ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ:

3 Νοε 2012

Aναρτήθηκε το 5ο τεύχος του περιοδικού i‐Teacher.gr


Αναρτήθηκε το 5ο τεύχος του περιοδικού i‐Teacher.gr (τεύχος Νοεμβρίου 2012)το οποίο διατίθεται δωρεάν (free download)

Το i‐Teacher (ISSN 1792‐4146) είναι το ηλεκτρονικό περιοδικό για τις Τ.Π.Ε. και τις εφαρμογές τους στην εκπαίδευση.

Για να δείτε το περιοδικό, πατήστε εδώ
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

2 Νοε 2012

Συμμετοχή σε έρευνα: Η τριτοβάθμια εκπαίδευση στην αγορά εργασίας της Ελλάδας


Η έρευνα διεξέγεται από το Πανεπιστήμιο Πατρών. Ο κωδικός για τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου είναι 1690 και μπαίνει στο τέλος της έρευνας


Για να συμμετέχετε στην έρευνα, πατήστε εδώ



Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

1 Νοε 2012

Ο Ρόλος των Εκπαιδευτικών στη Συνεργατική Μάθηση


Των Βασίλη Κόλλια, Ξένιας Βαµβακούση, Ηλία Καρασαββίδη, Νεκτάριου Μαµαλούγκου, Στέλλας Βοσνιάδου
Πανεπιστήµιο Αθηνών και Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας

Σκοπός
Σκοπός του κεφαλαίου αυτού είναι η θεωρητική και εµπειρική παρουσίαση των προκλήσεων που εισάγει για το µέλλοντα και τον εν ενεργεία εκπαιδευτικό η υλοποίηση του "παραδείγµατος" της συνεργατικής µάθησης µε υποστήριξη υπολογιστή (ΣΥΜΥ) στην τάξη. Στο πρώτο επίπεδο αναδεικνύουµε παραδοχές των εκπαιδευτικών που αφορούν στο "µαθαίνω να διδάσκω", και το πώς αυτές ακυρώνουν την προσπάθεια των εκπαιδευτικών για βελτίωση της διδασκαλίας τους. Σε δεύτερο επίπεδο αναδεικνύουµε µερικούς ειδικούς χώρους γνώσης στους οποίους οι εκπαιδευτικοί χρειάζονται ευχέρεια προκειµένου να υλοποιήσουν επιτυχηµένα συνεργατική µάθηση µε υπολογιστή. Και εκεί όµως τονίζουµε τη σηµασία της προσωπικής ρύθµισης της µάθησης της διδασκαλίας από µέρους των εκπαιδευτικών, συχνά µέσα από πρακτικές (χρήση θεωρητικών όρων µε στόχο την ευαισθητοποίηση σε εµπειρικά φαινόµενα, χρήση αιτιακών θεωριών περιορισµένης εµβέλειας, ρυθµική εναλλαγή θεωρητικού στοχασµού και βιωµατικότητας), στις οποίες µάλλον δεν αποκτούν ευχέρεια κατά την προπτυχιακή τους εκπαίδευση, αλλά και οι οποίες δεν "αποκτώνται µε την εµπειρία".

Για να διαβάσετε τη συνέχεια, πατήστε εδώ

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

29 Οκτ 2012

Άρχισε η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών (αναλυτική εγκύκλιος) !!!


Ό
πως θα διαβάσετε αναλυτικά παρακάτω, οι διαδικασίες αξιολόγησης των εκπαιδευτικών άρχισαν με τους εκπαιδευτικούς των πειραματικών σχολέιων. Προφανώς ανάλογη τακτική θα χρησιμοποιηθεί και για τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς. Από μία, σύντομη οφείλω να ομολογήσω, ματιά που έριξα στα κριτήρια αξιολόγησης, μου δημιουργήθηκε μία πολύ απλή απορία:


Εάν αυτά είναι τα κριτήρια αξιολόγησης ενός εκπαιδευτικού σε πειραματικό σχολείο, τα κριτήρια αξιολόγησης για τον υπουργό παιδείας ή τους περιφερειάρχες εκπαίδευσης ποια θα μπορούσαν να είναι; Μήπως η διδασκαλία στη Σελήνη σε κενό αέρα;

Διαβάστε και με χαρά θα φιλοξενήσω τα σχόλειά σας





Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

28 Οκτ 2012

Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών στην Ανοικτή και Εξ Αποστάσεως Μάθηση





Σ
τη διεύθυνση http://users.sch.gr/vsotirudas/moodle βρίσκεται σειρά μαθημάτων μου αναφορικά με την Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών στην Ανοικτή και Εξ Αποστάσεως Μάθηση.


Η είσοδος στα μαθήματα θα είναι ελέυθερη σύντομα, μόλις ολοκληρωθεί το περιεχόμενο



Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...