Τ
ο 2ο τεύχος του διεθνούς επιστημονικού περιοδικού της ΕΕΠΕΚ με τον τίτλο International Journal of Educational Innovation (με ISSN: 2654-0002) είναι γεγονός (https://journal.eepek.gr/currentissue)!
Ως ΕΕΠΕΚ θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους πολλούς συναδέλφους εκπαιδευτικούς (όλων των βαθμίδων) που εμπιστεύθηκαν τη δημοσίευση των ερευνητικών τους εργασιών στην ΕΕΠΕΚ και στο επιστημονικό περιοδικό της. Η διαδικασία των κρίσεων των εργασιών προχωρά με γρήγορους ρυθμούς και πολύ σύντομα θα εκδοθεί και το 3ο τεύχος!
Υπενθυμίζουμε ότι οι επίσημες γλώσσες συγγραφής των εργασιών είναι η ελληνική, η αγγλική και η γαλλική, καθώς και ότι το περιοδικό δέχεται μόνο άρθρα που περιέχουν πρωτογενή έρευνα. Η πρόσβαση απ’ όλους στα περιεχόμενα του περιοδικού είναι ελεύθερη (Open Access journal).
Δεν υπάρχουν συγκεκριμένες προθεσμίες υποβολής εργασιών. Αυτές μπορούν να υποβάλλονται οποιαδήποτε χρονική στιγμή. Η έκδοση ενός τεύχους θα γίνεται χωρίς καθυστέρηση όταν συμπληρωθεί ικανός αριθμός εργασιών προς δημοσίευση...
Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων, καθώς και οι ερευνητές, οι φοιτητές ή οι εκπαιδευτές ενηλίκων, οι οποίοι επιθυμούν να υποβάλουν κάποιο ερευνητικό άρθρο, να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες για την υποβολή άρθρων (οδηγίες, διαδικασία, θεματικές ενότητες, μορφοποίηση εργασιών κλπ.) στην επιλογή ‘Συγγραφείς’ στο http://journal.eepek.gr (πρέπει πρώτα να ανοίξετε έναν λογαριασμό στο σύστημα του περιοδικού).
Επίσης, αν επιθυμείς να γίνεις κριτής άρθρων του περιοδικού, μπορείς να κάνεις αίτηση συμμετοχής στην Επιτροπή Κριτών, επιλέγοντας το αντίστοιχο κουμπί της αρχικής σελίδας: https://journal.eepek.gr/ (πρέπει πρώτα να ανοίξετε έναν λογαριασμό στο σύστημα του περιοδικού).
Ως ελάχιστη προϋπόθεση για την ένταξη στην Επιτροπή Κριτών τίθεται η κατοχή διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος με πολύ αυξημένα προσόντα (μεγάλη εμπειρία στη συγγραφή και κρίση εργασιών για επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια, συγγραφή βιβλίων κλπ.).
Ο Διευθυντής Έκδοσης
Δρ. Δημήτρης Κολοκοτρώνης
Πρόεδρος ΕΕΠΕΚ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου