ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ:

16 Φεβ 2013

Αλλαγή εμφάνισης στο ιστολόγιο


Τ
ο ιστολόγιο της "Εκπαίδευσης Ενηλίκων" μετά από σχεδόν τρία χρόνια λειτουργίας άλλαξε εμφάνιση. Η διαδικασία αλλαγής ολοκληρώθηκε με επιτυχία και έτσι μπορείτε πλέον να απολαύσετε το καινούριο σχεδιαστικό πρότυπο του blog.

Είναι προφανές ότι το περιεχόμενο διατηρήθηκε στο ακέραιο, όπως και όλες οι δυνατότητες που προσέφερε μέχρι σήμερα η "Εκπαίδευση Ενηλίκων".

Ελπίζω η ανανέωση στην εμφάνιση να ανταποκρίνεται στην αισθητική σας και να γίνει αποδεκτή από όλους τους φίλους αναγνώστες και τις φίλες αναγνώστριες.

Σας εύχομαι να έχετε μία ευχάριστη πλοήγηση στο μοναδικό ιστολόγιο για την "Εκπαίδευση Ενηλίκων" στην Ελλάδα

Θα βοηθούσε ιδιαίτερα η κατάθεση της άποψής σας στη ψηφοφορία που υπάρχει στην κορυφή...

Βασίλης Σωτηρούδας



Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

14 Φεβ 2013

Εργαλείο ελέγχου αξιοπιστίας συνδέσμων σε ιστοσελίδες - Check Web sites for broken links


Σ
ε κάθε ιστοσελίδα (web page)και ιστολόγιο (blog) στο διαδίκτυο υπάρχουν από μερικές δεκάδες έως και εκατοντάδες ή και χιλιάδες σύνδεσμοι (links) είτε εσωτερικά είτε σε άλλες ιστοσελίδες και ιστολόγια. Αντικείμενο ενδιαφέροντος αποτελεί το πόσοι από αυτούς τους συνδέσμους είναι ενεργοί. Πόσοι δηλαδή από αυτούς τους συνδέσμους οδηγούν πράγματι εκεί που αναφέρονται.

Με το εργαλείο Xenu μπορείτε να κάνετε άμεσα έλεγχο στην ποιότητα των συνδέσμων που περιέχονται σε μία ιστοσελίδα (web page) ή ένα ιστολόγιο (blog).

Το Xenu αφού γίνει download, εγκαθίσταται όπως οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή στα Windows.

Xenu's Link Sleuth (TM) checks Web sites for broken links. Link verification is done on "normal" links, images, frames, plug-ins, backgrounds, local image maps, style sheets, scripts and java applets. It displays a continously updated list of URLs which you can sort by different criteria. A report can be produced at any time.
Additional features:

Simple, no-frills user-interface
Can re-check broken links (useful for temporary network errors)
Simple report format, can also be e-mailed
Executable file smaller than 1MB
Supports SSL websites ("https:// ")
Partial testing of ftp, gopher and mail URLs
Detects and reports redirected URLs
Site Map

Δείτε την πλήρη περιγραφή του προϊόντος εδώ



Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

13 Φεβ 2013

Εισαγωγή στη Μεθοδολογία Έρευνας


Σημειώσεις της Λέκτωρος του ΑΠΘ Λήνας Τσακίρη

Ι- ΄Εννοια και Σημασία της Επιστήμης και Σκοποί της Επιστημονικής Έρευνας Σύμφωνα με ότι υποστηρίζει ο καθηγητής Θεοφανίδης, ο έρωτας και η επιστήμη είναι από τις συναρπαστικότερες διαστάσεις της ζωής, δεδομένου ότι, ο μεν έρωτας συνδέεται με τη διαιώνισή της ίδιας της ζωής, η δε επιστήμη προκαλεί το ενδιαφέρον και την αφοσίωση των πιο ξεχωριστών πνευμάτων της ανθρωπότητας. Αυτών που με την επιστημονική τους εργασία:
- προάγουν τη σκέψη,
- επηρεάζουν τη συμπεριφορά και δημιουργούν σταθμούς,
- διαμορφώνουν την πορεία και την ιστορία της ανθρωπότητας.

Η επιστήμη αποτελεί το κύριο μέσο για την αναζήτηση της αλήθειας, την ανακάλυψη τρόπων και μεθόδων βελτίωσης των συνθηκών διαβίωσης, συμβάλλοντας:
- στη διερεύνηση των πνευματικών δυνατοτήτων του ανθρώπου,
- στην επιμήκυνση του μέσου όρου ζωής,
- στην αναβάθμιση της ποιότητάς της.

Από αρχαιοτάτων ακόμη χρόνων, αποδόθηκε μεγάλη σημασία και ιδιαίτερος σεβασμός στην επιστήμη και τους επιστήμονες. Εντυπωσιακές είναι οι σχετικές αναφορές που γίνονται στην αρχαία Ελληνική μυθολογία, επιβεβαιώνοντας την ιδιαίτερη σημασία  που αποδίδονταν για τη συμβολή της στην πρόοδο του ανθρώπου, όπου η επιστήμη:
- φέρεται ως κόρη του θεού των θεών, ‘Δια’, και της ‘Ευδαιμονίας’,
- αποτελεί προσωποποίηση της  ‘θείας ευλογίας’,  που συμβολίζεται με καρποφόρο δένδρο.

Μάλιστα, ο ‘πολυδιάστατος’  χαρακτήρας της επιστήμης στη μυθολογία, υποδηλώνεται με έννοιες ουσιαστικές σε σημασία και αξία, που φέρονται ως ‘αδελφές’ της, όπως:
- η Ανδρεία        - η Εγκράτεια   - η Ευταξία,               - η Πραότητα
- η Δικαιοσύνη   - η Ελευθερία  - η Καλοκαγαθία       - η Σωφροσύνη

Για να διαβάσετε τις σημειώσεις της Λέκτωρος Λήνας Τσακίρη, πατήστε εδώ





Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

12 Φεβ 2013

Σεμινάριο Κατάρτισης Εκπαιδευτικών για την Πρωτογενή Πρόληψη της Έμφυλης Βίας


Τ
ο Ευρωπαϊκό Δίκτυο κατά της Βίας (Ε.Δ.κ.Β.), στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος DAPHNE III «Youth4Youth: Ενδυνάμωση Νέων Ατόμων στην Πρόληψη της Έμφυλης Βίας μέσω Αλληλοδιδακτικής Εκπαίδευσης», σας προσκαλεί στο Σεμινάριο Κατάρτισης Εκπαιδευτικών με θέμα την πρωτογενή πρόληψη της έμφυλης βίας, την Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου (09:30 - 17:30), στο ξενοδοχείο AIROTEL ALEXANDROS (Τιμολέoντος Βάσσου 8, Αθήνα, 115 21).

Το πρόγραμμα "Youth4Youth" έχει ως στόχο να συμβάλει στην πρόληψη και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας μεταξύ των νέων, παρέχοντάς τους ασφαλή χώρο για να διερευνήσουν τις στάσεις τους απέναντι στη βία, να αξιολογήσουν εκ νέου την ανοχή τους προς αυτή και να ενδυναμωθούν, ώστε να συμμετέχουν ενεργά στη δημιουργία ενός κοινωνικού περιβάλλοντος απαλλαγμένου από τη βία για τους/τις ίδιους/-ες και τα συνομήλικά τους άτομα. Μακροπρόθεσμος στόχος του Προγράμματος, το οποίο υλοποιήθηκε κατά το σχολικό έτος 2011-12 σε πέντε Ευρωπαϊκές χώρες (Ελλάδα, Κύπρο, Ισπανία, Ιταλία και Λιθουανία), είναι η μείωση της έμφυλης βίας και η ενδυνάμωση των νεαρών ατόμων σε πρώιμο στάδιο, ώστε να μπορούν να δημιουργούν υγιείς σχέσεις και να αναγνωρίζουν τα χαρακτηριστικά μη υγιών σχέσεων, είτε δικών τους ή συνομηλίκων τους ατόμων...



Το Σεμινάριο Κατάρτισης έχει στόχο να μεταφέρει την εμπειρία από την υλοποίηση των Εργαστηρίων Youth4Youth στους/στις εκπαιδευτικούς Β΄βάθμιας εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα, θα παρουσιαστούν τα θέματα που πραγματεύεται ένα Εργαστήριο Youth4Youth και ο τρόπος υλοποίησής του, ενώ θα διανεμηθεί το διαθέσιμο υλικό προκειμένου να μπορούν και οι ίδιοι/ίδιες να συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία ευαισθητοποίησης των μαθητών/-τριών τους, εφόσον το επιθυμούν.
Οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το Σεμινάριο, παρακαλούνται να επικοινωνήσουν με το Ευρωπαϊκό Δίκτυο κατά της Βίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@antiviolence-net.eu ή τηλεφωνικά στο 210-9225491. Εξαιτίας του περιορισμένου αριθμού θέσεων (20-25 άτομα), σε περίπτωση υπεράριθμων αιτήσεων, θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. 


Για το Δ.Σ. του Ευρωπαϊκού Δικτύου κατά της Βίας (Ε.Δ.κ.Β.)


Η Πρόεδρος
Κική Πετρουλάκη


Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

11 Φεβ 2013

Διδάσκοντας μέσα στην κρίση


Του Βασίλη Καραποστόλη (Καθηγητής Πολιτισμού και Επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.)
Eπιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνών, 134-135, Α´- Β´ 2011, 193-209

ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Η βασική υπόθεση που διατυπώνεται στο κείμενο αυτό είναι ότι ένα από τα κύρια θύματα της πρόσφατης διεθνούς οικονομικής κρίσης είναι η ίδια η διαδικασία της μάθησης και της γνώσης. Το γεγονός ότι χαρακτηριστικό της παρούσας κρίσης είναι η ριζική αβεβαιότητα δημιουργεί μια οξεία αντίφαση. Από τη μια, οι αγορές απαιτούν από την εκπαίδευση να γίνει πιο «λειτουργική». Από την άλλη, οι ίδιες οι αγορές διαψεύδουν κάθε έννοια λειτουργικότητας. Το αποτέλεσμα είναι να αμφισβητούνται εκ των πραγμάτων θεμελιώδεις νοητικές δραστηριότητες, όπως η εύρεση σχέσης ανάμεσα σε αίτια και αιτιατά ή η μετάβαση από το μερικό στο καθολικό. Πάνω απ’ όλα, όμως, αμφισβητείται ο ρόλος του διδάσκοντος ως πραγματικού μεταδότη της γνώσης. Οι συνέπειες απ’ αυτόν τον παραγκωνισμό εξετάζονται στο τελευταίο μέρος του κειμένου.

Για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο του Βασίλη Καραποστόλη, πατήστε εδώ



Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...