7 Φεβ 2015

ΑΝΑΡΤΗΣΗ 5ου Τεύχους του Περιοδικού ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ‏


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 5ου ΤΕΥΧΟΥΣ (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2015)


1. Η εκπαίδευση και η κουλτούρα στη Γερμανική Λαοκρατική Δημοκρατία μέσα από το προπαγανδιστικό έντυπο «Επιθεώρηση της ΓΛΔ» Θεολόγου Κώστας, Ροφούζου Αιμιλία ... σελ. 5

2. Η ιστορική διαμόρφωση της παιδικότητας και η προβολή της στο σώμα της παιδικής λογοτεχνίας. Διασκευάζοντας ένα μυθιστόρημα ενηλίκων σε παιδικό. Μουλά Ευαγγελία ... σελ. 15

3. Η ανάπτυξη ικανότητας εργαλειακής αποκωδικοποίησης νοητικών αναπαραστάσεων των μαθητών ως μη γλωσσική εγγύηση στην ανάπτυξη της γεωμετρικής τους σκέψης. Πατσιομίτου Σταυρούλα ... σελ. 29

4. Ανάδειξη και καλλιέργεια δεξιοτήτων αποκλίνουσας νοημοσύνης στο σχολείο της μετανε-ωτερικής εποχής. Το δημιουργικής επίλυσης πρόβλημα στο μάθημα της Ιστορίας. Γαϊτάνη Μαριάνθη ... σελ. 61

5. Η τάξη ως χώρος νοηματοδότησης της αναγνωστικής δραστηριότητας και οι διδακτικές πρακτικές των εκπαιδευτικών της Ηλείας. Καρατζάς Ανδρέας ... σελ. 69

6. Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας και ο αναστοχαζόμενος εκπαιδευτικός ως ερευνη-τής: Το διαδικτυακό ερωτηματολόγιο και η συνέντευξη ως εργαλεία ενίσχυσης της μεθοδολογικής τριγωνοποίησης της έρευνας. Κουγιουμτζής Γεώργιος ... σελ. 84

7. Στάσεις των Εκπαιδευτικών του ν. Αττικής για τα προγράμματα εξ αποστάσεως επιμόρφω-σης webinars του eTwinning. Νιθαυριανάκη Ασπασία ... σελ. 94

8. Νέο Πρόγραμμα Σπουδών στο Μάθημα των Θρησκευτικών Δημοτικού - Γυμνασίου. Παι-δαγωγικές παραδοχές και ένα παράδειγμα διερευνητικής διδακτικής στρατηγικής. Διαμαντής Φώτιος ... σελ. 104

9. Στρατηγικές διόρθωσης των λαθών του γραπτού λόγου των μαθητών. Βιβλιογραφική ανασκόπηση. Ζαρκογιάννη Εύα ... σελ. 113

10. Παραγωγή γραπτών αφηγήσεων από μαθητές/τριες Δ΄-ΣΤ΄ Δημοτικού μέσω δύο τεχνικών υψηλής καθοδήγησής της. Ξάνθη Στυλιανή ... σελ. 122

11. Σύγχρονα Ευρωπαϊκά Περιβάλλοντα στην Εκπαίδευση. Το Παράδειγμα του Δικτύου Scientix. Μακρής Νικόλαος ... σελ. 130

12. Η αναγκαιότητα ύπαρξης διά ζώσης ομαδικών συμβουλευτικών συναντήσεων στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Σαλαβασίδης Πέτρος, Οικονομίδης Αναστάσιος ... σελ. 141

13. Αναλλοίωτα γεωμετρικά μεγέθη και ιδιότητες, ως αποκαλυπτικά δωρήματα Δυναμικών Περιβαλλόντων Γεωμετρίας. Μαστρογιάννης Αλέξιος ... σελ. 152

14. Γνωριμία με το λογισμικό της Διαδραστικής Python. Μια βιωματική εξερεύνηση. Αραμπατζής Γεώργιος ... σελ. 164

15. Εκπαιδευτικοί και αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου. Διαμορφώνοντας μια αξιολογική κουλτούρα. Παπαδόπουλος Πάρης ... σελ. 173

16. Η επιμορφωτική πολιτική των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε θέματα διοίκησης των Σχολικών Μονάδων. Δουλκερίδου Παρθένα ... σελ. 183

17. Τα μοντέλα διδασκαλίας του μαθήματος των Θρησκευτικών στις χώρες της Ευρώπης: Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών στο Νέο Λύκειο. Κομνηνού Ιωάννα … σελ. 194

για να δείτε - κατεβάσετε το περιοδικό...



κάντε κλικ εδώ
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

2 Φεβ 2015

7ος Διαγωνισμός Ελληνόφωνων Εκπαιδευτικών Ιστότοπων.


Ο
Διαγωνισμός γίνεται στο πλαίσιο του 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη» (Σύρος 26-28 Ιουνίου 2015) το οποίο είναι υπό την αιγίδα του Υ.ΠΑΙ.Θ. (159688/Γ|3-10-2014).


Σκοπός του διαγωνισμού είναι η ανάδειξη όλων των ποιοτικών διαδικτυακών ιστότοπων που παρέχουν εκπαιδευτικές – παιδαγωγικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, η ηθική και η υλική -έστω και συμβολικά- επιβράβευσή τους.

Δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό έχουν οι Ελληνόφωνοι Εκπαιδευτικοί Ιστότοποι, οι οποίοι θα είναι ενεργοί τουλάχιστον μέχρι και την ημερομηνία αξιολόγησής τους (1/3/2015 – 31/5/2015), στις ακόλουθες κατηγορίες, για τις οποίες θα δοθούν αντίστοιχα βραβεία και έπαινοι:

Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία,
Γυμνάσια, EΕEEK, ΣΔΕ
Γενικά Λύκεια, ΕΠΑΛ, ΕΚ και ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής.
Υποστηρικτές Δομές Εκπαίδευσης (ΚΕΠΛΗΝΕΤ, ΕΚΦΕ, ΣΣΝ, ΚΠΕ, ΣΕΚ, ΚΕΔΔΥ κ.α),
Διοικητικές μονάδες Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και Περιφερειακών Διευθύνσεων,
Προσωπικοί Iστότοποι Eκπαιδευτικών και Ομάδων Εκπαιδευτικών.
Αιτήσεις συμμετοχής: Από 3 Φεβρουαρίου 2015.

Περισσότερες πληροφορίες για τη διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής αίτησης συμμετοχής στο διαγωνισμό και στον τρόπο αξιολόγησης, θα αναρτηθούν στον επίσημο ιστότοπο του Διαγωνισμού: http://www.eduwebawards.gr στη διεύθυνση του Συνεδρίου: http://www.e-diktyo.eu καθώς και στη διεύθυνση: http://www.ekped.gr.




Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...