Α
ανακτήθηκε από http://www.eap.gr/
Θεωρία | Βασική αρχή | Σκοπός | Κύρια υπόθεση | Συνέπειες |
Εποικοδομητικής κριτικής ή αναλυτικής σκέψης | Η μάθηση επιτυγχάνεται μέσω αναλυτικής σκέψης | Δημιουργία θεωριών για την κατανόηση της πραγματικότητας | Οι διδάσκοντες μαθαίνουν καλύτερα όταν ανακαλύπτουν πράγματα μόνοι τους | Κέντρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι ο διδασκόμενος και ο διδάσκοντας είναι βοηθός του στην όλη διαδικασία. |
Συνεργασιακή | Η μάθηση επιτυγχάνεται μέσω της ανταλλαγής γνώσης με άλλους διδασκόμενους | Η βελτίωση και ανάπτυξη της επικοινωνίας και του διάλογου | Η ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευόμενων είναι αναγκαία | Ο διδάσκοντας θέτει ερωτήσεις και ανατροφοδοτεί |
Συμμετοχική εκπαίδευση μέσω του διαδικτύου | Η μάθηση μπορεί και επιτυγχάνεται σε οποιοδήποτε τόπο και χρόνο | Η δημιουργία και ανάπτυξη μιας εικονικής μαθησιακής κοινότητας, προσβάσιμη 24 ώρες το 24ωρο | Η εκπαιδευτική διαδικασία επιφέρει οφέλη αποδοτικότητας σε χρόνο και χρήμα | Η εκπαιδευτική διαδικασία δεν έχει χρονικά και γεωγραφικά όρια |