6 Οκτ 2012

Κυκλοφόρησε το 3ο τεύχος του περιοδικού Action Researcher in Education


Τεύχος 3

Περιεχόμενα τεύχους

Θεωρία, πράξη, άρρητες προσωπικές θεωρίες και αναστοχασμός: Από την πρακτική άσκηση των υποψήφιων εκπαιδευτικών στην εκπαιδευτική έρευνα δράσης, Μαρία Λιακοπούλου, σελίδες 1-20.

Ο σχεδιασμός και η αξιολόγηση ενός εργαλείου ενίσχυσης του στοχασμού των υποψηφίων εκπαιδευτικών, Σοφία Αυγητίδου & Βασιλεία Χατζόγλου, σελίδες 21-43.

Αναπτύσσοντας δεξιότητες έρευνας και στοχασμού σε φοιτητές – υποψήφιους εκπαιδευτικούς: Η αξιοποίηση της εκπαιδευτικής έρευνας δράσης, Βασίλης Τσάφος, σελίδες 44-65.

Action research as an approach to professional and organizational development in teacher education, Sigrid Gjøtterud & Erling Krogh, σελίδες 66-83.

Making Pedagogical Content Knowledge Explicit: A Tool for Science Teachers´ Professional Development, Martin Scheuch & Erika Keller, σελίδες 84-103.

How Teachers Define and Enact Reflective Practice: It’s All in the Action, Joseph Shosh, σελίδες 104-119.

Action Research: The Alberta Initiative for School Improvement (AISI) and its Implications for Teacher Education, Jim Parsons & Larry Beauchamp, σελίδες 120-131.

An exploration of a Grade 9 teacher’s journey along the path of Education for Sustainable Development implementation, Hayley Bentham, Angela James & Sathiaseelan Pillay, σελίδες 132-150.

Βιβλιοπαρουσίαση
Γούναρη, Π. & Γρόλλιος, Γ. (επιμ.) (2010). Κριτική Παιδαγωγική, μια συλλογή κειμένων. Αθήνα: Μεταίχμιο, σελίδες 151-152.

Το περιοδικό μπορείτε να το διαβάσετε εδώ

Η φωτογραφία της ανάρτησης είναι από το ιστολόγιο του καθηγητή της ΑΣΠΑΙΤΕ Ανδρέα Οικονόμου






Δεν υπάρχουν σχόλια: