Τ
ους τελευταίους μήνες έχει γίνει πολύ συζήτηση για τη διαδικασία Αυτοαξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας. Πολλά έχουν ειπωθεί και ακόμα περισσότερα έχουν γραφεί. Το σίγουρο είναι ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν κληθεί να εφαρμόσουν μία διαδικασία πρωτόγνωρη και ασφαλώς περίπλοκη. Προκειμένου να επιτελέσουν το έργο τους (είτε οικεία βουλήσει είτε κατ' εντολή), τους έχει διανεμηθεί το σχετικό υποστηρικτικό υλικό. Το υλικό αυτό τεκμηριώνει το θεωρητικό πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας και προσφέρει πλήθος υποδειγμάτων και "καλών" πρακτικών.
Η "Εκπαίδευση Ενηλίκων" έκανε ανάλυση της βιβλιογραφικής τεκμηρίωσης του σχετικού υποστηρικτικού υλικού. Από τα ευρήματα της ανάλυσης προκύπτουν ορισμένα πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία που σίγουρα προβληματίζουν σε επιστημονικό και ερευνητικό επίπεδο.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα συμπεράσματα της σχετικής έρευνας.
Βασίλης Σωτηρούδας
1 σχόλιο:
Αγαπητέ Βασίλη
δεν ξαφνιάζομαι καθόλου διαβάζοντας την έρευνά σου. Αντιθέτως επιβεβαιώνεται για άλλη φορά η απουσία προγραμματισμού και η προχειρότητα. Αυτοί που έχουν τον στρατηγικό σχεδιασμό της εκπαιδευτικής πολιτικής είναι τεχνοκράτες που ενδιαφέρονται μόνο να φτάσουν στον τελικό τους στόχο που είναι η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας αδιαφορώντας για την παιδαγωγική ή βιβλιογραφική κάλυψη του εγχειρήματος. Εξάλλου η έκφραση "the greek way" έχει δώσει νέο νόημα στη διεθνή βιβλιογραφία.
Τσακιρίδης Χρήστος
Δημοσίευση σχολίου