Ως γνωστόν το ενδιαφέρον των μεταναστών για ένταξη στην ελληνική κοινωνία είναι μια πραγματικότητα και το ποσοστό συμμετοχής τους σε προγράμματα εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας επιβεβαιώνει τον παραπάνω ισχυρισμό.
Για τους εκπαιδευόμενους τα οφέλη από μια τέτοια προσπάθεια, στην οποία το κράτος έρχεται αρωγός, είναι σημαντικότατα. Ωστόσο γεννούνται ερωτήματα σχετικά με τα παράπλευρα οφέλη που μπορεί να αποκομίσουν οι εκπαιδευτές αυτών των προγραμμάτων. Για τον λόγο αυτό θεωρούμε σκόπιμο να εντοπιστούν οι αντιλήψεις που έχουν ή διαμορφώνουν οι εκπαιδευτές σχετικά με την πολιτισμική ετερότητα, μέσα από μια τέτοια διδακτική εμπειρία...
Η συγκεκριμένη έρευνα υλοποιείται στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών που ολοκληρώνω στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση «Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση». Επιβλέπουσα της μείζονος αυτής εργασίας είναι η κυρία Αθηνά Α. Σιπητάνου , επίκουρη καθηγήτρια.
Η συμπλήρωση αυτού του ερωτηματολογίου είναι εξαιρετικής σημασίας για εμάς και θεωρούμε πως η γνώμη σας μπορεί να συμβάλει στην ανάδειξη μιας άλλης πτυχής αναφορικά με τον ρόλο του εκπαιδευτή ενηλίκων μεταναστών. Ωστόσο η συμμετοχή σας στην έρευνα είναι εθελοντική. Από πλευράς μας δεσμευόμαστε πως θα τηρηθεί απόλυτη ανωνυμία.
Επίσης μπορείτε να προωθήσετε το παρόν e mail/ερωτηματολόγιο σε άτομα που γνωρίζετε ότι διδάσκουν ή έχουν διδάξει ελληνικά σε ενήλικες μετανάστες μέσω οποιουδήποτε φορέα ή οργάνωσης.
Παρακαλώ προωθήστε μου το συμπληρωμένο ερωτηματολόγιο στο e mail alexafoukidou@yahoo.gr
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την συνεργασία ,
Αλεξάνδρα ΦουκίδουΤο ερωτηματολόγιο βρίσκεται εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου