2 Οκτ 2011

Ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης στην αποτελεσματική επικοινωνία μεταξύ Διδάσκοντος - Διδασκομένου

Της Δρ. Αναστασίας Αθανασούλας Ρέππα (Καθηγήτρια ΣΕΛΕΤΕ- Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό, Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου)

ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Με την εργασία αυτή επιχειρείται να υποστηριχθεί και ως ένα βαθμό να αποδειχθεί ότι η αποτελεσματική επικοινωνία και οι ουσιαστικές σχέσεις μεταξύ διδάσκοντος - διδασκομένου στην Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (ΑεξΑΕ) εξαρτώνται όχι μόνο από την τήρηση και εφαρμογή των αρχών της ΑεξΑΕ και της εκπαίδευσης ενηλίκων, αλλά και την κατάλληλη διαχείριση των συναισθηματικών ικανοτήτων των δυο μερών. Σημαντικότερο όμως ρόλο παίζει η ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης από την πλευρά του Καθηγητή - Συμβούλου λόγω του εμψυχωτικού - συμβουλευτικού έργου που αυτός επιτελεί στη μαθησιακή διαδικασία της ΑεξΑΕ.

Για να διαβάσετε ολόκληρη την εργασία της Αναστασίας Αθανασούλας Ρέππα, πατήστε εδώ

1 σχόλιο:

vasso είπε...

Στις 2-10 2011 07:27 ο χρήστης vasso (vassiliki.servou@gmail.com) σχολίασε:
Εξαιρετικό το άρθρο της Ρέππα για το ρόλο της συναισθηματικής νοημοσύνης, αλλά θα πρέπει να σκεφτούμε και την ηθική νοημοσύνη. Η συναισθηματική νοημοσύνη από μόνη της μπορεί να μας κάνει ανήθικους κονφορμιστές.