ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ:

8 Ιουν 2013

Εξαιρετική (δωρεάν) πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης για την "Εκπαίδευση Ενηλίκων"


Τ
ο ΚΕΚ Άποψη Α.Ε. (Τηλ: 697 271 8609 /210 4629300) έχει δημιουργήσει μία εξαιρετική πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης για την "Εκπαίδευση Ενηλίκων". Το πρόγραμμα ηλεκτρονικής μάθησης είναι πιστοποιημένο από το Κολλέγιο Μπέλφαστ Μετροπόλιταν (Β. Ιρλανδία)και οι συμμετέχοντες μπορούν να πιστοποιηθούν ανάλογα.


Η συμμετοχή στο πρόγραμμα είναι ΔΩΡΕΑΝ

Αν σας ενδιαφέρει να το παρακολουθήσετε (διατίθεται δωρεάν), μπορείτε να ακολουθήσετε τις οδηγίες παρακάτω. Υπολογίζουμε ότι η διάρκεια του προγράμματος χωρίς την πιστοποίηση (απλή παρακολούθηση) είναι περίπου 5-10 ώρες. Το πρόγραμμα αποτελείται από 4 ενότητες, η κάθε μια με δικές της υπο-ενότητες...



Καλωσήρθατε στο μάθημα «Τεχνολογίες στην εκπαίδευση - εκπαίδευση εκπαιδευτών» - Understanding the theories -How adults learn.

Το μάθημα προσφέρεται δωρεάν στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού επιδοτούμενου έργου Barefoot Trainer. Αποτελείται από 4 ενότητες και σε περίπτωση που θέλετε την πιστοποίηση, από ερωτήσεις αξιολόγησης.

Το μάθημα είναι online και παρέχεται μέσω της πλατφόρμας εκπαίδευσης του Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης Άποψη ΑΕ. Για να δείτε τα μαθήματα θα πρέπει να έχετε πρόσβαση στο Ίντερνετ.

Οι εκπαιδευτές σας θα είναι η κα. Σοφία Τσιορτού και ο κος. Στέλιος Καζνέσης. Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω φόρουμ, email. Αν χρειαστείτε κατ'ιδίαν συναντήσεις σχετικά με το πρόγραμμα, μπορούμε να το διοργανώσουμε.

Το μάθημα θα είναι προσβάσιμο έως 30 Ιουνίου.

Πιστοποίηση: όσοι από εσάς θέλετε να πάρετε την πιστοποίηση και θα απαντήσετε στις ερωτήσεις αξιολόγησης, μπορείτε να το κάνετε έως 20 Ιουλίου.

Οι υπόλοιποι - απλή παρακολούθηση εκπαιδευτικού υλικού- έως 30 Ιουνίου. 

Πληροφορίες πρόσβασης στο μάθημα:

1. Πριν ξεκινήσετε το μάθημα θα θέλαμα να απαντήσετε σε ερωτήσεις που θα βρείτε εδώ https://www.surveymonkey.com/s/SZNXXZX
Οι ερωτήσεις είναι γενικές και αποσκοπούν στην συλλογή στατιστικών πληροφοριών από εσάς.

2. Ανοίξτε το πρόγραμμα Internet Explorer (έκδοση 9 +) ή κάποιο άλλο πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο

3. Πληκτρολογήστε την διεύθυνση http://elearn.apopsi.gr

4. Ανοίγει στην μεσαία σελίδα το μάθημα «Understanding the theories - How adults learn». Κάντε κλικ στον τίτλο.

5. Κάντε είσοδος ως επισκέπτης - τώρα έχετε εισέλθει στην περιοχή μαθήματος όπου βλέπετε τις 4 ενότητες του προγράμματος.

6. Διαβάστε τις οδηγίες στην αρχική σελίδα και δείτε τα σχετικά βίντεο με πληροφορίες για την πλοήγηση του εκπαιδευτικού υλικού.

7. Κάντε κλικ στον τίτλο κάθε υπο-ενότητας. Το εκπαιδευτικό υλικό θα ανοίξει σε ξεχωριστό παράθυρο (θα πρέπει να έχετε τα pop-up ενεργοποιημένα)

8. Παρακολουθήστε το εκπαιδευτικό υλικό. Όλες οι οδηγίες υπάρχουν μέσα στο υλικό καθώς και κουμπιά πλοήγησης.

9. Αν σας ενδιαφέρει η πιστοποίηση, απαντήστε στις ερωτήσεις αξιολόγησης που θα βρείτε στην πλατφόρμα στο τέλος κάθε ενότητας. Είναι ξεχωριστό αρχείο. Μπορείτε επίσης να το ζητήσετε από τον/την εκπαιδευτή σας.

10. Μόλις ολοκληρώνετε μια ενότητα, παρακαλώ απαντήστε σε ερωτήσεις που θα βοηθήσουν την δική μας ομάδα (Barefoot) να βελτιώσει το πρόγραμμα.

Για ότι θέλετε, είμαστε στη διάθεσή σας.

Σας ευχαριστούμε που λαμβάνετε μέρος στο πρόγραμμα.

Με εκτίμηση

Σοφία Τσιορτού

Email: sofia@tsiortos.com

Skype: sofia.tsiortou


Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

6 Ιουν 2013

Η ηλεκτρονική μάθηση στην εκπαίδευση ενηλίκων


Α
πό τους Αικατερίνη Μοσχούς, Προϊστάμενη της δομής ΚΕΕ Δωδεκανήσου Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων; Χαράλαμπος Συργιάννης, Εκπαιδευτικός-Υπεύθυνος Γραφείου Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, Εκπαιδευτής Ενηλίκων-Τέως Περιφερειακός Αξιολογητής Ποιότητας ΚΕΕ Ν. Αιγαίου Μεταπτυχιακός φοιτητής στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο; Χριστίνα Κουμνάκη, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων; Ιωάννης Δραγούμης, Εκπαιδευτής Ενηλίκων; Νικόλαος Τζιώρας, Εκπαιδευτής Ενηλίκων;n Κωνσταντίνος Καμπάνης, Εκπαιδευτής Ενηλίκων


1.Ο ρόλος της ηλεκτρονικής μάθησης στην εκπαιδευτική διαδικασία

Ηλεκτρονική μάθηση είναι η διαδικασία κατά την οποία κάποιος μαθαίνει – εκπαιδεύεται με την χρήση ηλεκτρονικών μέσων και κυρίως ηλεκτρονικών υπολογιστών.
Ευρέως διαδεδομένος είναι ο διεθνής όρος e-learning για την ηλεκτρονική μάθηση. H εκπαίδευση με αυτή την διαδικασία μπορεί να χωριστεί σε εκπαίδευση με σύνδεση (online) και εκπαίδευση χωρίς σύνδεση (offline). Ηλεκτρονική μάθηση με σύνδεση είναι η προβολή εκπαιδευτικού υλικού μέσω Ίντερνετ (από κάποιο δικτυακό τόπο) ενώ ηλεκτρονική μάθηση χωρίς σύνδεση είναι η προβολή εκπαιδευτικού υλικού αποθηκευμένου στον υπολογιστή μας, εκπαιδευτικά cdrom κ.τ.λ.
Η αλματώδης ανάπτυξη των δικτύων και των τηλεπικοινωνιών την τελευταία δεκαετία έχουν ανοίξει καινούριους ορίζοντες και έχουν προσφέρει καινούριες δυνατότητες. Τα δίκτυα υπολογιστών έχουν εκμηδενίσει τις αποστάσεις και προσφέρουν καινούριους τρόπους επικοινωνίας.
Δεδομένου ότι η νέα οικονομία απαιτεί όλο και περισσότερους ανθρώπους να αποκτήσουν νέα γνώση και δεξιότητες κατά τρόπο έγκυρο και αποτελεσματικό, η πρόοδος των τεχνολογιών υπολογιστών και δικτύων παρέχει διαφορετικά μέσα να υποστηριχθεί η εκμάθηση με έναν προσωποποιημένο, εύκαμπτο, φορητό, και κατόπιν παραγγελίας τρόπο.

Για να κατεβάσετε ολόκληρη την εργασία του συνεδρίου...




πατήστε εδώ
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

5 Ιουν 2013

Εισαγωγή στην Ανάλυση Δεδομένων Ποιοτικής Κοινωνικής Έρευνας (Πανεπιστημιακές Σημειώσεις)


Τ
ου Αναπληρωτή Καθηγητή στο τμήμα Γεωγραφίας στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Θεόδωρου Ιωσηφίδη


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΠΛΑΙΣΙΩΝ
ΠΡΟΛΟΓΟΣ
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΟΙ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
2. ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
2.1 ΤΟ ΘΕΤΙΚΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
2.2 ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΘΕΩΡΗΣΕΙΣ
2.3 ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΛΟΓΙΑ
2.4 ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟΣ, ΣΧΕΤΙΚΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΟΝΣΤΡΟΥΚΤΙΒΙΣΜΟΣ
2.5 ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ
3. ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
3.1 Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΡΕΥΝΑΣ
3.2 ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ
3.3 ΟΜΑΔΕΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ (FOCUS GROUPS)
3.4 ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ
3.5 Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
3.6 ΑΛΛΕΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΟΙ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

H ποιοτική κοινωνική έρευνα και οι ποιοτικές μεθοδολογίες γενικότερα αποτελούν σχηματικά, ένα από τα δύο μεγάλα μεθοδολογικά παραδείγματα και ερευνητικά εργαλεία στις κοινωνικές επιστήμες. Τα βασικά ζητήματα που σχετίζονται με την ποιοτική μεθοδολογία (όπως και με κάθε μεθοδολογία) είναι η ερευνητική και μεθοδολογική προσέγγιση, το ερευνητικό πρόβλημα, η θεωρητική αφετηρία του ερευνητή και τα συγκεκριμένα μεθοδολογικά εργαλεία άντλησης γνώσης από το ερευνητικό πεδίο.

Η ποιοτικές μέθοδοι εφαρμόζονται σε ερευνητικά εγχειρήματα και προσεγγίσεις που έχουν ως βασικό στόχο την διερεύνηση ποιοτήτων και πιο συγκεκριμένα κοινωνικών ποιοτήτων. Με άλλα λόγια έχουν στόχο την αποκάλυψη σχέσεων ή συσχετίσεων ανάμεσα σε κοινωνικά υποκείμενα και κοινωνικές ομάδες, την περιγραφή, ανάλυση και κατανόηση κοινωνικών διαδικασιών, την διατύπωση ή αναδιατύπωση υποθέσεων και θεωρητικών θέσεων για το κοινωνικό γίγνεσθαι και την διακρίβωση κοινωνικών σχέσεων, θέσεων και ρόλων. Η ποιοτική έρευνα στοχεύει στην περιγραφή, ανάλυση, ερμηνεία και κατανόηση κοινωνικών φαινομένων, καταστάσεων και ομάδων απαντώντας κυρίως στα ερωτήματα «πως» και «γιατί» (Ιωσηφίδης 2001)...

Για να κατεβάσετε τις σημειώσεις του Θεόδωρου Ιωσηφίδη...



πατήστε εδώ
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

4 Ιουν 2013

Η αναθεωρημένη στοχοταξινομία του Bloom


Ανακτήθηκε από τη σελίδα ICTSCENARIOS





Κάντε κλικ στην εικόνα για να μεταφερθείτε στην εφαρμογή




Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

2 Ιουν 2013

Η ΟΜΑΔΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ (Ο.Σ.Σ.)


Της Αδαμαντίας Σπανακά από το Υλικό Επιμόρφωσης για την ΑεξAE του ΕΑΠ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
“Τι θα πρέπει να συμβαίνει σε μία Ομαδική Συμβουλευτική Συνάντηση;”
Αυτό είναι ένα καίριο ερώτημα που θα πρέπει να απασχολεί κάθε εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό ίδρυμα και κάθε καθηγητή-σύμβουλο. Φυσικά, δεν υπάρχει μία μόνο απάντηση σε αυτό το ερώτημα, κι η απάντηση εξαρτάται κυρίως από το:
 ποιοι είναι οι φοιτητές,
 τι ανάγκες έχουν,
 πού βρίσκονται μαθησιακά και
 πόσο κατάλληλο είναι τόσο το μαθησιακό πακέτο που λαμβάνουν από το ίδρυμα, όσο κι από το περιβάλλον όπου διεξάγεται η Ο.Σ.Σ., από άποψη κυρίως υλικοτεχνικής υποδομής.
Μέσα από την προσέγγιση αυτής της ενότητας θα θέλαμε να σκεφτείτε αναστοχαστικά με βάση τα παρακάτω ερωτήματα:
Για ποιο λόγο είναι πιθανό ένας καθηγητής-σύμβουλος να κάνει διάλεξη κατά την Ο.Σ.Σ.; Συμφωνείτε ότι η διάλεξη θα πρέπει να αποφεύγεται; Γιατί ναι και γιατί όχι;
Ποιες εκπαιδευτικές τεχνικές επικεντρώνονται περισσότερο στη μάθηση παρά στη διδασκαλία κατά την Ο.Σ.Σ.;
Ποια θα ήταν κατά τη γνώμη σας τα ένα ή δύο σημαντικότερα σημεία που θα σας οδηγούσαν στην αλλαγή της δικής σας προσέγγισης των Ο.Σ.Σ. ή εκείνα τα σημεία που θα επηρέαζαν την πρακτική σας ως καθηγητές-σύμβουλοι στο Ε.Α.Π.;
Ειδικότερα, η ενότητα εστιάζει σε θέματα:
 προετοιμασίας,
 διεξαγωγής Ο.Σ.Σ. με αξιοποίηση ενεργητικών εκπαιδευτικών τεχνικών, καθώς και τρόπου προετοιμασίας και συζήτησης Γ.Ε. και τελικών εξετάσεων στο πλασίο των Ο.Σ.Σ.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Σχεδιασμός και δομή Ο.Σ.Σ., Εκπαιδευτικές τεχνικές

Για να διαβάσετε ολόκληρο το κεφάλαιο ...



της Αδαμαντίας Σπανακά, πατήστε εδώ
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...