30 Οκτ 2014

ΕΔΕΕΚ: Όταν οι εκπαιδευτικοί μετασχηματίζονται σε “καλλιτέχνες” στο πλαίσιο της εκπαίδευσης ενηλίκων…


Της Χρύσας Τερεζάκη
στο Eπιστημονικό Bήμα, τ. 13, - Ιούνιος 2010

Οριοθέτηση του θέματος
Εκπαίδευση ενηλίκων: Ιχνηλατώντας το πεδίο
Κάθε κοινωνία παράγει το δικό της πολιτισμό, τον οποίο φέρουν οι άνθρωποι και μεταδίδουν μέσω της αλληλεπίδρασής τους. Κάθε αλληλεπίδραση, όμως, κατά μία έννοια, αποτελεί διεργασία μάθησης και εκπαίδευσης, και σχετίζεται, ουσιαστικά, με την κοινωνικοποίηση. Σύμφωνα με τους κοινωνιολόγους, η κοινωνικοποίηση αφορά ολόκληρο το βίο των ατόμων (διά βίου), κατά συνέπεια, η εκπαίδευση μπορεί να θεωρηθεί ισόβια διεργασία (Berger και Luckmann, 1967,150, στο: Jarvis, 2004, 26, 28).
Ως δευτερογενής φορέας κοινωνικοποίησης, η εκπαίδευση παίζει σημαντικό ρόλο στην προετοιμασία απόκτησης νέων γνώσεων και δεξιοτήτων/εν δυνάμει ικανοτήτων των ατόμων διά βίου, προκειμένου: α) να αντιμετωπιστούν οι ταχύτατες μεταβολές που επιτελούνται καθημερινά και β) να αποτραπούν τα φαινόμενα αποξένωσης και ανομίας που απειλούν τη συνοχή και την ανάπτυξη της κοινωνίας, την οποία υπηρετεί η εκπαίδευση θεσμικά.

Για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο της Χρύσας Τερεζάκη...

κάντε κλικ εδώ

Πηγή Ανάρτησης:
http://www.syllogosperiklis.gr/
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

24 Οκτ 2014

Καινοτόμες Διδακτικές Τεχνικές - Γραπτός Επιστημονικός Λόγος. Ας τους μάθουμε πώς να μαθαίνουν: Καινοτομία – Διδασκαλία – Επιστήμη


Τίτλος βιβλίου: Καινοτόμες Διδακτικές Τεχνικές - Γραπτός Επιστημονικός Λόγος. Ας τους μάθουμε πώς να μαθαίνουν: Καινοτομία – Διδασκαλία – Επιστήμη

Συγγραφική Ομάδα
Αντώνης Λιοναράκης, Μιχάλης Μεϊμάρης, Γιοβάνα Λόξα, Τζένη Παγγέ, Μαρία Σακελλαρίου, Βασιλεία Χατζηνικήτα, Καρολίνα Ρετάλη, Παναγιώτης Σ. Αναστασιάδης, Μαρία Ι. Κουτσούμπα, Γιάννης Γκιόσος, Ευαγγελία (Γκέλη) Μανούσου, Αδαμαντία (Μαντώ) Σπανακά, Τόνια Χαρτοφύλακα, Βασιλική (Σύλβη) Ιωακειμίδου, Σοφία Θ. Παπαδημητρίου (Τα βιογραφικά των συγγραφέων βρίσκονται στο τέλος του βιβλίου)

Το ψηφιακό βιβλίο «Καινοτόμες Διδακτικές Τεχνικές - Γραπτός Επιστημονικός Λόγος. Ας τους μάθουμε να μαθαίνουν» περιέχει τις εισηγήσεις των 16 εισηγητών-συντονιστών-εμψυχωτών των εργαστηρίων του 5ου «Θερινού Πανεπιστήμιου», το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Άνδρο, από 21 έως 26 Ιουλίου 2014 και διοργανώθηκε από την Επιστημονική Εταιρεία: «Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης» (ΕΔΑΕ).
Πρόκειται για 12 ανεξάρτητα κείμενα/κεφάλαια, στα οποία οι συγγραφείς, μέλη ΔΕΠ και συνεργάτες 4 διαφορετικών Πανεπιστήμιων, αναπτύσσουν τόσο το θεωρητικό πλαίσιο των εργαστηρίων-εισηγήσεων που πραγματοποιήθηκαν στο 5ο «Θερινό Πανεπιστήμιο», όσο και τη μεθοδολογία εφαρμογής τους.
Το περιεχόμενο των κειμένων αφορά σύγχρονους και καινοτόμους επιστημονικούς προβληματισμούς για τη διαμόρφωση μοντέλων επιστημονικού λόγου και ανάπτυξης εκπαιδευτικού υλικού, πρακτικές οδηγίες και εργαλεία ανάπτυξης εκπαιδευτικού υλικού, την ψηφιακή αφήγηση τον ακαδημαϊκό λόγο και τη συγγραφή μιας έρευνας, στρατηγικές συνεργατικής μάθηση, νέες εκπαιδευτικές τεχνικές, την ανάπτυξη γνωστικών δεξιοτήτων




Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

22 Οκτ 2014

Οδηγός Μελέτης για την πιστοποίηση της εκπαιδευτικής επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της μη τυπικής εκπαίδευσης


Ο
δηγός Μελέτης

για την πιστοποίηση της εκπαιδευτικής επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της μη τυπικής εκπαίδευσης

Επεξεργασία περιεχομένου Επιλογή κειμένων - Σύνθεση υλικού
Ελένη Γιαννακοπούλου

Με βάση την Τράπεζα Θεμάτων του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. - και τα βιβλία της σειράς ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ των εκδόσεων ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ της οποίας επιστημονικός υπεύθυνος είναι ο Αλέξης Κόκκος




Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

16 Οκτ 2014

Πρόγραμμα Συνεδρίου και Συμμετοχή στο Διεθνές Συνέδριο: EDUCATION ACROSS BORDERS 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE “CRITICAL THINKING IN EDUCATION”


Α
νακοιώθηκε το πρόγραμμα του διεθνούς συνεδρίου EDUCATION ACROSS BORDERS - 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE “CRITICAL THINKING IN EDUCATION” που θα πραγματοποιηθεί στην Κορυτσά 31/10-1/11 2014

 Το Σάββατο 1/11/2014 στο session 11:30 - 13:30 θα παρουσιάσω μαζί με τους συναδέλφους Μάρκο Κούνδουρο και Γιάννη Γαρίτση εισήγηση με τίτλο "Raising the parents’ awareness to develop a more critical attitude towards Web communication applications. A case study"





Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

12 Οκτ 2014

e-learning επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο «Αξιοποίηση της Τέχνης στην Εκπαίδευση»


Μ
ετά την επιτυχή διοργάνωση του πρώτου κύκλου, η Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων για δεύτερη χρονιά προσφέρει το e-learning επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο «Αξιοποίηση της Τέχνης στην Εκπαίδευση».

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτές ενηλίκων, εκπαιδευτικούς και φοιτητές αντίστοιχων μεταπτυχιακών προγραμμάτων. Σε όσες και όσους ολοκληρώνουν με επιτυχία το πρόγραμμα και εκπονήσουν την τελική εργασία, χορηγείται Πιστοποιητικό Παρακολούθησης 200 ωρών.

Ενδεικτικές γνώμες για το πρόγραμμα: «Ήταν αλληλεπιδραστικό και βιωματικό. Συμμετείχα πλήρως, έχοντας την ευκαιρία να εκφράσω τις σκέψεις και τα συναισθήματά μου. Είναι πολύ διαφορετικό από άλλα σεμινάρια», «Ποτέ δεν είχα δει ένα έργο τέχνης με αυτό τον τρόπο, και είμαι σίγουρη ότι αυτή η μέθοδος μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που σκέφτονται οι άνθρωποι...»

Πιο αναλυτικά, πληροφορίες για το πρόγραμμα μπορείτε να βρείτε στη συνημμένη ανακοίνωση.


Δια να δείτε τι συνημμένη ανακοίνωση...



κάντε κλικ εδώ
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

10 Οκτ 2014

INTERNATIONAL CONFERENCE - EUROPEAN PROJECT "T-STORY"


Have you heard about Storytelling?


Do you know what Digital Storytelling is?
Storytelling is a tool and an effective method for transmitting knowledge; stories and experiences are shared with the listener who may, feel part of the story, get a full connection and empathy with the narrator, imagine new perspectives ... and thus make an impact on their learning

Do you think it might be useful for your work?

we invite you to watch ONLINE the
International Conference that will be held in
Saragossa, (Spain) on the 16th of October

We will have experts in Storytelling from different countries specialized in education, medicinal narrative, communication, creativity...
We will organize workshops on Storytelling and present the Online Course on Digital Storytelling


Do you want to attend the event online through streaming?


More information about the Project in www.tstory.eu
Thanks for your interest







Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

3 Οκτ 2014

Mπες στα παπούτσια του κοινού σου ή αλλιώς η επιχειρηματική ενσυναίσθηση


Της Σουσάνας Πατσούμη Κάλφα (MSc AFM, Dip.AIA, Bsc AFM) Managing Director @ Α.TL.AS Consulting Business Strategist & Coach- Cert.Tax Accountant

"Γνώρισα την έννοια της ενσυναίσθησης πριν περίπου 7-8 χρόνια μέσα από το βιβλίο του Daniel Goleman, «Συναισθηματική Νοημοσύνη». ‘Όταν διάβαζα το βιβλίο και μελετώντας το πόσο σημαντικό για τις σχέσεις είναι να καταφέρνεις να μπαίνεις στα παπούτσια του άλλου τόσο στις προσωπικές όσο και στις επαγγελματικές σχέσεις, αυτόματα, μου μπήκε η σκέψη πώς αυτό θα μπορούσε να βρει εφαρμογή στο Marketing. Το 2009 μαζί με το booming που έγινε με το BusinessModelCanvas, μια συμβουλευτική εταιρία που εξειδικεύεται στο designthinking, η XPLANE , σχεδίασε ένα εργαλείο που συνοδεύει και συμπληρώνει τον Canvas, τον χάρτη ενσυναίσθησης ή αγγλιστί empathy map."

Για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο και να δείτε την παρουσίαση...

πατήστε

εδώ για το άρθρο και

εδώ για την παρουσίαση
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

28 Σεπ 2014

Εκπαιδευτική Ενότητα: Ενσυναίσθηση (εξαιρετικό εκπαιδευτικό υλικό)


Retrieved from www.uke.de/mct2 (Das Universitätsklinikum Hamburg-Eppendorf - UKE)



Πολλά πράγματα είναι στο μάτι του θεατή (δηλαδή στο πώς βλέπει κανείς τα πράγματα). Τα συναισθήματά μας επιδρούν στις αντιλήψεις μας, ειδικά όταν αισθανόμαστε ότι απειλούμαστε. Όταν είμαστε αγχωμένοι, το περιβάλλον μας φαίνεται εχθρικό. Όταν είμαστε εξαιρετικά ευτυχείς, μπορεί να αισθανθούμε ακαταμάχητοι και αγαπητοί...





01/14 Α
©Moritz, Woodward
Georgiou & Bozikas
www.uke.de/mct Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

24 Σεπ 2014

ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ “ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ”


Σ
το πλαίσιο των ευρωπαϊκών πρωτοβουλιών


SCIENTIX: Η ευρωπαϊκή πύλη για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
&
INSPIRING SCIENCE: Καινοτόμα Εκπαιδευτικά Σενάρια για τη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών

ΑΘΗΝΑ: Ξενοδοχείο ΝOVOTEL HOTEL ATHENS,Μιχαήλ Βόδα 4-6 :17-18 Οκτωβρίου 2014
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ : Ξενοδοχείο Εγνατία Παλλάς:18-19 Οκτωβρίου 2014

1η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών σε συνεργασία με το ΙΤΥΕ «Διόφαντος» και την Ελληνογερμανική Αγωγή πραγματοποιεί Συνέδριο με θέμα «ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΠΡΑΞΗ».


Σκοπός του Συνεδρίου είναι να δοθεί η ευκαιρία στους εκπαιδευτικούς να παρουσιάσουν...




καινοτόμα εκπαιδευτικά σενάρια και εκπαιδευτικές δραστηριότητες που υλοποιούν στα σχολεία τους και βασίζονται στη χρήση νέων τεχνολογικών εφαρμογών (εικονικά εργαστήρια, προσομοιώσεις, διαδραστικές εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας, εφαρμογές ρομποτικής). Οι δραστηριότητες αυτές θα πρέπει να βασίζονται στις αρχές της ανακαλυπτικής μάθησης και να έχουν εφαρμοστεί για τουλάχιστον μία σχολική χρονιά σε πραγματικό σχολικό περιβάλλον. Η παρουσίαση σχετικών αποτελεσμάτων (ποιοτικών η ποσοτικών) του αντίκτυπου που είχαν οι δραστηριότητες αυτές στην εκπαιδευτική πράξη είναι εξαιρετικά σημαντική παράμετρος για την επιλογή των εργασιών που θα παρουσιαστούν. Το συνέδριο υποστηρίζεται από τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες SCIENTIX (www.scientix.eu) και INSPIRING SCIENCE (www.inspiring-science-education.net). 

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ 

1. Η Ανακαλυπτική μάθηση και τα σχολικά projects.
2. H Aνακαλυπτική μάθηση στο σχολικό εργαστήριο.
3. Η Ανακαλυπτική μάθηση και οι νέες Τεχνολογίες.
4. Ρομποτική και Ανακαλυπτική μάθηση.
5. Προγραμματισμός και Ανακαλυπτική μάθηση.
6. Σύνδεση σχολείου-Μουσείου και Κέντρων διάδοσης της επιστήμης.
7. Σύνδεση σχολείου με την επιστημονική έρευνα .
8. Η Ανακαλυπτική μάθηση και το εκπαιδευτικό παιχνίδι.

ΔΟΜΗ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
Σε κάθε μία από τις θεματικές ενότητες θα υπάρξει παρουσίαση προσκεκλημένου ομιλητή και δεκαπεντάλεπτες εισηγήσεις από τους συνέδρους. Οι παρεμβάσεις σε κάθε θεματική ενότητα θα γίνονται από τη συλλογή γραπτών προτάσεων των συνέδρων .

Κόστος συμμετοχής: 10€(για τα μέλη της Ε.Ε.Φ.)
20€(για τα μη μέλη της Ε.Ε.Φ.)
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Κόστος συμμετοχής 15 ευρώ για όσους παρακολουθούν φέτος σεμινάρια επιμόρφωσης της Ε.Ε.Φ.
Θα χορηγηθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.

Δηλώσεις συμμετοχής Συνέδρων έως 13– 10 -2014
Αποστολή περιλήψεων Εισηγητών έως 6- 10 – 2014
Πλήρης εισήγηση έως 12 -10 – 2014


EΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ:
Γιαλούρης Παρασκευάς, Χημικός, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ04
Σωτηρίου Σοφοκλής Ελληνογερμανική Αγωγή
Κακλαμάνης Χρίστος, ΙΤΥΕ
Μεγάλου Ελίνα , ΙΤΥΕ
Λαζούδης Άγγελος ,Ελληνογερμανική Αγωγή
Κυπριώτη Ευγενία ,Ελληνογερμανική Αγωγή
Καλκάνης Γεώργιος ,Καθηγητής ΕΚΠΑ


ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ:
Γεώργα Αναστασία, Εκπαιδευτικός Ιδιωτικής Εκπαίδευσης
Ζωγοπούλου Δήμητρα, Εκπαιδευτικός Β/θμιας Εκπαίδευσης
Κασίδης Αθανάσιος, Καθηγητής Β ⁄θμιας Εκπαίδευσης, Φυσικός
Χονδρογιάννη Μαίρη,Καθηγήτρια Β/θμιας Εκπαίδευσης,ΦυσικόςΓ.Γραμματέαςτης Ε.Ε.Φ
Χατζηϊωακειμίδης Ανέστης, Καθηγητής Β ⁄θμιας Εκπαίδευσης, Φυσικός

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ: Φιλντίσης Παναγιώτης

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ: Γεώργα Αναστασία
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2103635701 15:00-19:00
e- mail:eef.athens@gmail.com



ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΙΣΗΓΗΤΟΥ - ΣΥΝΕΔΡΟΥ


ΕΠΩΝΥΜΟ ………………………………………………………….
ΟΝΟΜΑ ……………………………………………………………..
ΙΔΙΟΤΗΤΑ ……………………………………………………………
ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ………………………………………………
Ε- ΜΑΙL ……………………………………………………………….
ΤΗΛΕΦΩΝΟ…………………………………………………………..

Για την ανακοίνωση σε ηλεκτρονική μορφή αλλά και την αίτηση συμμετοχής, κάντε κλικ εδώ
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

20 Σεπ 2014

Advances in Journalism and Communication (AJC) - An open access journal


Α
dvances in Journalism and Communication (AJC) is an open access journal. The goal of this journal is to provide a platform for scholars and academicians in the field of journalism and communication all over the world to promote, share, and discuss various practices, developments and theories of journalism and communication.


The journal publishes original papers, short communications and technical notes including but not limited to the following fields:
· Advertisement
· Community Journalism
· Crime and Investigative Journalism
· Culture and Communication
· Current Situation of Journalism and Communication
· Digital Media and Multimedia Application
· Growing Tendency of Journalism and Communication
· History of Journalism and Communication
· History of TV Programming
· International and Comparative Communication
· Journalism Education
...

Laws and Policy in Journalism and Communication
· Mass Communication
· Media and Ideology
· Media Campaign
· Media Economics
· Media Politics
· New Broadcast Media
· Photo Journalism
· Professional Ethics in Journalism and Communication
· Research Methodology in Communication
· Social Impact of New Media
· Television Broadcasting Science

We are also interested in:
1) Short reports—2-5 page papers where an author can present an idea with theoretical background, but has not yet completed the research needed for a complete paper or an author presents preliminary data;
2) Short communications—2-5 page papers;
3) Technical notes—2-5 page papers;
4) Letters to the Editor (the number of pages is not restricted);
5) Reviews or book reviews—comments and critiques (the number of pages is not restricted);
6) Advertisement – 1-2 page papers.
7) News Letters – 1-5 page papers.

Contact Advances in Journalism and Communication (AJC) here
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

18 Σεπ 2014

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ WeCARE 2014-2015‏


Σ
ας επισυνάπτουμε πρόσκληση για το νέο κύκλο του Διεθνούς Προγράμματος WeCARE που θα διεξαχθεί τη σχολική χρονιά 2014-2015 που διοργανώνεται από την Εταιρεία Σχολικής και Οικογενειακής Συμβουλευτικής και Έρευνας (Ε.Σ.Ο.Σ.Ε) www.esose.gr σε επιστημονική συνεργασία με το Κέντρο Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών (Κ.Ε.Ε.ΣΧΟ.ΨΥ) www.centerschoolpsych.psych.uoa.gr, με επιστημονική υπεύθυνη την κ. Χρυσή (Σίσσυ) Χατζηχρήστου, Καθηγήτρια Σχολικής Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών.


Το Διεθνές Πρόγραμμα WeC.A.R.E. (We Connect Accept Respect Empower) είναι ένα εξ αποστάσεως πρόγραμμα εξειδικευμένης κατάρτισης εκπαιδευτικών και παρέμβασης στην τάξη που στοχεύει στην προαγωγή του θετικού κλίματος και της ψυχικής ανθεκτικότητας των μαθητών, την ενίσχυση του ομαδικού πνεύματος και την ανάπτυξη διεθνούς δικτύου σχολείων με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών, σχολικών ψυχολόγων και μαθητών.

Η πρόσκληση απευθύνεται:
...



σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Ελλάδας και του εξωτερικού όπου διδάσκεται η ελληνική γλώσσα που επιθυμούν να συμμετέχουν με τη σχολική τους τάξη στο Πρόγραμμα

και

-σε σχολεία (δημόσια ή ιδιωτικά), πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Ελλάδας και του εξωτερικού όπου διδάσκεται η ελληνική γλώσσα / συλλόγους γονέων σχολείων και άλλους φορείς που σχετίζονται με την εκπαίδευση, ευαισθητοποιημένους στην ψυχοκοινωνική ανάπτυξη και ψυχολογική στήριξη των παιδιών για να συμβάλλουν στη συμμετοχή εκπαιδευτικών και σχολικών τάξεων στο Διεθνές Πρόγραμμα WeC.A.R.E

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε στο συνημμένο αρχείο ή στην ιστοσελίδα μας http://www.connecting4caring.gr/node/549#

Εκ μέρους της Επιστημονικής και Οργανωτικής επιτροπής του Διεθνούς Προγράμματος WeC.A.R.E

Σωτηρία Θεολόγη


Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

16 Σεπ 2014

Δωρεάν Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Ενηλίκων με τίτλο "Εκπαίδευση μέσα από την Τέχνη"


Η
διοργάνωση σειράς σεμιναρίων, που προσφέρονται δωρεάν και απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτές ενηλίκων.


Τα σεμινάρια βασίζονται στη μέθοδο που διαμόρφωσε ο Αλέξης Κόκκος, "Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία" και διοργανώνονται από τρεις συμπράττοντες φορείς: Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων, ΙΒΕΠΕ, Πολιτιστικός και Αναπτυξιακός Οργανισμός ΝΕΟΝ.

περισσότερα στη διεύθυνση:
http://www.ivepe.gr/images/pdf/NEON_ekpaideusi_mesa_apo_tin_texni.pdf




Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

10 Σεπ 2014

5ο Διεθνές Συνέδριο EduPolicies 2014 & 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στα συνεργατικά σχολικά προγράμματα»


Τ
ο 5ο Διεθνές Συνέδριο EduPolicies 2014 θα φιλοξενηθεί στα Εκπαιδευτήρια Λαμπίρη στις 26 – 28 Σεπτεμβρίου 2014. Συγκεντρώνοντας επιστήμονες, ερευνητές, εκπαιδευτικούς, στελέχη της πολιτικής και εκπαιδευτικής ηγεσίας θα μοιραστεί τεκμηριωμένες πρακτικές και σημαντικά ευρήματα έτσι ώστε η εκπαιδευτική κοινότητα να είναι σε θέση να επωφεληθεί από εφαρμογές παρόμοιων πρακτικών και να αναπτυχθεί γόνιμος διάλογος.

Εξαιρετικού ενδιαφέροντος αποτελούν οι Στρογγυλές Τράπεζες:
Εκπαιδευτικές Πολιτικές στην Ελλάδα και το ευρωπαϊκό περιβάλλον: Τάσεις, χαρακτηριστικά, προοπτικές και υποδοχή από την εκπαιδευτική κοινότητα
Πολιτιστική Πολιτική και Εκπαίδευση
Παιδεία και Πολιτική στην Ελλάδα: Τι θέλουμε και πώς θα το πετύχουμε
Η Ελληνική δημόσια καλλιτεχνική εκπαίδευση και το μέλλον της
Αλλά και τα Συμπόσια:

Εφαρμογές της Τεχνολογίας στη Μουσική
Εκπαίδευση Επαγγελματική Ηθική στην Εκπαίδευση
με τις συμμετοχές ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Στον ίδιο χώρο θα διεξαχθεί ΦΕΣΤΙΒΑΛ στο οποίο θα συμπράξουν καλλιτεχνικά Σολίστ, Παιδικές χορωδίες, Σύνολα Μουσικών Σχολείων, Φωνητικά Σύνολα.

Μην χάσετε την ευκαιρία της συμμετοχής και του πολιτισμένου διάλογου σε ένα περιβάλλον που σχεδιάστηκε από εκπαιδευτικούς για εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων.

...



Επικοινωνία με γραμματεία:

Πειραιώς 57, 105 53, Αθήνα 
Τηλ: +30.210 3312 992
Email: edupolicies@primarymusic.gr

Ο σύνδεσμος του συνεδρίου εδώ

Διεξαγωγή του 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου eTwinning «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στα συνεργατικά σχολικά προγράμματα», το οποίο οργανώνει η Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης eTwinning και θα πραγματοποιηθεί στην Πάτρα 14, 15, 16 Νοεμβρίου 2014.

Το συνέδριο είναι υπό την Αιγίδα του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Δικτυακός τόπος συνεδρίου: http://conf2014.etwinning.gr/

Σημαντικές ημερομηνίες

23 Ιουλίου 2014: 1η ανακοίνωση του συνεδρίου
30 Σεπτεμβρίου 2014: Υποβολή κειμένων εισηγήσεων στην επιτροπή κριτών.
26 Οκτωβρίου 2014: Οριστική υποβολή κειμένων εισηγήσεων που έχουν κριθεί – Εγγραφή εισηγητών
31 Οκτωβρίου 2014: Ανακοίνωση προγράμματος
14, 15 & 16 Νοεμβρίου 2014: Διεξαγωγή Συνεδρίου

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

8 Σεπ 2014

Ημερίδα ενημέρωσης και ένα δωρεάν σεμινάριο από την εταιρεία ΠΡΟΜΕΑ (Εταιρεία Προαγωγής Μεθοδολογιών Έρευνας και Ανάπτυξης)


Η
ΠΡΟΜΕΑ (Εταιρεία Προαγωγής Μεθοδολογιών Έρευνας και Ανάπτυξης) διοργανώνει στο χώρο του Πανεπιστημίου Αθηνών το δωρεάν σεμινάριο κατάρτισης:


«Δεξιότητες επικοινωνίας και εξυπηρέτηση πελατών»

Σάββατο, 4 Οκτωβρίου 2014
11:30 – 16:30
Μουσείο Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, Θόλου 5, Πλάκα.

Η ΠΡΟΜΕΑ (Εταιρεία Προαγωγής Μεθοδολογιών Έρευνας και Ανάπτυξης) διοργανώνει στο χώρο του Πανεπιστημίου Αθηνών την ημερίδα:

«Ανάγκες και σύγχρονες λύσεις για τη βελτίωση δεξιοτήτων επικοινωνίας
του ανθρώπινου δυναμικού στον χρηματοπιστωτικό τομέα»

Παρασκευή, 3 Οκτωβρίου 2014
11:30 – 17:00
Μουσείο Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, Θόλου 5, Πλάκα
...




Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

7 Σεπ 2014

Η ελληνική έκδοση "The Web We Want" για τους εφήβους είναι πλέον διαθέσιμη


Τ
ο εν λόγω βιβλίο, αποτελούμενο από 52 σελίδες, είναι ένα εκπαιδευτικό εγχειρίδιο που απευθύνεται σε εφήβους 13-16 ετών, το οποίο δημιουργήθηκε το 2013 από το Ευρωπαϊκό Σχολικό Δίκτυο (EUN) σε συνεργασία με το δίκτυο Insafe. Αξίζει να επισημανθεί ότι στην ανάπτυξή του συνέβαλαν νέοι άνθρωποι, οι οποίοι συμμετείχαν ενεργά στη δημιουργία και την πιλοτική εφαρμογή του. Ως εκ τούτου, πρόκειται για ένα εγχειρίδιο από και για νέους ανθρώπους.

Η συνολική προσέγγιση και το περιεχόμενο του εν λόγω πονήματος, προσεκτικά σχεδιασμένα ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις των νέων σήμερα, έχουν ως στόχο να ευαισθητοποιήσουν και να προκαλέσουν προβληματισμό σχετικά με θέματα που αρκετά συχνά εγείρουν ερωτήματα και χρήζουν περαιτέρω διερεύνησης, όπως:




τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των εφήβων στον κόσμο του διαδικτύου
η ανάπτυξη κριτικής επεξεργασίας των διαδικτυακών πληροφοριών
η υπεύθυνη και ασφαλής συμμετοχή στο διαδίκτυο
η προστασία της ιδιωτικότητας και η διαδικτυακή φήμη
τα πνευματικά δικαιώματα
Κάθε ενότητα περιλαμβάνει μια ποικιλία πρακτικών ασκήσεων, που δίνουν στους νέους τη δυνατότητα, ατομικά και, κυρίως, ομαδοσυνεργατικά, να επικοινωνήσουν τις εμπειρίες τους, να δημιουργήσουν συμβουλές και εργαλεία που μπορούν να μοιραστούν με άλλους νέους σε όλο τον κόσμο, να διερευνήσουν τις δικές τους διαδικτυακές συμπεριφορές και πρακτικές αλλά και να αναστοχαστούν πάνω σε αυτές.

Είναι εφικτή η ένταξή του στην εκπαιδευτική πράξη, καθώς είναι δυνατό να συνδεθεί:

με το μάθημα της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο, όπου συχνά παρατηρούνται ελλείψεις στην ενημέρωση των μαθητών/μαθητριών σε θέματα ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο καθώς και αποτελεσματικής διαχείρισης των διαδικτυακών πληροφοριών
με το μάθημα της Ερευνητικής Εργασίας στο Λύκειο, αφού η εκτεταμένη χρήση του διαδικτύου ως πόρος πληροφόρησης από τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο υλοποίησης του συγκεκριμένου μαθήματος απαιτεί δεξιότητες κριτικής αναζήτησης και επεξεργασίας των διαδικτυακών πηγών και δεδομένων
με τα Προγράμματα Αγωγής Υγείας, καθώς ολόκληρο ή μέρος του εγχειριδίου μπορεί να αξιοποιηθεί ως υλικό προετοιμασίας σε θέματα που αφορούν την ασφαλή χρήση και αξιοποίηση του διαδικτύου, την προστασία της ιδιωτικότητας και την πρόληψη συμπεριφορών εξάρτησης.

Για να κατεβάσετε το βιβλίο, κάντε κλικ εδώ

Πηγή:
http://internet-safety.sch.gr/index.php/articles/teens/item/300-www
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...