1 Νοε 2014

Raising the parents’ awareness to develop a more critical attitude towards Web communication applications. A case study.


Σ
το διεθνές συνέδριο EDUCATION ACROSS BORDERS 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE “CRITICAL THINKING IN EDUCATION” που πραγματοποιήθηκε στην Κορυτσά 31 October – 1 November 2014 παρουσίασα μαζί με τους συναδέλφους Γιάννη Γαρίτση και Μάρκο Κούνδουρο την εργασία με τίτλο "Raising the parents’ awareness to develop a more critical attitude towards Web communication applications. A case study".


Την παρουσίαση της εργασίας μπορείτε να τη δείτε παρακάτω:


Το πλήρες κείμενο της εργασίας μπορείτε να το κατεβάσετε...

κάνοντας κλικ εδώ
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

30 Οκτ 2014

ΕΔΕΕΚ: Όταν οι εκπαιδευτικοί μετασχηματίζονται σε “καλλιτέχνες” στο πλαίσιο της εκπαίδευσης ενηλίκων…


Της Χρύσας Τερεζάκη
στο Eπιστημονικό Bήμα, τ. 13, - Ιούνιος 2010

Οριοθέτηση του θέματος
Εκπαίδευση ενηλίκων: Ιχνηλατώντας το πεδίο
Κάθε κοινωνία παράγει το δικό της πολιτισμό, τον οποίο φέρουν οι άνθρωποι και μεταδίδουν μέσω της αλληλεπίδρασής τους. Κάθε αλληλεπίδραση, όμως, κατά μία έννοια, αποτελεί διεργασία μάθησης και εκπαίδευσης, και σχετίζεται, ουσιαστικά, με την κοινωνικοποίηση. Σύμφωνα με τους κοινωνιολόγους, η κοινωνικοποίηση αφορά ολόκληρο το βίο των ατόμων (διά βίου), κατά συνέπεια, η εκπαίδευση μπορεί να θεωρηθεί ισόβια διεργασία (Berger και Luckmann, 1967,150, στο: Jarvis, 2004, 26, 28).
Ως δευτερογενής φορέας κοινωνικοποίησης, η εκπαίδευση παίζει σημαντικό ρόλο στην προετοιμασία απόκτησης νέων γνώσεων και δεξιοτήτων/εν δυνάμει ικανοτήτων των ατόμων διά βίου, προκειμένου: α) να αντιμετωπιστούν οι ταχύτατες μεταβολές που επιτελούνται καθημερινά και β) να αποτραπούν τα φαινόμενα αποξένωσης και ανομίας που απειλούν τη συνοχή και την ανάπτυξη της κοινωνίας, την οποία υπηρετεί η εκπαίδευση θεσμικά.

Για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο της Χρύσας Τερεζάκη...

κάντε κλικ εδώ

Πηγή Ανάρτησης:
http://www.syllogosperiklis.gr/
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...