Επιμέλεια:
Θανάσης Καραλής
Συγγαφείς:
Ρ. Βαρβιτσιώτη, Χ. Γούλας, Ι. Δέδε, Κ. Δημουλάς,
Λ. Ζαχείλας, M. do Carmo Gomes, A. E. Costin, L. E. Hansen,
Θ. Καραλής, Π. Λιντζέρης, M. Matache, P. Patchev, P. Roukova,
P. Werquin, Ν. Φωτόπουλος
ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Η δια βίου μάθηση, αφορά ένα ευρύ πλαίσιο δραστηριοτήτων και παραμέτρων οι οποίες συνθέτουν στην ουσία ένα ολόκληρο παιδευτικό και πολιτισμικό σύμπαν. Αυτό σημαίνει ότι η ανάπτυξή της αφορά στην πολύπλευρη καλλιέργεια της προσωπικότητας του πολίτη. Ταυτόχρονα όμως, δεν νοείται αποκομμένη από το οικονομικό και κοινωνικό υπόβαθρο μέσα στο οποίο υλοποιείται και αναπτύσσεται η παραγωγική και επαγγελματική δραστηριότητα.
Για το λόγο αυτό απαιτείται η δια βίου μάθηση να συνδεθεί δομικά με τη διαμόρφωση και τη δημιουργία ενός έγκριτου και κοινά αποδεκτού Εθνικού Πλαισίου Επαγγελματικών Προσόντων (NQF) στη βάση των μαθησιακών αποτελεσμάτων, το οποίο με τη σειρά του να συναρτάται αρμονικά με το αντίστοιχο Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Επαγγελματικών Προσόντων (EQF) με στόχο την διευκόλυνση της μετακίνησης και την αναγνώρισης των προσόντων των εργαζομένων σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Για να διαβάσετε ολόκληρη τη μελέτη (160 σελίδες), πατήστε εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου