ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ:

10 Φεβ 2012

Σημαντικό! Ενημέρωση για το "Εγχειρίδιο Ερευνητικής Εργασίας"

Ε
νημερώνω όλους τους ενδιαφερόμενους για το βιβλίο μου με τίτλο "Εγχειρίδιο Ερευνητικής Εργασίας" ότι η προμήθεια του βιβλίου από τα ηλεκτρονικά βιβλιοπωλεία στην τιμή που αναφέρεται είναι προϊόν αυθαίρετης απόφασης των ηλεκτρονικών καταστημάτων.


Προς το παρόν ο μοναδικός τρόπος απόκτησης του βιβλίου είναι μέσω της ηλεκτρονικής σελίδας του βιβλίου στη διεύθυνση http://project-guide.weebly.com/

Ο λόγος για τον οποίο το βιβλίο εμφανίζεται σε όλα τα ηλεκτρονικά βιβλιοπωλεία είναι διότι καταχωρήθηκε στην ηλεκτρονική βάση της biblionet από όπου αντλούν στοιχεία όλα τα ηλεκτρονικά βιβλιοπωλεία. Ωστόσο, η προτεινόμενη τιμή των ηλεκτρονικών βιβλιοπωλείων αποτελεί αυθαίρετη και αποκλειστικά δική τους πρωτοβουλία, η οποία δεν έχει καμία σχέση με το συγγραφέα του βιβλίου και υπεύθυνο για τη διακίνησή του.

Η προμήθεια του βιβλίου από τα ηλεκτρονικά καταστήματα στη συγκεκριμένη τιμή που αναφέρουν είναι αδύνατη.

Όποιος ενδιαφέρεται να αποκτήσει το "Εγχειρίδιο Ερευνητικής Εργασίας" μπορεί να επισκεφθεί την ηλεκτρονική σελίδα του βιβλίου στη διεύθυνση http://project-guide.weebly.com/, απ' όπου μπορεί να ενημερωθεί για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας.


Βασίλης Σωτηρούδας




Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

9 Φεβ 2012

Παιχνίδια-Ασκήσεις Γνωριμίας, Επικοινωνίας κ.ά.

Του Νίκου Γκόβα

Παιχνίδια γνωριμίας και επικοινωνίας

Πηγή Ανάρτησης:
theatroedu

Τα Ονόματα : Όλοι καθιστοί σε κύκλο. Λέει διαδοχικά ο καθένας το όνομά του και
μετά το όνομα του διπλανού του.

Φρουτοσαλάτα : Όλοι καθιστοί κυκλικά, όρθιος ο εμψυχωτής που oνομάζει το κάθε μέλος της ομάδας “μήλο” ή “αχλάδι” ή “μπανάνα”. Μία καρέκλα λιγότερη. Ο εμψυχωτής λέει π.χ, Όλα τα αχλάδια να αλλάξουν θέσεις και αλλάζουν θέσεις όσοι έχουν αυτό το όνομα .Ένας θα μένει κάθε φορά όρθιος και θα δώσει την επόμενη εντολή. Στην εντολή φρουτοσαλάτα αλλάζουν θέσεις όλοι. Μετά, όποιος βρίσκεται στο κέντρο λέει το όνομά του και κάτι που του αρέσει π,χ Με λένε Χάρη και μου αρέσει η τζαζ. και αλλάζουν θέσεις όσοι έχουν την ίδια προτίμηση.

Κυνηγητό . Στην αρχή με αργή κίνηση στο χώρο και μετά πιο γρήγορη και μεταδιδόμενη από τον ένα στον άλλο...


Οδήγησε τον τυφλό .Σε ζεύγη, ο Α οδηγεί τον Β που έχει τα μάτια κλειστά. Κρατώντας τον απαλά αγκαζέ ή αγκαλιά ή από την πλάτη τον κινεί στο χώρο. Σιγά σιγά ο Β αφήνεται. Μετά αλλάζουν ρόλους.

Βρες το ταίρι σου .Το κάθε ζευγάρι συμφωνεί σε ένα δικό του αναγνωριστικό ήχο. Όλοι προχωρούν στο χώρο με κλειστά μάτια σε διάφορες κατευθύνσεις και καθένας κάνει τον ήχο του μέχρι να πλησιάσει και να αναγνωριστεί από το ταίρι του. Τότε αποσύρονται.

Τα φίδια και τα φύκια . Τα μέλη της ομάδας χωρίζονται σε δύο στήλες παράλληλες. Η μία είναι τα φύκια και η άλλη είναι τα φίδια. Όταν ο εμψυχωτής πει π.χ. «Φίδια»,τότε αυτά κυνηγούν τα φύκια που τρέχουν για να ξεφύγουν, δηλαδή η μία ομάδα γίνεται κυνηγός της άλλης.

Σωτηρία στην αγκάλη σου . Ένας γίνεται κυνηγός, χτυπάει κάποιον με το χέρι του και λέει «Άλλος!».Τότε γίνεται αυτός κυνηγός. Το θήραμα για να αποφύγει τον κυνηγό πρέπει να καταφύγει στην αγκαλιά ενός άλλου παίκτη και να μείνει σ’ αυτήν το πολύ για 3΄΄(παιγνίδι εμπιστοσύνης-συνεργασίας).

“Μικρή κουκίδα –μεγάλο μπαλόνι”. Οι παίκτες περπατούν στο χώρο. Πιο γρήγορα. Σκέφτονται: Είμαι δ ι α θ έ σ ι μ ο ς για ό,τι συμβεί. Διευρύνουν το χώρο που κινούνται. Έχουν κλειστά μάτια. Με την εντολή του εμψυχωτή, με αργή κίνηση και με κλίμακα 10…1, κάθε παίκτης θα κλείσει το σώμα του σε μια μικρή κουκίδα(“προσωπικός χώρος”). Στη συνέχεια με αργή κίνηση και κλίμακα 1…10, η κουκίδα μεγαλώνει και σιγά σιγά γίνεται μεγάλο μπαλόνι (“μερικός χώρος”). Επαναλαμβάνουμε μία ή δύο φορές ακόμα . Στη συνέχεια γίνονται ζευγάρια και το καθένα –με κοινό χρόνο-μετατρέπεται σε κουκίδα πιάνοντας το μικρότερο δυνατό χώρο και μετά σε μπαλόνι φτιάχνοντας με τα σώματα σχήματα πολυδιάστατα. Μετά τα ζευγάρια συνδυάζονται δύο δύο ή τρία τρία και κάνουν σχήματα ακόμα πιο σύνθετα .

Ομαδικό περπάτημα (άσκηση συνενοχής). Η ομάδα σπάει στα δύο. Οι μισοί παίκτες ανεβαίνουν στη σκηνή και οι υπόλοιποι τους παρακολουθούν. Οι πρώτοι περπατούν στο χώρο, σε διάφορες κατευθύνσεις προσπαθώντας να τον γεμίσουν. Με εντολή του εμψυχωτή –Στοπ- και –Πάμε- σταματούν και ξεκινούν την κίνηση. Ο εμ/τής τους ζητάει να σκεφτούν με κλίμακα 1…10 σε ποιο βαθμό το σώμα τους είναι διαθέσιμο, δηλαδή είναι σκηνικό, εξω-καθημερινό και όχι παραιτημένο. Στη
συνέχεια όλοι μαζί σταματούν και ξεκινούν με δική τους εσωτερική συνεννόηση. Όταν σταματούν, γυρίζουν το κεφάλι και κοιτάζουν το κοινό. Μετά συγκεντρώνονται στο βάθος της σκηνής και όρθιοι γίνονται μικρή κουκίδα. Κάποιος γίνεται ο ηγέτης της ομάδας, προχωρεί, σταματά και ξεκινά την κίνηση. Ενώ η κίνηση συνεχίζεται μέσα στο χώρο, δεξιά, αριστερά, εμπρός, πίσω, όλοι οι παίκτες διαδοχικά γίνονται ηγέτες. Η κίνηση θυμίζει σμήνος πουλιών.

Σωματικές εικόνες-Καθρέφτης Ζευγάρια. Ο ένας απέναντι στον άλλον κάνουν τον καθρέφτη αρχικά αντικριστά και μετά παράλληλα. Ενώ εξελίσσεται η κίνηση, ο εμ/τής ζητά αυτή να γίνεται αργά στους χρόνους 1-2-3και μετά να παγώνει. Έτσι το κάθε ζευγάρι δημιουργεί το δικό του σχήμα..

Αγάλματα - Ένας την κάθε φορά . Οι παίκτες διεσπαρμένοι στο χώρο. Κινείται ένας κάθε φορά προς τον άλλον, παγώνει και συνεχίζει ο επόμενος. Όλα γίνονται με συγκέντρωση και συνενοχή. Οι παίκτες κάθονται ημικυκλικά. Κάποιος κινείται πιο εμπρός και παίρνει μια στάση. Παγώνει. Κάποιος άλλος παίρνει μια στάση σε σχέση με τον προηγούμενο. Παγώνει. Όταν ολοκληρωθεί το σύμπλεγμα, η ομάδα του κοινού δίνει τίτλο. Μετά με μια μικρή κίνηση από όλους και ξαναπάγωμα το κοινό δίνει νέους τίτλους. Φτιάχνουμε εικόνες με τα σώματά μας προσθέτοντας σε αυτό που ο άλλος καταθέτει. Από αυτές μπορούμε να κάνουμε και σύνθεση σεναρίου.

Το μοντάζ Ο εμψυχωτής παγώνει την εικόνα, την ξανακινεί, τίτλος από το κοινό. Η διαδικασία. επαναλαμβάνεται μέχρι το αποτέλεσμα να ικανοποιήσει όλους. Ομάδες των 4-5 ατόμων. Ο εμψυχωτής δίνει στην καθεμία από μία φωτογραφία και ζητάει από τα μέλη της, αφού την παρατηρήσουν, να την αναπαραστήσουν. Οι παίκτες προετοιμάζονται για 3 λεπτά και μοιράζουν ρόλους. Παγώνουν στη στάση τους, ενώ οι υπόλοιποι τους βλέπουν και συγκρίνουν με τη φωτογραφία. Διαδοχικά στην αναπαράσταση περνούν όλες οι ομάδες. Στη συνέχεια οι ομάδες ξανασυγκεντρώνονται και ξαναφτιάχνουν τη φωτογραφία, αφού ο εμψυχωτής έχει ζητήσει η νέα φωτογραφία να είναι χρονικά τοποθετημένη π.χ. 2 ημέρες πριν ή αργότερα .Ο κάθε παίκτης εξελίσσει το χαρακτήρα του και η κάθε ομάδα τη σύνθεση της φωτογραφίας. Το κοινό παρακολουθεί, κρίνει και κατανοεί. Είναι δυνατόν η πρώτη και η επόμενη φωτογραφία να παιχτούν διαδοχικά και το πέρασμα από τη μία στην άλλη να γίνει σε αργή κίνηση με ενδιάμεσα παγώματα, ώστε όλοι να βλέπουν την εξέλιξη του κάθε χαρακτήρα. Το μοντάζ σύμφωνα με τον Μπρεχτ περιλαμβάνει τις εξής φάσεις: παρατήρηση- αντιγραφή-εξέλιξη .


Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

8 Φεβ 2012

Τόμος Πρακτικών Συνεδρίου: "Το μέλλον της μάθησης"

Τόμος Πρακτικών Συνεδρίου



"Το μέλλον της μάθησης- Πειραιάς, 30-31 Οκτωβρίου 2010. Τα πρακτικά του 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ΕΕΕΠ - ΔΤΠΕ"

ISBN : 978-960-99435-0-5 (CDROM)
Εκδότης:
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ  ΕΝΩΣΗ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ
ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΩΝ Τ.Π.Ε. ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΕΕΕΠ‐ΔΤΠΕ)
Διεύθυνση: Δήμητρας 8, ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ, Τ.Κ. 17562
Τηλέφωνο: 2109859645, Fax:  2109858646
Μορφή CD‐ROM  
(website: http://eeep.gr/downloads – http://synedrio7.com)

Για την 1η έκδοση πρακτικών, κάντε κλικ εδώ



Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

7 Φεβ 2012

Τόμος με τα επιλεγμένα άρθρα του 7ου συνεδρίου της ΕΤΠΕ

Ο τόμος με τα επιλεγμένα άρθρα του 7ου συνεδρίου της ΕΤΠΕ, επιμέλειας Αθ. Τζιμογιάννη είναι διαθέσιμος στο HEALINK.

Για να δείτε τον τόμο με τα επιλεγμένα άρθρα, πατήστε εδώ



Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

6 Φεβ 2012

Virtual Education Fair 2012, 10-12

The event:
An online Education Fair dedicated in bringing together high school graduates, bachelor degree holders, as well as professionals who seek postgraduate studies with educational organizations from all over the world.
Our goal is to provide all visitors the chance to explore their choices in getting a qualitative and career promising education through their interaction with top academic institutions, universities, colleges and companies in the education industry.

When:
The event will take place in February 2012 and will last 3 days, from the 10th of February till the 12th of February 2012.

Who will be there:

* Top academic institutions from all over the world
* People from all over Europe seeking to acquire information on higher education

...



Useful Information

As an online event, it will be 'open' 24/7 and can be accessed from any computer with an internet connection, providing participants with total confidentiality and the convenience of participating from the comfort of their home or computer lab.

The event serves as a great platform for students to interact with experts and acquire information on higher education. Students will be able to provide quickly and conveniently their personal details and academic credentials to a variety of top academic and training institutions, fill out paperless application forms, and gather the latest academic information from a virtual 'resource centre.'

In addition, they will have the opportunity to engage in private chats with admissions staff, career consultants and other experts who can assist them with career and education decisions. By empowering students with academic information and career assistance, we are assisting tomorrow's leaders access training and higher-learning opportunities that will serve as a boost to future success.
Virtual Education Fair Features

Registration

* A registration will be needed for anyone wishing to attend the event in order to create a username and password with which everyone can log in to the virtual platform

Main Hall

* Navigation panels to other areas of the show
* Opportunity to enter Lounge and interact with other visitors

Exhibit Hall:
There will be a showfloor for Undergraduate and Postgraduate/MBA studies.

* Offer tools for interaction with the exhibitors and booth staff
* Offer relevant booth content (E-brochures, Social Media related pages, Links to useful information)

Auditorium

* Relevant and scheduled presentations
* Webinars
* Interaction with speakers

Lounge Chat

* Social network with others
* Build new relationships

Infodesk

* Available Representatives will answer all your questions regarding your visit to the virtual education fair

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφή, πατήστε εδώ
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

5 Φεβ 2012

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

Το βιβλίο "ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ" είναι των καθηγητών:


Α. Εμβαλωτή: Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Α. Κατσή: Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
Γ. Σιδερίδη: Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου Κρήτης

ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Στη σύγχρονη κοινωνική & εκπαιδευτική έρευνα η Στατιστική είναι ένα σημαντικότατο εργαλείο για κάθε ερευνητή που ασχολείται με την (ποσοτική κυρίως) ανάλυση δεδομένων. Το κείμενο αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης και φιλόδοξης προσπάθειας των συγγραφέων η οποία πρόκειται να ολοκληρωθεί μετά την πιλοτική εφαρμογή του συγκεκριμένου κειμένου. Το βιβλίο απευθύνεται σε φοιτητές, αλλά και ερευνητές που κάνουν χρήση των εφαρμογών της Στατιστικής στο χώρο κυρίως των Κοινωνικών Επιστημών & των Επιστημών της Αγωγής. Στόχος είναι η παρουσίαση και ανάλυση των κυριότερων εφαρμογών της Στατιστικής Μεθοδολογίας με έμφαση στα παρακάτω σημεία:
(α) επεξήγηση της θεωρίας με παραδείγματα από το χώρο των Κοινωνικών Επιστημών και των Επιστημών της Αγωγής,
(β) επιλογή και παρουσίαση του κατάλληλου κάθε φορά στατιστικού κριτηρίου και
(γ) ερμηνεία των αποτελεσμάτων.


Για να διαβάσετε (κατεβάσετε) το πολύ χρήσιμο βιβλίο των Εμβαλωτή, Κατσή και Σιδερίδη, πατήστε εδώ

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...