νακοινώνεται ότι για το νέο κύκλο του Μεταπτυχιακού στα Πληροφοριακά Συστήματα του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (έναρξη Φεβρουάριος 2014), ως νέα καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης των αιτήσεων ορίζεται η 24η Ιανουαρίου 2014. Περισσότερες πληροφορίες: http://mis.uom.gr
πό σήμερα το ιστολόγιο της "Εκπαίδευσης Ενηλίκων" εγκαινιάζει μια καινούρια διαδικασία, που είναι οι διαγωνισμοί γνώσης.
Οι διαγωνισμοί που θα λαμβάνουν χώρα θα αφορούν διάφορες θεματικές περιοχές. Η έναρξη γίνεται με πληροφορική και πιο συγκεκριμένα με το πρόγραμμα επεξεργασίας λογιστικών φύλλων Excel.
To "έπαθλο" για τον νικητή ή τους νικητές θα είναι η προβολή τους (εφόσον το επιθυμούν) σε ειδική ανάρτηση στο ιστολόγιο, γεγονός που θα τους δώσει την ευκαιρία να προβληθούν σε πάνω από 12.000 αναγνώστες του ιστολογίου μηνιαίως.
Το ιστολόγιο της "Εκπαίδευσης Ενηλίκων" δεν έχει τη δυνατότητα να "αμείψει" τους νικητές με άλλον τρόπο. Ωστόσο, ευχαρίστως θα δεχόταν χορηγίες από φορείς ως έπαθλα για τους διαγωνισμούς που θα τρέξουν στο άμεσο μέλλον.
Ας δούμε τον πρώτο διαγωνισμό:
Στο αρχείο work_file.xls το οποίο θα πρέπει να κατεβάσετε κάνοντας κλικ πάνω στο όνομα του αρχείου και στη συνέχεια επιλέγοντας Αρχείο Λήψη στο Google Drive, υπάρχει ένα φύλλο εργασίας με κάποια δεδομένα.
Τα ζητούμενα είναι:
1. Εάν πληκτρολογήσουμε στο κελί Β15 μία τιμή που θεωρητικά αντιστοιχεί στην ισοτιμία ενός ξένου νομίσματος, τότε να εμφανίζονται αυτόματα οι αντιστοιχίες των κελιών Β11:J11 σε αυτό το ξένο νόμισμα, στα κελιά Β14:J14
2. Εάν πληκτρολογήσουμε το λεκτικό του ξένου νομίσματος στο κελί C15, τότε το λεκτικό αυτό να εμφανίζεται αυτόματα δίπλα στα ποσά, τα οποία θα πρέπει να έχουν διαχωριστικό χιλιάδων, στα κελιά Β14:J14
Μία λύση του προβλήματος μπορείτε να δείτε στο video που υπάρχει παρακάτω
Τις λύσεις σας ως αρχεία excel μπορείτε να τις στέλνετε στο mail της Εκπαίδευσης Ενηλίκων: edu4adults@gmail.com έως τις 13/1/2014.Θα πρέπει στο mail να αναφέρετε εάν θέλετε να προβληθείτε στο ιστολόγιο εφόσον είστε ένας από τους νικητές και εφόσον το επιθυμείτε, να στείλετε τα στοιχεία που θέλετε να προβληθούν (π.χ. ονοματεπώνυμο, ιδιότητα, επάγγελμα κ.λπ.).
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ∆ΙΑΚΡΙΣΗΣ µεταξύ διαµορφωτικής και απολογιστικής αξιολόγησης από τον Μ. S. Scriven (1967: 40) συνιστά το αφετηριακό σηµείο για την ανάπτυξη ενός ιδιαίτερα γόνιµου θεωρητικού προβληµατισµού στο πεδίο της αξιολόγησης. Στο διάστηµα που µεσολάβησε προτάθηκαν πλήθος διαφορετικών προσεγγίσεων για τους τύπους και τα µοντέλα της αξιολόγησης, ενώ ο διάλογος σχετικά µε την καταλληλότητα και τη χρησιµότητα των δύο αυτών τύπων («the formative-summative debate») κατέχει εξέχουσα θέση στο χώρο της θεωρίας και της πρακτικής της αξιολόγησης.
Ένα ιδιαίτερα κρίσιµο και σηµαντικό ζήτηµα για την επιτυχή έκβαση των διαδικασιών αξιολόγησης είναι η επιλογή του τύπου ή των τύπων στους οποίους αυτές εντάσσονται και στη βάση των οποίων σχεδιάζονται. Στην εργασία αυτή θα επιχειρήσουµε να δείξουµε ότι η επιλογή των τύπων αξιολόγησης εισάγει συγκεκριµένες κατευθύνσεις, αλλά και περιορισµούς που αναφέρονται στην εµβέλεια των αποτελεσµάτων, στις τεχνικές που χρησιµοποιούνται, στο ρόλο του αξιολογητή και των επωφελούµενων, αλλά και στο ίδιο το αξιολογούµενο", καθώς επίσης και ότι η επιλογή αυτή συνοδεύεται αναγκαστικά από παραδοχές σχετικά µε τις προϋποθέσεις, τα όρια και τις δυνατότητες εφαρµογής των τύπων αξιολόγησης που επιλέγονται.
Για να διαβάσετε/κατεβάσετε ολόκληρο το κείμενο...