ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ:

24 Σεπ 2011

Βασικές Αρχές Εκπαίδευσης Εργαζομένων

Ανακτήθηκε από το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων Κύπρου

Έργο:
Ενδυνάμωση του Τμήματος Επιθεώρησης Εργασίας καθώς και του ευρύτερου δημόσιου
τομέα και των ιδιωτικών επιχειρήσεων, με σκοπό τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας
στους τομείς των κατασκευών, των εξορυκτικών βιομηχανιών και των λιμενικών εργασιών.
Αρ.Συμβ.: CY2005/17/643.03.01.01

Μάθηση
Μάθηση ≠ Εκπαίδευση
• Φυσική και συνεχής ανάγκη
• Διά βίου
• Προέρχεται από τη συνεχή εμπειρία
• Προξενεί εκούσιες και σχεδόν μόνιμες αλλαγές στα
συναισθήματα και στα πρότυπα δράσης και σκέψης
• Η πραγματική μάθηση = απόκτηση γνώσεων και
δεξιοτήτων

Για να διαβάσετε ολόκληρο το κείμενο της εργασίας, πατήστε εδώ Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

23 Σεπ 2011

Εκπαίδευση Ενηλίκων: Θεωρίες και μοντέλα εκπαίδευσης ενηλίκων

Ανακτήθηκε από τη Ψηφιακή Βιβλιοθήκη του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
ΑΘΗΝΑ 2006

Επιστημονική Ευθύνη - Συγγραφή Αναστάσιος Κοντάκος, Χρήστος Γκόβαρης

Σκοπός
Σκοπός του παρόντος κεφαλαίου είναι η παρουσίαση των σημαντικότερων μοντέλων
της Εκπαίδευσης Ενηλίκων.

Προσδοκώμενα αποτελέσματα
Όταν θα έχετε μελετήσει το κεφάλαιο, αυτό θα είστε σε θέση:
Να κατανοείτε το διαφορετικό ιδεολογικό και θεωρητικό υπόβαθρο των μοντέλων
Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Να εφαρμόζετε κατά περίπτωση τις παιδαγωγικές αρχές των συγκεκριμένων
μοντέλων.

Έννοιες κλειδιά
Ψυχολογικά και ανθρωπολογικά μοντέλα
Μοντέλα εσωτερικής και εξωτερικής παρόρμησης
Φιλοσοφικά - Αναστοχαστικά Μοντέλα
Ανδραγωγική
Χαρακτηριστικά ενήλικων εκπαιδευόμενων
Ενεργειακό Περιθώριο
Θεωρία επάρκειας
Μαθησιακή διεργασία
Μετασχηματιστική Μάθηση
Χειραφετική Μάθηση

Για να διαβάσετε ολόκληρο το κείμενο πατήστε εδώ Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

22 Σεπ 2011

Ημερίδα: «Αποτυπώνοντας τη γνώση και την εμπειρία»

Τ
o Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας (ΚΕΘΙ), επικεφαλής εταίρος του Έργου: «Ελλάδα – Διεθνές Σχολείο Πολιτισμού και Επικοινωνίας» που υλοποιείται από τους Φορείς – Εταίρους: Ταμιείον Θράκης, Ελληνική Εστία, Διεθνής Οργανισμός Μετανάστευσης - Αποστολή Ελλάδος, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Μουσείο της Πόλεως των Αθηνών, Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, Διεθνής Οργανισμός Μετανάστευσης - Αποστολή Όσλο, διοργανώνει Ημερίδα στη Θεσσαλονίκη, με θέμα:


«Αποτυπώνοντας τη γνώση και την εμπειρία»

στις 23 Σεπτεμβρίου 2011, στην Αίθουσα Εκδηλώσεων της Κεντρικής Δημοτικής Βιβλιοθήκης, Εθνικής Αμύνης 27 και Αλ. Σβώλου και ώρα έναρξης 9.30 π.μ.
...

Πληροφορίες:
ΚΕΘΙ: Κατερίνα Κατσώρη, 6946-029-540
ΤΑΜΙΕΙΟΝ ΘΡΑΚΗΣ: Παναγιώτης Παύλος, 6941-421-880, ppavlos@tamieion.gr


Στόχος του έργου είναι η ενσωμάτωση στον ελληνικό κοινωνικό ιστό μειονοτικών και κοινωνικά αποκλεισμένων ομάδων με τη χρήση μεθόδων βιωματικής εκπαίδευσης. 
Βασικό εργαλείο στην προσπάθεια αυτή είναι η γνωριμία με τον ελληνικό πολιτισμό και την ελληνική γλώσσα μέσα από μορφές πολιτισμού, όπως: μουσική, τραγούδι, θέατρο, χορός, ποίηση, πεζογραφία, ιστορία, φιλοσοφία. 

Στο πλαίσιο του Έργου δημιουργήθηκε πρότυπη και καινοτόμος Ολιστική Βιωματική Μέθοδος γλωσσικής και πολιτιστικής στήριξης ευπαθών κοινωνικών ομάδων της ελληνικής επικράτειας, η οποία εφαρμόστηκε σε 1.000 ωφελουμένους σε 26 Κέντρα Στήριξης στη Θεσσαλονίκη, την Αλεξάνδρεια Ημαθίας, το Βόλο, την Αθήνα, την Κόρινθο, την Πάτρα και το Ηράκλειο Κρήτης. 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
09:30 – 10:00 ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ
10:00 – 10:15 Ουρανία Παπαϊωάννου Αντιπρόεδρος Δ.΢. Κ.Ε.Θ.Ι.
10:15 – 10:30 Γεώργιος Παύλος Πρόεδρος Δ.΢. ΣΑΜΙΕΙΟΝ ΘΡΑΚΗ΢
10:30 – 10:50 Δρ.΢τέφανος Καβαλλιεράκης Τπεύθυνος Έργου – Ειδικός ΢ύμβουλος Κ.Ε.Θ.Ι. Θέμα: «΢υνοπτικός Απολογισμός Έργου ΦΜ ΕΟΦ: ΕΛΛΑΔΑ – ΔΙΕΘΝΕ΢ ΢ΦΟΛΕΙΟ ΠΟΛΙΣΙ΢ΜΟΤ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΨΝΙΑ΢»
10:50 – 11:10 Λεωνίδας Καρακατσάνης Ηλεκτρολόγος Μηχανικός, Τποψήφιος Διδάκτωρ ΔΠΘ Γραφείο Διαμεσολάβησης ΔΠΘ Θέμα: «Η Προσέγγιση της Χηφιακής Επικοινωνίας στην Ολιστική Μέθοδος Εκπαίδευσης - (Τλοποίηση και Εμπειρία Φρήσης)»
11:10 – 11:40 ΢πύρος Κούρτης Προϊστάμενος Σμήματος Κοινωνικών Τποθέσεων Δ/νση Αστικής Κατάστασης Κοινωνικών Τποθέσεων Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης Θέμα: «Η συνεισφορά της Διεύθυνσης Αστικής Κατάστασης και Κοινωνικών Τποθέσεων Κεντρικής Μακεδονίας- Σμήμα Κοινωνικών Τποθέσεων στη δημιουργία του εργαλείου ευαισθητοποίησης υπαλλήλων δομών (Δημοσίων και Ιδιωτικών)" Ναούμ Λιώτης Οργανωσιακός ΢ύμβουλος Θέμα: «Σα Αποτελέσματα της Έρευνας για την Ανάλυση Επιμορφωτικών Αναγκών της Ομάδας ΢τόχου /Προτάσεις Επιμόρφωσης/Η Εμπειρία από τα Βιωματικά Εργαστήρια». ΢υντονίστρια Α΄ Μέρους : Κατερίνα Κατσώρη Υπεύθυνη Φυσικού Αντικειμένου Έργου Κ.Ε.Θ.Ι.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

ΑΣ ∆ΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΜΑΖΙ η λειτουργία της ομάδας η δουλειά με την ομάδα

Αανακτήθηε από το Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙ∆ΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗΣ ΜΑΚΡΙΝΙΤΣΑΣ
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2007

Πρόλογος
Στις μέρες μας σε όλους μας γίνεται λιγότερο ή περισσότερο κατανοητό, η μεγάλη καταστροφή
που συντελείται από τον άνθρωπο στο περιβάλλον. Το κόστος που «πληρώνει» το περιβάλλον για
το σύγχρονο τρόπο ζωής με τις απεριόριστες ανέσεις, την πολυτέλεια και τον άκρατο καταναλωτισμό,
και μάλιστα για ένα μόνο κομμάτι του ανθρώπινου πληθυσμού, είναι μεγάλο. Οι πληγές που έχουν ανοίξει
στο κορμί του πλανήτη μας είναι βαθιές και αμφίβολο αν κάποτε θα κλείσουν.
Επιτακτική ανάγκη πλέον για το μέλλον αποτελεί η εφαρμογή μιας αειφόρου ανάπτυξης, μιας ανάπτυ-
ξης δηλαδή που θα ικανοποιεί τις ανάγκες του σημερινού ανθρώπου χωρίς να στερεί από τις επόμενες
γενιές το δικαίωμα αυτό...

Για να διαβάσετε ολόκληρο το κείμενο της εργασίας, πατήστε εδώ Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

21 Σεπ 2011

Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα

Το κοινό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών: "Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα" του Πανεπιστημίου Αθηνών και του Πανεπιστημίου του Λονδίνου σας καλεί σε διημερίδα με θέμα:

Εκπαίδευση και Δικαιώματα σε συνθήκες Κοινωνικής κρίσης.

Παρασκευή 23 και Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011. Στο Αμφιθέατρο Ι. Δρακόπουλος, κεντρικό κτίριο Πανεπιστημίου Αθηνών, Πανεπιστημίου 30

Πρόσκληση Διημερίδας
Πρόγραμμα Διημερίδας


Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

20 Σεπ 2011

Διάθεση πλεονάζοντος προσωπικού Β/θμιας εκπαίδευσης στα δημόσια ΙΕΚ

Γ
ια πρώτη φορά στα χρονικά, σύμφωνα με την Αρ.Πρωτ. 107727/Δ2 19-9-2011, απόφαση του Υπουργείου Παιδείας, το πλεονάζον προσωπικό της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διατίθεται για να καλύψει τις εκπαιδευτικές ανάγκες των δημοσίων ΙΕΚ με μερική ή ακόμα και ολική διάθεση.


Δείτε τη σχετική απόφαση εδώ


Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

Οι εκπαιδευόµενοι των Σχολείων ∆εύτερης Ευκαιρίας: έρευνα για τα χαρακτηριστικά και το πολιτισµικό τους κεφάλαιο στα Σ.∆.Ε. Πάτρας, Πύργου και Αγρινίου

Διπλωματική εργασία της Ιωάννας Λανδρίτση στο:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΠΑΙ∆ΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ∆ΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗΣ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥ∆ΩΝ



Τίτλος Διπλωματικής Εργασίας:
Οι εκπαιδευόµενοι των Σχολείων ∆εύτερης Ευκαιρίας:  έρευνα για τα χαρακτηριστικά και το πολιτισµικό τους κεφάλαιο στα Σ.∆.Ε. Πάτρας, Πύργου και Αγρινίου

Επιβλέπων Καθηγητής:
Δημήτριος Βεργίδης

Πάτρα, 2007

Για να δείτε τη διπλωματική εργασία της κας. Λανδρίτση, πατήστε εδώ


Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

19 Σεπ 2011

Μέσα πρόσβασης και παράγοντες συμμετοχής ενηλίκων σε οργανωμένες εκπαιδευτικές δραστηριότητες

Π
ανεπιστημιακές σημειώσεις του Λέκτορα Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης Γεωργίου Ζαρίφη, στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στην κατεύθυνση "Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση" και στο διδασκόμενο αντικείμενο "Μέσα πρόσβασης και παράγοντες συμμετοχής ενηλίκων σε οργανωμένες εκπαιδευτικές δραστηριότητες ".


Για να δείτε τις σημειώσεις του μαθήματος, πατήστε εδώ


Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...