Παρά τις διαψεύσεις της υφυπουργού Παιδείας κας. Χριστοφιλοπούλου φαίνεται ότι η πρόθεση του υπουργείου παιδείας είναι να καταργηθεί η πληροφορική από το νέο λύκειο.
Σημερινά δημοσιεύματα στον τύπο φέρουν ως πιο πιθανό ενδεχόμενο την κατάργηση της πληροφορικής από το πρόγραμμα σπουδών του νέου λυκείου που σχεδιάζεται.
Οι ερωτήσεις προς το υπουργείο είναι πολύ απλές και χρίζουν επίσης πολύ απλών απαντήσεων:
1. Για ποιο λόγο θα πρέπει οι μαθητές στο νέο λύκειο να διδάσκονται (κι ας με συγχωρέσουν οι συνάδελφοι των άλλων ειδικοτήτων)γυμναστική, μαθηματικά, φυσική κλπ. και όχι πληροφορική; Υπάρχουν "σοβαρά" μαθήματα και μαθήματα "της πλάκας" όπως και καθηγητές "σοβαροί" και "επικουρικοί";
2. Ποια παραπάνω αξία έχουν τα ολοκληρώματα, οι χημικές ενώσεις, η αρχή της μηχανικής, τα αρχαία κείμενα και οι παράγωγοι από τους αλγορίθμους και τη συστηματική μεθοδολογία σκέψης;
3. Σε ποια χώρα παγκοσμίως υπάρχει μάθημα πληροφορικής στην Α' δημοτικού και όχι στο λύκειο;
4. Ποια είναι ονομαστικά τα μέλη της επιτροπής που εισηγούνται την κατάργηση της πληροφορικής στο γενικό λύκειο και ποια είναι η ειδικότητα του κάθε ένα;
5. Τα 80 και βάλε τμήματα ΑΕΙ και ΤΕΙ πληροφορικής που υπάρχουν θεωρούνται δεύτερης διαλογής για το υπουργείο καθώς δε θεωρεί αναγκαίο να διδάσκονται οι μελλοντικοί τους υποψήφιοί τους σχετικά μαθήματα σε αντίθεση με όλα τα υπόλοιπα;
Μπορεί κάποιος από τους "ειδήμονες" του υπουργείου να μας δώσει πειστικές απαντήσεις;