30 Ιουλ 2022

Περί επιλογών Στελεχών Εκπαίδευσης



Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας για τους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα ήθελα καταρχήν να συγχαρώ όλους τους επιλεγέντες συνυποψήφιούς μου. Το γεγονός ότι στην Κεντρική Μακεδονία έλαβα τον τρίτο καλύτερο βαθμό στη συνέντευξη (19,77 με άριστα το 20) δε μπορεί παρά να με γεμίζει ικανοποίηση. 

Αποτελεί επίσης μια πολύ καλή απάντηση στην επιτροπή που διεξήγαγε τις συνεντεύξεις στην αντίστοιχη διαδικασία που ακολουθήθηκε για τους Διευθυντές ΙΕΚ τον προηγούμενο Αύγουστο, όπου σε μια συνέντευξη παρωδία με ρωτήσεις του τύπου ποιος είσαι και πως λέγεσαι, έλαβα 15 με άριστα το 25. Σημειωτέο ότι στη διαδικασία παρωδία για την επιλογή Δ/ντων ΙΕΚ δε μου προσμετρήθηκε ως διοικητική προϋπηρεσία η υπηρεσία μου ως Αναπληρωτής Συντονιστής Εκπαίδευσης στην Αλβανία για μία πενταετία, όπου θα πρόσθετε άλλα 12 μόρια. 

 Ωστόσο, και σ' αυτήν τη διαδικασία (επιλογή Διευθυντών Διευθύνσεων) υπήρξαν προβλήματα, καθώς δεν μου προσμετρήθηκαν 6 μόρια διοικητικής προϋπηρεσίας από την προϋπηρεσία μου ως Αν/της Διευθυντής στο 1ο ΙΕΚ Θεσσαλονίκης για μία τετραετία. Η προσμέτρηση των 6 μορίων θα με κατέτασσε τελικά στην 9 θέση (χωρίς μάλιστα να έχει ολοκληρωθεί ακόμα το Διδακτορικό μου). 

Η απάντηση στις ενστάσεις που κατατέθηκαν είναι 100% βέβαιο ότι θα καταπέσουν σε προσφυγή στα διοικητικά δικαστήρια. 

Δεν πειράζει όμως. Η ζωή συνεχίζεται και τα καλύτερα έρχονται...

Β.Σ.


Δεν υπάρχουν σχόλια: