Τ
ο εγχειρίδιο αυτό γράφτηκε προκειμένου να καλύψει τις διδακτικές ανάγκες του μαθήματος Marketing των σπουδαστών των ΚΕΕ. Απευθύνεται όμως σε κάθε ενδιαφερόμενο (επιστήμονα, στέλεχος επιχειρήσεων, επιχειρηματία) ο οποίος επιθυμεί να έρθει σε επαφή με αυτό το επιστημονικό πεδίο και να αποκτήσει γνώσεις γύρω από το Marketing ή να συστηματοποιήσει και να εμπλουτίσει αυτές που έχει στο συγκεκριμένο αντικείμενο
Συγγραφέας: Ευθύμιος Ζιγκιρίδης
Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Κεφ. 1 - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Κεφ. 2 - ΜΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Κεφ. 3 - Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣΤΩΝ
Κεφ. 4 - Η ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Κεφ. 5 - ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
Κεφ. 6 - ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Κεφ. 7 - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Για να κατεβάσετε το βιβλίο (αρχείο pdf, 148 σελίδες, 3Mb) κάντε κλικ εδώ
1 σχόλιο:
Στις 20-3 13:23 ο χρήστης Ευθύμιος Ζιγκιρίδης (zigirides@yahoo.gr) σχολίασε:
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΥΝΕΒΑΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΟΥ MARKETING
Δημοσίευση σχολίου