ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ:

3 Οκτ 2014

Mπες στα παπούτσια του κοινού σου ή αλλιώς η επιχειρηματική ενσυναίσθηση


Της Σουσάνας Πατσούμη Κάλφα (MSc AFM, Dip.AIA, Bsc AFM) Managing Director @ Α.TL.AS Consulting Business Strategist & Coach- Cert.Tax Accountant

"Γνώρισα την έννοια της ενσυναίσθησης πριν περίπου 7-8 χρόνια μέσα από το βιβλίο του Daniel Goleman, «Συναισθηματική Νοημοσύνη». ‘Όταν διάβαζα το βιβλίο και μελετώντας το πόσο σημαντικό για τις σχέσεις είναι να καταφέρνεις να μπαίνεις στα παπούτσια του άλλου τόσο στις προσωπικές όσο και στις επαγγελματικές σχέσεις, αυτόματα, μου μπήκε η σκέψη πώς αυτό θα μπορούσε να βρει εφαρμογή στο Marketing. Το 2009 μαζί με το booming που έγινε με το BusinessModelCanvas, μια συμβουλευτική εταιρία που εξειδικεύεται στο designthinking, η XPLANE , σχεδίασε ένα εργαλείο που συνοδεύει και συμπληρώνει τον Canvas, τον χάρτη ενσυναίσθησης ή αγγλιστί empathy map."

Για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο και να δείτε την παρουσίαση...

πατήστε

εδώ για το άρθρο και

εδώ για την παρουσίαση
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

28 Σεπ 2014

Εκπαιδευτική Ενότητα: Ενσυναίσθηση (εξαιρετικό εκπαιδευτικό υλικό)


Retrieved from www.uke.de/mct2 (Das Universitätsklinikum Hamburg-Eppendorf - UKE)



Πολλά πράγματα είναι στο μάτι του θεατή (δηλαδή στο πώς βλέπει κανείς τα πράγματα). Τα συναισθήματά μας επιδρούν στις αντιλήψεις μας, ειδικά όταν αισθανόμαστε ότι απειλούμαστε. Όταν είμαστε αγχωμένοι, το περιβάλλον μας φαίνεται εχθρικό. Όταν είμαστε εξαιρετικά ευτυχείς, μπορεί να αισθανθούμε ακαταμάχητοι και αγαπητοί...





01/14 Α
©Moritz, Woodward
Georgiou & Bozikas
www.uke.de/mct Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...