Η
έρευνα για τα εκπαιδευτικά ιστολόγια ολοκληρώθηκε. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα που διενεργήθηκε στα πλαίσια της διπλωματικής μου εργασίας με θέμα "Κριτήρια Αξιολόγησης ενός Εκπαιδευτικού Ιστολογίου ως Επιστημονικό για Ενήλικες Αναγνώστες" που ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2011, ολοκληρώθηκε με την υποβολή της διπλωματικής εργασίας.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους 10 ειδικούς επιστήμονες που συνεισέφεραν στην έρευνα και οι οποίοι ήταν:
Ο καθηγητής και ένας από τους θεμελιωτές του πεδίου της εκπαίδευσης ενηλίκων Peter Jarvis, ο καθηγητής και μελετητής του πεδίου της εκπαίδευσης ενηλίκων Knud Illeris, ο επίκουρος καθηγητής την εκπαίδευση ενηλίκων στο Columbia University Michel Alhadeff-Jones, ο επίκουρος καθηγητής στην ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και επισκέπτης καθηγητής στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αντώνης Λιοναράκης, ο αναπληρωτής καθηγητής στο τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στο γνωστικό αντικείμενο Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση Βασίλειος Δαγδιλέλης, ο επίκουρος καθηγητής στο Γενικό Τμήμα Παιδαγωγικών Μαθημάτων της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης και διαχειριστής ιστολογίου Ανδρέας Οικονόμου, ο ερευνητής και επιστημονικός συνεργάτης του τμήματος πληροφορικής του Αριστοτελείου Πανεπιστήμιου Γιώργος Παλαιγεωργίου, ο συγγραφέας και διαχειριστής εκπαιδευτικών ιστοσελίδων Νίκος Δαπόντες, ο καθηγητής και υπεύθυνος Καινοτόμων Δράσεων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας (Έδεσσα), ειδικός σύμβουλος πρόληψης της εξάρτησης και διαχειριστής ιστολογίου Κωνσταντίνος Κιουρτσής, και ο Σχολικός Σύμβουλος ΔΕ, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας, κλάδου ΠΕ13, Νομικών-Πολιτικών Επιστημών και διαχειριστής ιστοσελίδας Λεωνίδας Κατσίρας.
Θα ήθελα όμως να ευχαριστήσω ιδιαίτερα και τους 519 άγνωστους φίλους και φίλες που απάντησαν στο διαδικτυακό ερωτηματολόγιο της έρευνας συμβάλλοντας καθοριστικά στην ολοκλήρωση της έρευνας.
Θα ήθελα τέλος να ευχαριστήσω όσες ιστοσελίδες φιλοξένησαν την πρόσκληση για τη συμπλήρωση του διαδικτυακού ερωτηματολογίου (όπως το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, την Alfavita, το Kathigitis, το Madata, το Edugate κ.ά), αλλά και όσα "μεγάλα" και "δημοφιλή" ιστολόγια ΔΕΝ καταδέχθηκαν να βοηθήσουν τη σχετική έρευνα, αποδεικνύοντας ότι όταν η έρευνα αφορά "το σπίτι μας" η ενημέρωση και η πληροφόρηση πάνε περίπατο.
Τα πορίσματα της έρευνας θα δημοσιευθούν μετά την υποστήριξη της διπλωματικής εργασίας στο τέλος Σεπτεμβρίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου