ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ:

19 Νοε 2011

«Αξιοποίηση του κινηματογράφου σε προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων»

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΔΙΑΛΕΞΗ από την Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων

με θέμα:

«Αξιοποίηση του κινηματογράφου σε προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων»

[Ελεύθερη είσοδος για τα μέλη της Ένωσης]

Εμψυχωτής: Βαγγέλης Καλαμπάκας, σκηνοθέτης, καθηγητής ΑΠΘ

Συντονισμός: Αλέξης Κόκκος

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου, ώρες 6-9 μ.μ. στα γραφεία της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων, Οικονόμου 12-14 (πολύ κοντά στην πλατεία Εξαρχείων).

Την εκδήλωση θα μπορούν να παρακολουθήσουν όσοι και όσες επιθυμούν μέσω livestreaming. Δηλαδή, θα δείτε τις ομιλίες στον Η/Υ σας και στη συνέχεια, αν θέλετε, θα μπορείτε να στείλετε σχόλια ή ερωτήματα στους εισηγητές και να λάβετε απάντηση. Η μόνη υποδομή που χρειάζεται να διαθέτετε είναι ένας Η/Υ με γρήγορη σύνδεση στο internet. Θα πρέπει, όσοι και όσες θέλετε να παρακολουθήσετε την εκδήλωση «από απόσταση» να μας έχετε ειδοποιήσει έως την Τετάρτη 23 Νοεμβρίου, με e-mail, για την επιθυμία σας αυτή...



Εμείς, μισή ώρα πριν αρχίσει η εκδήλωση θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο με τον οποίο θα την παρακολουθήσετε.

Η εκδήλωση θα αρχίσει με μια εισαγωγή από τον Αλέξη Κόκκο σχετικά με τη χρήση της τέχνης και ειδικότερα του κινηματογράφου στην εκπαίδευση ενηλίκων. Ο Βαγγέλης Καλαμπάκας θα αναφερθεί στα κριτήρια και στη μέθοδο με την οποία επιλέγουμε και αξιοποιούμε κινηματογραφικά έργα ως εναύσματα για την σε βάθος και με κριτικό τρόπο επεξεργασία διαφόρων θεμάτων στο πλαίσιο της εκπαίδευσης ενηλίκων. Στη συνέχεια θα παρουσιάσει αναλυτικά ένα παράδειγμα, αξιοποιώντας αποσπάσματα από την ταινία “Ο φόβος τρώει τα σωθικά” του R. W. Fassbinder.

Η μέθοδος που θα παρουσιαστεί αποτελεί συστατικό στοιχείο του project «ARTiT : Development of Innovative Methods of training the trainers», το οποίο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση με συντονιστή φορέα την Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

18 Νοε 2011

Εγχειρίδιο Ερευνητικής Εργασίας

Η
σελίδα παρουσίασης του βιβλίου "Εγχειρίδιο Ερευνητικής Εργασίας" που εκδόθηκε και κυκλοφορεί από τις πρότυπες εκδόσεις Πηγή - iWrite μέσα σε λιγότερο από μία εβδομάδα έχει ξεπεράσει τα 500 pageviews.


Η αποδοχή του βιβλίου από τους αναγνώστες είναι εντυπωσιακή καθώς ήδη έχει εξαντληθεί το 50% της πρώτης έκδοσης.

Το "Εγχειρίδιο Ερευνητικής Εργασίας" έχει αποκτήσει από εχθές δική του σελίδα στο Facebook, την οποία μπορείτε να δείτε πατώντας εδώ

Για να επισκεφθείτε τη σελίδα παρουσίασης του βιβλίου όπου μπορείτε να ενημερωθείτε για το περιεχόμενό του, να ξεφυλλίσετε επιλεγμένες σελίδες και να μάθετε πως μπορείτε να το αποκτήσετε, πατήστε εδώ

Για την επίσημη παρουσίαση του βιβλίου προγραμματίζεται στα μέσα του Δεκέμβρη, θα υπάρξει νεώτερη ανακοίνωση.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

17 Νοε 2011

Κριτήρια Αξιολόγησης Σχολικών Δικτυακών Τόπων- Προσδιορισμός Πλαισίου Ποιότητας

Των Δρ. Αλιβίζου Σοφού (Επ. Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Αιγαίου – Ρόδος) και Αικατερίνης Αλεξοπούλου (Οικονομολόγος Εκπαιδευτικός, M.Sc., Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Ρόδος)
Στο 2o Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας (πρακτικά συνεδρίου)

ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Η παρούσα μελέτη εστιάζει στους σχολικούς ιστοτόπους και ερευνά τα κριτήρια ποιότητας τους, όπως αυτά έχουν διατυπωθεί στη διεθνή παιδαγωγική βιβλιογραφία. Πρόκειται για μια συγκριτική ερευνητική προσέγγιση μέσα από την οποία αναπτύσσεται ένα νέο εργαλείο διαβαθμισμένων κριτηρίων αξιολόγησης (Rubrics), το οποίο ονομάστηκε, “HETSI Sites” (Hellenic Evaluation Tool for School Internet Sites) λαμβάνοντας υπόψη τα ήδη υπάρχοντα εργαλεία αξιολόγησης στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η εκπαιδευτική αξία του προτεινόμενου εργαλείου, έγκειται στην αποτελεσματικότερη και αντικειμενικότερη αξιολόγηση των Σχολικών Δικτυακών Τόπων, με στόχο την αυτοεκτίμηση και βελτίωση της παρεχόμενης ποιότητας τους. Το “HETSI Sites” δοκιμάστηκε πιλοτικά για την αξιολόγηση επιλεγμένων σχολικών δικτυακών τόπων και, αξιολογήθηκε βάσει της ποιοτικής, ερμηνευτικής προσέγγισης από 5 παράλληλες ομάδες για την εγκυρότητα και την αξιοπιστία των κριτηρίων.

Για να διαβάσετε ολόκληρητην εργασία των Σοφού και Αλεξοπούλου, πατήστε εδώ


Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

16 Νοε 2011

ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ, ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΡΑΜΑ ΚΑΙ....Ο ΜΠΡΕΧΤ

Της Αθηνάς Καραβόλτσιου

Από πρακτικά συνεδρίου του Ερευνητικού Ιδρύματος Πολιτισμού και Εκπαίδευσης



Περίληψη
Το εργαστήριο αφορά τόσο στην εμψύχωση ενός παραμυθιού με τεχνικές Εκπαιδευτικού Δράματος όσο και στον τρόπο που η μπρεχτική θεωρία θεάτρου συνδέεται με αυτό. Οι δραστηριότητες που προτείνονται, οργανώνονται γύρω από το κεντρικό ερώτημα που θέτει το παραμύθι και αφορούν στην εισαγωγή:
Α) στο χώρο-ατμόσφαιρα,
Β) στο ρόλο, σκέψεις –συναισθήματα, μέσω γλωσσικής και σωματικής έκφρασης
Γ) στη δραματική ένταση της ιστορίας, δίλημμα-απόφαση,
Δ) στο συμβολικό επίπεδο.
Οι δράσεις που προτείνονται τοποθετούν τους συμμετέχοντες στις εξής
διαφορετικές θέσεις:
ηθοποιός / θεατής / συγγραφέας / σκηνοθέτης,
προκειμένου να κινηθούν στους άξονες:
βίωμα, αναστοχασμός, περιεχόμενο, μορφή.
Τα παραπάνω συνδέονται με βασικά σημεία της μπρεχτικής θεωρίας της «αποστασιοποίησης»: διάλυση της θεατρικής «ψευδαίσθησης», κατάργηση του «τέταρτου τοίχου», κριτική θέαση του κόσμου, εξερεύνηση πιθανών πραγματικοτήτων.
Τέλος, γίνονται προτάσεις για τον τρόπο που η παραπάνω μέθοδος δουλειάς με τα παιδιά μπορεί να παρουσιαστεί σε κοινό.

Για να διαβάσετε τις πλήρεις προδιαγραφές του βιωματικού εργαστηρίου της Αθηνάς Καραβόλτσιου, πατήστε εδώ

Για να μάθετε περισσότερα για την Αθηνά Καραβόλσιου, πατήστε εδώ


Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

15 Νοε 2011

Οδηγός Εκπαιδευτή για το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Στελεχών Σ.Υ.Υ.

Ο
παρών Οδηγός συντάχθηκε από τον ανάδοχο «ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ & ΦΙΛΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ «Ο ΕΡΜΗΣ» στο πλαίσιο του έργου «Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Υλικού για την Εκπαίδευση των Στελεχών Σ.Υ.Υ., Επιμόρφωση Εκπαιδευτών Στελεχών Σ.Υ.Υ. και Αξιολογητών Επιτροπών Πιστοποίησης Στελεχών Σ.Υ.Υ.» κατόπιν του υπ΄αρ. 07/2005 ανοικτού δημόσιου διαγωνισμού που προκήρυξε το Ε.ΚΕ.ΠΙΣ.

Διάρκεια προγράμματος 240 ώρες

Ο οδηγός που κρατάτε στα χέρια σας συντάχθηκε για να σας δώσει τις πληροφορίες που είναι απαραίτητες ώστε να κατανοήσετε καλύτερα το έργο που πρόκειται να υλοποιηθεί. Παρουσιάζονται στοιχεία της μεθοδολογίας υλοποίησης του προγράμματος, το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, το χρονοδιάγραμμα των πρόσωπο με πρόσωπο εκπαιδευτικών συναντήσεων, το εκπαιδευτικό υλικό και η διαδικασία με την οποία θα αξιολογηθούν οι εκπαιδευόμενοι σας. Κύριος στόχος του οδηγού αυτού είναι να σας βοηθήσει να οργανώστε καλύτερα ως εκπαιδευτές-σύμβουλοι το πρόγραμμα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης των στελεχών συνοδευτικών υποστηρικτικών υπηρεσιών.

Για να κατεβάσε ολόκληρο τον οδηγό του εκπαιδευτή (αρχείο word, 167 σελ.) πατήστε εδώ

Πηγή Ανάρτησης:
http://www.eye-ekt.gr


Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

14 Νοε 2011

Νομικό πλαίσιο, ηθική και δεοντολογία στα blogs και στη δημοσιογραφία των πολιτών

Διπλωματική εργασία του Αστέριου Μασούρα
στο ΔΔΠΜΣ "Προηγμένα Συστήματα Υπολογιστών και Επικοινωνιών"



Θεσσαλονίκη, 2007

Για να διαβάσετε ολόκληρη τη διπλωματική εργασία του Αστέριου Μασούρα, πατήστε εδώ


Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...