20 Ιαν 2015

Τεστ προσωπικότητας του Χόλαντ


Τ
ο παρόν τεστ έχει μία ιδιομορφία: Αποτελείται από τέσσερα επί μέρους πεδία, τα οποία, ανάλογα με το χρόνο που έχετε στη διάθεσή σας, μπορεί να απαντηθούν αυτόνομα. Αν δηλαδή ενεργοποιήσετε μόνο το πρώτο πεδίο που αναφέρεται στις δυνατότητές σας, το απαντήσετε και στη συνέχεια πατήσετε το πλήκτρο αξιολόγησης (στο τέλος αυτής της σελίδας) θα πάρετε ένα αρκετά ολοκληρωμένο αποτέλεσμα.

Φυσικά, όσο περισσότερα πεδία ενεργοποιήσετε και όσο περισσότερες απαντήσεις δώσετε, τόσο πιο αξιόπιστα θα είναι τα αποτελέσματα. Τα τέσσερα πεδία αναφέρονται στις εξής ενότητες:

- στα ποιοτικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς σας.
- στις δυνατότητές σας
- στις επιθυμίες σας
- στα χόμπι σας

Το τεστ αποτελεί συνδυασμό και μετάφραση ορισμένων αμερικάνικων σάιτ, τα οποία αναφέρονται στο κάτω μέρος της σελίδας, με αντίστοιχο περιεχόμενο. Παρ' όλο προσπάθησα να το προσαρμόσω στα ελληνικά δεδομένα, επισημαίνω ότι ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΚΡΙΒΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ. Δείτε το περισσότερο σαν μια ευκαιρία ενδοσκόπησης και αυτοελέγχου και ως μέσο πληροφόρησης για κάποιες τάσεις που μπορεί να έχετε.

Για να κάνετε το τεστ...


πατήστε εδώ

Πηγή:
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

18 Ιαν 2015

Επιθετικότητα και βία στα σχολεία: στρατηγικές αντιμετώπισης


Του Αναστάσιου Ματσόπουλου (Επίκ. Καθηγητή Σχολικής Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Κρήτης)
Τεύχος 11 - Ιούνιος 2009

Εισαγωγή
Τα αυξανόμενα προβλήματα συμπεριφοράς, η επιθετικότητα, η βία φαινόμενα που ενδεχομένως να συνδέονται και με παραβατικές συμπεριφορές αποτελούν μια ανησυχητική πραγματικότητα στο σύγχρονο σχολικό τοπίο. Τα φαινόμενα αυτά αξίζει να μελετηθούν και θα πρέπει να τα δούμε ως συμπτώματα βαθύτερων προβλημάτων και δομικών ελλείψεων της ελληνικής κοινωνίας και του ελληνικού σχολείου. Με άλλα λόγια, πιστεύουμε ότι τα φαινόμενα αυτά είναι η επιφάνεια του προβλήματος και θα πρέπει να αναζητήσουμε τη βαθύτερη αιτία τους. Οι κοινωνιολόγοι μιλούν για αποσταθεροποιητικό περιβάλλον (π.χ. περιορισμένος χρόνος με πατέρα, διαζύγιο, έλλειψη κοινωνικών υποστηρικτικών δομών) που δημιουργεί μεγάλα κενά στη κοινωνικοποίηση και διαπαιδαγώγηση του παιδιού, με αποτέλεσμα να παρατηρούνται υψηλότερα ποσοστά προβληματικής συμπεριφοράς και παραβατικότητας σε παιδιά και εφήβους (Μαυρογιάννης, 2006). Επίσης υπάρχουν τεκμηριωμένες μελέτες για την εγκληματικότητα των ανηλίκων που προσφέρουν μια ενδιαφέρουσα διεπιστημονική προσέγγιση από την οπτική της εγκληματολογίας και της κοινωνιολογίας στην εξήγηση της παρεκκλίνουσας συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων (Κουράκης, 2004).

Για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο του Αναστάσιου Ματσόπουλου...



πατήστε εδώ
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...