΡΓΕΙΑ 2.1.1\ΚΑΤ.ΠΡΑΞΕΩΝ 2.1.1.Β «Ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα στη Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης» Συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ε.Κ.Τ. 75%) και το Ελληνικό Δημόσιο (25%)
Φορέας Υλοποίησης: ΥΠΕΠΘ – ΠΑΙ∆ΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
Αθήνα, 2008
Προλογικό Σημείωμα
Σε περιόδους μεγάλων κοινωνικών αλλαγών όπως αυτή που βιώνουμε, το σχολείο, που για πολλούς είναι καθρέφτης της κοινωνίας και για άλλους εργαλείο μεταμόρφωσης της δεν είναι λιμάνι γαλήνης αλλά πεδίο συγκρούσεων. Η εποχή μας κατέστησε ασαφή ή διέλυσε όρια και σύνορα κάθε είδους, εθνικά, κοινωνικά, πολιτικά, τεχνολογικά. Μια εποχή παγκοσμιοποίησης άρχισε στην οποία τα παραδοσιακά όρια που χώριζαν ιδεολογίες και κοινωνίες καταρρίπτονται και οι παραδοσιακές αξίες κάθε κοινωνίας αντιμετωπίζουν την πρόκληση της προσαρμογής τους σε παγκόσμια προοπτική...
Για να διαβάσετε ολόκληρο τον τόμο (αρχείο pdf, 391 σελ.), πατήστε εδώ
Πηγή:
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...